• Ranking The Stars
    HET WORDT GEHOUDEN OP VRIJDAG 27 SEPTEMBER!




    Berna - Hayes - 9 november | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Cavanagh - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit - 23 september | 13
    Marlijn - Delancy - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Kayleigh - WreckedKid - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15
    Myke - Incantatem - 25 juli | 16



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - ,,I'M BAAAAAAAAAAAAAAAAAACK <3'' Myke








    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Deze is ook wat pijnlijk voor mij. Idk. Wel fijn dat er sowieso één iemand hier is die dat gevoel ook heeft dat je bang bent om niet goed genoeg te zijn.



    Ik denk eigenlijk wel dat de meeste dat hebben, but idk, daar kan ik niet over spreken. En ja, ook deze is herkenbaar...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk wel dat de meeste dat hebben, but idk, daar kan ik niet over spreken. En ja, ook deze is herkenbaar...


    Hmm, ja, dat is waar, maar het is een taboe om over zwakheden te spreken, waardoor je het eigenlijk niet echt weet van anderen, al is het logisch dat iedereen d'r wel 'ns last van heeft.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Hmm, ja, dat is waar, maar het is een taboe om over zwakheden te spreken, waardoor je het eigenlijk niet echt weet van anderen, al is het logisch dat iedereen d'r wel 'ns last van heeft.


    Ja, dat klopt. Eigenlijk heb je het er bijna nooit over met elkaar....


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt. Eigenlijk heb je het er bijna nooit over met elkaar....


    Precies. Het is ook een oerinstinct. Je zwakke kanten tonen maakt het makkelijk voor anderen om je te ,,raken'', je bent simpelweg kwetsbaarder doordat je jezelf blootgeeft. Het is dus eigenlijk puur natuur dat we dit voor ons houden, maar dat maakt het voor heel veel mensen niet makkelijk om ermee om te gaan, hulp ermee te zoeken of erover te praten.
    Ik weet van mezelf dat ik soms bang ben om te falen of bang ben om niet goed genoeg te zijn, vooral op sociaal gebied. Ik ben simpelweg geen persoon die goed is in sociale dingen. Ik ben iemand die recht door zee is en geen drama maakt van iets zo snel, die met voetbal tijdens gym net zo hard tegen de bal trapt en anderen opzij beukt als ze mij beuken, geen make-up draagt e.d. Ik trek me niet veel aan van anderen, maar dat maakt mij een buitenbeentje, terwijl ik juist aardig wil gevonden worden, erbij wil horen, dat mensen graag in mijn gezelschap zijn. Daar zit de angst bij mij vooral in: dat ik sociaal niet goed genoeg ben. Ik geef mensen altijd tips over van alles en nog wat, maar mezelf kan ik niet helpen om anders uit de hoek te komen. Ik accepteer mezelf voor wie ik ben en ik ben blij met wie ik ben, ik ga heus niet veranderen voor anderen omdat ik dan misschien aardig wordt gevonden, maar de andere kant is dat ik heel graag dat wél wil, erbij horen dus. Dit is toch stom, dat ik mezelf niet kan helpen met dit soort dingen en mensen altijd advies geeft op dit soort gebied of over andere zaken? Ja, dan herken ik mijzelf in zo'n plaatje, ja. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Precies. Het is ook een oerinstinct. Je zwakke kanten tonen maakt het makkelijk voor anderen om je te ,,raken'', je bent simpelweg kwetsbaarder doordat je jezelf blootgeeft. Het is dus eigenlijk puur natuur dat we dit voor ons houden, maar dat maakt het voor heel veel mensen niet makkelijk om ermee om te gaan, hulp ermee te zoeken of erover te praten.
    Ik weet van mezelf dat ik soms bang ben om te falen of bang ben om niet goed genoeg te zijn, vooral op sociaal gebied. Ik ben simpelweg geen persoon die goed is in sociale dingen. Ik ben iemand die recht door zee is en geen drama maakt van iets zo snel, die met voetbal tijdens gym net zo hard tegen de bal trapt en anderen opzij beukt als ze mij beuken, geen make-up draagt e.d. Ik trek me niet veel aan van anderen, maar dat maakt mij een buitenbeentje, terwijl ik juist aardig wil gevonden worden, erbij wil horen, dat mensen graag in mijn gezelschap zijn. Daar zit de angst bij mij vooral in: dat ik sociaal niet goed genoeg ben. Ik geef mensen altijd tips over van alles en nog wat, maar mezelf kan ik niet helpen om anders uit de hoek te komen. Ik accepteer mezelf voor wie ik ben en ik ben blij met wie ik ben, ik ga heus niet veranderen voor anderen omdat ik dan misschien aardig wordt gevonden, maar de andere kant is dat ik heel graag dat wél wil, erbij horen dus. Dit is toch stom, dat ik mezelf niet kan helpen met dit soort dingen en mensen altijd advies geeft op dit soort gebied of over andere zaken? Ja, dan herken ik mijzelf in zo'n plaatje, ja. :/


    Dat. Dat. Dat. Dat is zo ontzettend waar. Daar herken ik mezelf precies in. Maar, dat is heel wat. Ik heb een tijdje zoiets gehad, dat ik erbij wilde horen en zo. Vooral op mijn vorige school, gewoon omdat dat een kut klas was. Echt, ben zo blij dat ik daar nu niet meer ben. Maar nu ik op het MBO zit, is het veel leuker. Ik heb mijn eigen meiden waar ik mee omga, al hoe wel er nog steeds kinderen in de klas zijn van "wie is Lieke?" maar dat heb ik altijd al gehad omdat ik nooit zo in de aandacht wil staan. Na 1maand kan ik dat ook niet verwachten, want ik weet zelf van de helft de naam ook niet maar toch, ergens vind ik dat niet leuk, dat mensen mijn naam dan niet weten, maar goed, je kan niet alles hebben... Denk ik dan. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "Don't Forget" is gelekt. Het schijnt ook een nieuw nummer te zijn van het album.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hiiii


    Miep

    Ik ga slapen, heb de hele dag gewerkt en ben echt kapot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou ook moeten slapen. Morgenavond moet ik ook verplicht tot 12uur opblijven, dus ja. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga ook maar 'ns slapen, heb morgen paardrijden. Welterusten! <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Boe


    •*• Lululu •*•

    Delancy schreef:
    Boe


    Marriemarsel :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Welterusten Sterre & Myke! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Marriemarsel :'D

    Haha. Heb je Jsf gekeken? ^^


    •*• Lululu •*•

    Delancy schreef:
    (...)
    Haha. Heb je Jsf gekeken? ^^


    Jaaaaaaaaaa. IK BEN ZO BLIJ DAT MYLENE EN ROSANNE DOOR ZIJN. Die verdienen het zo, hun liedje is echt origineel en gaat niet net als al die andere over dromen en verliefd zijn. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you