• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ash of Luke (':
    1 of 6 met andere woorden.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 19:43 ]


    kindness is never a burden.

    K stem voor 4!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    1 of 2.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    2! XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    1Hij? |||
    2Hij? |||
    3Hij?
    4Hij? ||||
    5Hij?
    6Hij? ||

    Oké, het word dus Finn.. x'D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:42 ]


    Little do you know

    Vier, definitely.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    1
    Maar 4 of 6 is ook leuk.
    2 wordt al zo vaak gebruikt en de andere zijn lelijk :p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Volledige naam:
    Steffani Demi Wilson
    Leeftijd:
    16, geboren op 8 November
    Jaar:
    Eerste
    Afdeling:
    Beukenbos
    Innerlijk:
    Steffani is een aardig meisje. Ze geeft enorm veel om iedereen die in haar omgeving leeft en respect naar haar toont.
    Als iemand haar geen respect toont hoeft diegene ook niet te verwachten dat ze die persoon ook maar een woord waardig acht. Echter heeft ze haar woordje altijd al wel klaar liggen, voor als iemand echt te ver gaat. Dit laat mensen vaak schrikken, aangezien ze altijd eerst negeerd. Ze gedraagt zich vaak als een stil meisje, waardoor de meesten haar vaak raar aan kijken als ze tegen iemand uit valt.
    Ze heeft vele ambities, enkel is ze niet sportief. Ze heeft een hékel aan zweten en vies worden vind ze ook niet bepaald fijn. Maar een verwend nest is ze niet, al lijkt ze dat wel door haar uiterlijk en vele make-up.
    Als ze eenmaal iets wil dan gaat ze er ook zeker voor, al helemaal als het om Jongens gaat. Ze wil er altijd voor zorgen dat jongens haar zien staan.
    Als een jongen haar niet ziet staan of juist Hard-To-Get speelt word ze snel boos en acteert ze alsof het haar niets uit maakt, terwijl ze diep van binnen er kapot aan gaat. Ze háat het als iemand haar niet wil of mag.
    Ook wil ze graag vrienden hebben, en hier doet ze ook alles voor. Net zoals ze alles doet voor haar figuur.
    Ze heeft dus eigenlijk een passie om geliefd te zijn.
    Uiterlijk:


    Steffani heeft helder Grijze ogen die nogal opvallen aangezien ze redelijk grote ogen heeft die omrand zijn met lange wimpers waarop ze altijd een zwart laagje mascara doet. Door haar manier van Make-up worden haar ogen alleen nog maar opvallender en groter.
    Ze heeft een volslank lichaam met mooie vrouwlijke rondingen. Haar benen zijn slank en redelijk lang. Ze heeft een plat buikje, waar ze redelijk veel moeite voor moet doen. Ze eet weinig om er slank uit te zien omdat ze erg snel aan komt als ze veel, vet of calorierijk eet. Hierom let ze áltijd op-op wat ze eet en drinkt ze alleen maar water. Hierdoor krijgt ze veel commentaar maar het maakt haar totaal niet uit wat mensen zeggen, annorexia of boulimia zal ze nooit krijgen. Als ze net iets te veel eet gaat ze gewoon meer sporten, ondanks dat ze daar een hekel aan heeft.
    Als ze bij mensen is die ze mag heeft ze vrijwel altijd een glimlach op haar gezicht, ook als ze met mensen praat die ze mag staat er een glimlach rond haar lippen. Echter als ze tegen mensen praat die ze níet mag kijkt ze altijd ongeïnterreseerd(zoals op de foto). Ook als ze naar mensen kijkt die ze niet mag staat haar gezicht ongeïnterreseerd.
    Familie en geschiedenis:
    Steffani is opgegroeit in een rijk gezin. Ze heeft vier broers en is het enigste meisje en ook nog de jongste. Haar ouders hielden, en houden nogsteeds, het meest van haar broers. Zij zijn wél sportief en ze hebben goede banen waarin ze veel geld verdienen. Over haar word altijd gesproken dat ze maar beter kan stoppen met school en de prostitutie in kan omdat het enige wat haar mee zit is dat ze knap is. Haar broers maken haar dan ook vaak uit voor hersenloos dom blondje. Echter haar ouders weten niet dat haar broers dit soort dingen over haar zeggen, wat het alleen maar erger maakt voor Steffani. Haar ouders denken dat Steffani het goed heeft op school én thuis. Echter klopt dit niet, ze is nog liever dood dan thuis. Dat is dan ook de reden dat ze blij is dat ze niet naar huis kan in de kerstvakantie en ook haar broers niet meer op school zitten.
    Zelfs haar vrienden weten niets over haar thuissituatie.
    Steffani is door haar oudste broer, die tien jaar ouder is dan zij zelf, op haar veertiende aangerand. Het was dat haar moeder net thuis kwam. Hij heeft haar bedreigt dat als ze het zou zeggen dat hij haar iets veel ergers aan zou doen dan enkel aanranding, dit is de reden waarom niemand dit weet.
    Haar vader is bijna nooit thuis, de man reist de wereld rond voor zijn werk. Haar moeder is echter wel altijd thuis, zij werkt nooit omdat haar man genoeg geld verdient voor het hele huishouden.
    Steffani's twee oudste broers, Jiovani(26) en Marc(23), wonen al op zichzelf. Haar andere twee broers, Mikael(20) en Daniel(18), wonen nog wel thuis. Zij zijn ook de enige van het viertal die een beetje vertrouwen hebben in haar Toekomst, dit maakt haar thuissituatie echter wel een stuk beter. Sinds de oudste twee broers uit huis zijn is de gemoedstoestand thuis veranderd. Mikael en Daniel steunen hun jongere zusje sinds het vertrek van Jiovani en Marc.
    Extra:
    -


    Zo, dat is één (:
    Hoop dat ze goed is (:
    Had geen zin en/of fut om nog uitgebreider te schrijven x'D
    Oké, dan nu de dude.. *Sigh*
    Ik doe hem morgen wel, dan heb ik meer tijd voor hem (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 20:50 ]


    Little do you know

    Ik stop met deze RPG. In RPG's waar ik mee doe worden geen limieten gesteld zoals een deadline en absurd minimum aantal woorden/regels. Daarnaast kan ik het absoluut niet op prijs stellen dat mij verteld wordt wát ik moet schrijven en of dat voldoende is ja/nee. Al helemaal niet als het niet van significant belang is. Maar dat daarnaast zich andere mensen hun neus steken in zaken tussen topichoudster en mij doet mij al helemaal achterover slaan.
    Dus, bij deze. Ik stop.

    Als je je aangesproken voelt als users, doe je de moeite niet, ik reageer niet meer. Topichoudster, als je meer uitleg wilt, dan pb je me maar. Daar zal ik dan ook zo goed mogelijk op antwoorden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik stop met deze RPG. In RPG's waar ik mee doe worden geen limieten gesteld zoals een deadline en absurd minimum aantal woorden/regels. Daarnaast kan ik het absoluut niet op prijs stellen dat mij verteld wordt wát ik moet schrijven en of dat voldoende is ja/nee. Al helemaal niet als het niet van significant belang is. Maar dat daarnaast zich andere mensen hun neus steken in zaken tussen topichoudster en mij doet mij al helemaal achterover slaan.
    Dus, bij deze. Ik stop.
    Als je je aangesproken voelt als users, doe je de moeite niet, ik reageer niet meer. Topichoudster, als je meer uitleg wilt, dan pb je me maar. Daar zal ik dan ook zo goed mogelijk op antwoorden.


    Aww :c
    Jammer :l
    Maar goed, ik snap je wel (:


    Little do you know

    Ik ben van mening dat de achtergrond van je karakter belangrijk is om hem/haar consequent neer te kunnen zetten en dan wil ik graag dat daarover nagedacht wordt door mijn deelnemers, ja. Als jij het daar niet mee eens bent, dan is het inderdaad beter dat je hiermee stopt.
    Daarbij vind ik het helemaal niet absurd dat er een deadline voor het invullen van de rollen gesteld wordt, want van de RPG's die ik al gezien heb waarin dat niet gedaan werden gingen de goeie drie kwart niet van start.
    Overigens beschouw ik Relinde's reacties helemaal niet als bemoeien, ze gaf gewoon eerlijk haar mening.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roww schreef:
    1Hij? |||
    2Hij? |||
    3Hij?
    4Hij? ||||
    5Hij?
    6Hij? ||

    Oké, het word dus Finn.. x'D

    Vier wordt zo vaak gebruikt, maar het is niet mijn rol, so knock your socks off.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Vier wordt zo vaak gebruikt, maar het is niet mijn rol, so knock your socks off.


    Ja, klopt.. ik denk dat ik voor.. Luke ga, één dus :') nee wel zes x'D
    Die gebruik ik vaak.. maar ik vind hem gwn geweldig x'D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:33 ]


    Little do you know

    Wow I missed much men!
    Patholoog haar reactie is te overdreven, en overigens snap ik ook niet waarom ze zich voor dit rpg aanmeld als ze het toch niet eens is met de regeltjes en alles
    maar naar haar eigen mening maakt. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

    En go Lynn, je leert het wel van je bitch :p

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal morgen mijn rol afmaken, alleen heb ik weinig inspiratievoor zijn karakter er geschiedenis ):


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'