• Ranking The Stars
    HET WORDT GEHOUDEN OP VRIJDAG 27 SEPTEMBER!




    Berna - Hayes - 9 november | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Cavanagh - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit - 23 september | 13
    Marlijn - Delancy - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Kayleigh - WreckedKid - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15
    Myke - Incantatem - 25 juli | 16



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - ,,I'M BAAAAAAAAAAAAAAAAAACK <3'' Myke








    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ze zeggen dat de pil zorgt dat je maandelijkse stonden minder worden... GIVE IT TO ME.


    Reality's overrated.

    Incantatem schreef:
    Lololololol, ik ging spelen op Picmonkey met al die fadejes, unsharpjes, kleurtjes en gloedje, omg, ik vind het echt grappig, lol. x']



    Omg, jij bent echt knap! ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anthos schreef:
    Ze zeggen dat de pil zorgt dat je maandelijkse stonden minder worden... GIVE IT TO ME.


    Bij mij werkt het vooral tegen de buikpijn en hoofdpijn. En het word regelmatiger. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anthos schreef:
    Ze zeggen dat de pil zorgt dat je maandelijkse stonden minder worden... GIVE IT TO ME.


    Snel een afspraak maken met de dokter. Zorg wel voor een goede pil met normale bijwerkingen e.d. Er zijn pillen die als bijwerk acne hebben, dus let er wel op. Ik wil er misschien ook aan beginnen, hoewel het deze maand enorm meevalt, om het zo te zeggen. Wedden dat de volgende maand het weer één en al kut is. >.< Ik leef met je mee. :C


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Essink schreef:
    (...)

    Kim... Weet je ze al van vorige week?

    Ik had goed gegokt van vorige week weet ik niet
    hoop trouwens dat Dali de wildcard krijgt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Essink schreef:
    (...)

    Omg, jij bent echt knap! ;o


    Lol, die bewerkingen doen een hoop wonderen, hoor, het origineel is nu niet bepaald, ehh, mooi. X']


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Essink schreef:
    (...)

    Omg, jij bent echt knap! ;o


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    Ze zeggen dat de pil zorgt dat je maandelijkse stonden minder worden... GIVE IT TO ME.

    Ik was het toen 3 weken , toen ik ermee begon , precies de 3 weken in zuid-Frankrijk
    Ik werd het gister, vlak voor de gym en dan vandaag werken, echt een ramp


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    (...)
    Ik had goed gegokt van vorige week weet ik niet
    hoop trouwens dat Dali de wildcard krijgt


    Vorige week waren Sarah&Julia, die mogen van mij ook winnen, en Loeki, bah, die niet.
    Ugh, nee, van mij mag Mathilde 'm, maar die site doet zo raar. ):


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Incantatem schreef:
    (...)

    Lol, die bewerkingen doen een hoop wonderen, hoor, het origineel is nu niet bepaald, ehh, mooi. X']



    Ik vind je nog steeds knap. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maar wat nu? Ik wil dus naar de dokter. Maar ja, hoe ga ik dit uitleggen aan mijn 'moeder'? Dan gaat ze allemaal foute dingen denken!


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    Maar wat nu? Ik wil dus naar de dokter. Maar ja, hoe ga ik dit uitleggen aan mijn 'moeder'? Dan gaat ze allemaal foute dingen denken!


    Mijn moeder was er toen zelf over begonnen... Maar goed, uhm, zeg dat je er zoveel last van hebt en dat het daardoor minder word? Idk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Anthos schreef:
    Maar wat nu? Ik wil dus naar de dokter. Maar ja, hoe ga ik dit uitleggen aan mijn 'moeder'? Dan gaat ze allemaal foute dingen denken!


    Idk, maar je moeder moet begrijpen dat er een grens is bereikt als het tapijt, jezelf en het bed eronder zit. En anders maak je gewoon een afspraak na school en zorg je dat jouw dokter met jouw moeder contact neemt, zodat hij of zij jouw moeder kan uitleggen waarom het precies is en niet voor de seks e.d.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Essink schreef:
    (...)

    Mijn moeder was er toen zelf over begonnen... Maar goed, uhm, zeg dat je er zoveel last van hebt en dat het daardoor minder word? Idk.


    Wehhhhhh. Dat gaat hem nooit worden.


    Reality's overrated.

    Anthos schreef:
    (...)

    Wehhhhhh. Dat gaat hem nooit worden.


    Je bent 15?! Dat is het toch redelijk normaal, zou ik zeggen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you