• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Parachutes schreef:
    (...)
    Meh. Shingeki is veel meer dan mensen opvreten. (': Het is echt een hele goede anime, geloof me.

    Inderdaad. Het is echt een vette anime, hoewel ik nog niet gejankt heb erom (maar goed, dat is ook echt moeilijk en alleen FMA:B is dat tot nu toe gelukt).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Inderdaad. Het is echt een vette anime, hoewel ik nog niet gejankt heb erom (maar goed, dat is ook echt moeilijk en alleen FMA:B is dat tot nu toe gelukt).


    Echt niet? Ik in de eerste episode al... (': Maar goed, ik ben dan ook nogal een emotioneel wrak.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)
    Meh. Shingeki is veel meer dan mensen opvreten. (': Het is echt een hele goede anime, geloof me.

    Lol, ik zeg toch ook niet dat het enkel mensen opvreten is, ik ken die anime nog niet eens. Mitchell zei dat, dus reageerde ik daarop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Lol, ik zeg toch ook niet dat het enkel mensen opvreten is, ik ken die anime nog niet eens. Mitchell zei dat, dus reageerde ik daarop.


    Heh, ik bedoel ook niet dat jij dat denkt ofzo, ik wil het alleen even melden, omdat ik niet wil dat mensen gaan denken dat de anime alleen daarover gaat. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)
    Heh, ik bedoel ook niet dat jij dat denkt ofzo, ik wil het alleen even melden, omdat ik niet wil dat mensen gaan denken dat de anime alleen daarover gaat. ;p

    Oh damn, wait - even opgezocht, en die anime stond sowieso al op mijn to watch-list.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet het kijken vaan een klasgenoot en blijft telkens net zolang zeiken totdat ik een episode ga kijken xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.