• Hii, iemand heeft een liedje van Midnight Memories gelekt, zelf denk ik niet dat het door een fan is gedaan maar goed. Hij heet Diana, ik vind hem echt geweldig. Het is voor depressieve fans geschreven.


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 8:26 ]


    night thinking, day dreaming

    Velton schreef:
    (...)

    Hier ben ik het totaal mee eens.
    En daarbij mensen lokken Brooke zelf uit. Als je nou niet op haar opmerkingen reageert die je niet aan staan is er niks aan de hand, of zie ik dat verkeerd?


    Vind niet dat ik 't uitlok. Ik vind 't gewoon vreselijk irritant dat ze over negatief/ruzie-zoekend op reageert. Als je niets aardigs te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet. En na zoveel keer negeren, reageren mensen gewoon. :')


    To infinity and beyond •

    de link doet het niet


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    de link doet het niet

    Klopt, sorry. Hier is een link die wel werkt (:


    night thinking, day dreaming

    Velton schreef:
    (...)

    Hier ben ik het totaal mee eens.
    En daarbij mensen lokken Brooke zelf uit. Als je nou niet op haar opmerkingen reageert die je niet aan staan is er niks aan de hand, of zie ik dat verkeerd?


    Niet dat ik het met die opmerking die net werd gemaakt eens ben, aangezien die te ver ging, maar Brooke is - voor mij, dan - eerder degene die het uitlokt aangezien zij degene is die maar rotopmerkingen blijft maken op One Direction-topics.

    Al heb je wel gelijk hoor; je kan vuur niet met vuur bestrijden.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:00 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Heey mensen laat Brooke aka Roar nou eens ff met rust. Ze mag haar mening geven, wat dan nog dat ze 1D en hun muziek niet leuk vindt. Kraak haar mening nou toch niet.. sjonge jonge hou het aub ff gezellig op Quizlet....

    BieberNinja schreef:
    Heey mensen laat Brooke aka Roar nou eens ff met rust. Ze mag haar mening geven, wat dan nog dat ze 1D en hun muziek niet leuk vindt. Kraak haar mening nou toch niet.. sjonge jonge hou het aub ff gezellig op Quizlet....


    Ik snap het wel als ze steeds in ieder 1D topic haar mening geeft. Mensen worden het dan ook wel eens zat.


    Physics is awesome

    Volgens mij was deze discussie al voorbij?
    Het helpt niet als users het telkens oprakelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gezellig, ik zie mijn naam staan. Heb ik ook weer eens goed vermaak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waarom laten mensen het niet gewoon voor wat het is (cat).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Foxes schreef:
    (...)
    Je was eerst eigenlijk best aardig. Is het dat je onzeker bent, dat je overal ruzie zoekt?


    Nee hoor, maar hartelijk bedankt voor het vragen. Ik zal het onthouden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Velton schreef:
    Waarom laten mensen het niet gewoon voor wat het is (cat).

    People love drama, gurl.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Guys laat Brooke gewoon met rust. Zij heeft een mening en misschien lokt ze het wel een beetje uit, maar door erop te reageren doen jullie precies hetzelfde.

    i love it!!


    Do what you love, love what you do

    Mijn One Direction tickets zijn in tha house :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Disparato schreef:
    Mijn One Direction tickets zijn in tha house :'D
    Ik ook oh mijn god. Ben zo blij


    night thinking, day dreaming