• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Ik had gedacht om te beginnen dat de Arkenslee iedereen om de beurt komt ophalen :3


    Je kan ook doen dat ze net een toespraak van de directeur hebben gekregen.. Of hoe die gast ook heet.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 13:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    I'm so excited. :3
    Weten ze vanaf het begin al met wie ze gepaard zijn, of niet? Hoe krijgen ze dat te horen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nici schreef:
    (...)

    Je kan ook doen dat ze net een toespraak van de directeur hebben gekregen.. Of hoe die gast ook heet.


    Theodora schreef:
    (...)

    Ik had gedacht om te beginnen dat de Arkenslee iedereen om de beurt komt ophalen :3


    (:

    NightVale schreef:
    I'm so excited. :3
    Weten ze vanaf het begin al met wie ze gepaard zijn, of niet? Hoe krijgen ze dat te horen?


    Misschien doe ik wel iets Goblet of Fire achtigs, waarbij na de indelingsceremonie elke derdejaars een naam krijgt uit de beker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Misschien doe ik wel iets Goblet of Fire achtigs, waarbij na de indelingsceremonie elke derdejaars een naam krijgt uit de beker.


    Jaaaahhhh!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sweet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vraag me af wie het het eerst zal merken...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Ik had gedacht om te beginnen dat de Arkenslee iedereen om de beurt komt ophalen :3


    Okay ;D

    Ik krijg een Tattoo! YAY ;D

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 13:44 ]


    Little do you know

    Theodora schreef:
    Ik vraag me af wie het het eerst zal merken...


    Dat de indeling van wie voor wie de staf moet maken er al is?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Dat de indeling van wie voor wie de staf moet maken er al is?


    Haha, jup.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Haha, jup.


    Yeaahhh wat win ik whaha


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    5 punten voor Wilgenwoud :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Omg. Ik ben echt nog nooit zo inspiratieloos geweest >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Annabelle - Mattaaq (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Goed? ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    5 punten voor Wilgenwoud :Y)



    Yes! Wanneer gaat de RPG open?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded