• Heyhoi (doeg)

    Ik weet niet of het bij dit onderwerp hoort, maar goed.
    Ik zag dus dat IOS7 eindelijk de update had en ik dacht, let's do this. Bleek dus dat ik niet genoeg geheugen had, toch staat daarboven dat je er 728 mb voor moet hebben wat ik na veel gemis heb verwijderd en bij elkaar geschraapt had. Staat daaronder dat je 3,1 GB vrij moet hebben voor de update bij elkaar?

    Is dat niet heel veel? 3,1 GB is namelijk heel wat.. En heeft iemand hetzelfde probleem?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik heb namelijk een iPhone 3GS en kan iOS7 dus niet downloaden, sigh.


    The universal language of art.

    je kan gewoon wat apps verwijderen. of bv. je muziek op itunes zetten en dat er dan afhalen. als je die update dan gedaan heb, kan je alles er weer opgooien. hij heeft enkel zoveel geheugen nodig op te kunnen downloaden. meer niet. dus je bent dan niet opeen 3.1 geheugen kwijt eraan ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als ik jou zou ik het niet doen, ios7 is super irritant.
    Maar goed, je zou inderdaad wat apps kunnen verwijderen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Had ik ook voor. Een paar apps verwijderen en dan lukt dat wel normaal.
    IOS 7 is wel leuk, maar toch effe wennen (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ja, ik had al allerlei dingen over IOS 7 gehoord en gezien maar toch zou ik het wel willen proberen aangezien er toch wel een paar awesome dingetjes bij zitten :') En ik probeer het nu via Itunes te doen en als dat niet lukt verwijder ik wel een paar apps!

    Bedankt!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    iOS7 lijkt gewoon op Android. (sorry samsung gebruiker)

    OT: Gewoon je muziek/foto's even op je laptop of computer zetten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Pattini schreef:
    Ja, ik had al allerlei dingen over IOS 7 gehoord en gezien maar toch zou ik het wel willen proberen aangezien er toch wel een paar awesome dingetjes bij zitten :') En ik probeer het nu via Itunes te doen en als dat niet lukt verwijder ik wel een paar apps!

    Bedankt!


    Het enige wat ik er wel fijn aan vind, is 't weer. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Het enige wat ik er wel fijn aan vind, is 't weer. :')

    Ja, naja ik vind het best wel een lelijke layout, maar ik vind de toegang mooi en de zaklamp lijkt me echt handig xd


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:
    (...)
    Ja, naja ik vind het best wel een lelijke layout, maar ik vind de toegang mooi en de zaklamp lijkt me echt handig xd

    voor de zaklamp heb je toch gewoon een app. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    voor de zaklamp heb je toch gewoon een app. ;x

    Ja, maar ik ben lui en vind daarom wel handig als je er geen app voor hoeft te downloaden :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik download hem liever niet, om eerlijk te zijn. Ik hou niet zo van veranderingen. :x


    Let the Night embrace you

    Ik vind hem mooier dan de vorige. Veel kleurrijker ook. :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pattini schreef:
    (...)
    Ja, naja ik vind het best wel een lelijke layout, maar ik vind de toegang mooi en de zaklamp lijkt me echt handig xd


    Zit er een zaklamp op dan? Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Zit er een zaklamp op dan? Lol.

    Ik had ook geen flauw idee hoor. zou niet weten waar die staat ook. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De zaklamp is als je met je vinger van onder naar boven slide. Dan krijg je dat uitschuifscherm en dan de linker functie, onderin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.