• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.




    Volledige naam: Tae-Hyun Jeong
    Leeftijd: Zeventien
    Jaar: Eerste, terwijl hij in feite al in het tweede jaar had moeten zitten. Dit is echter niet gelukt door zijn gezondheidssituatie.
    Afdeling: Beukenberg.

    Innerlijk: Het is een goede jongeman als je hem eenmaal goed kent, maar anders is dat plezier enkel een masker. Hij doet een jaar over omdat hij ziek is, hij wil nu veel lol hebben voor het te laat is. Tae doet regelmatig dingen die hem leuk lijken, zelfs als dat zijn gezondheid kan verslechteren, zonder over de gevolgen na te denken.
          Hij heeft het masker op, terwijl hij niemand over zijn gezondheidssituatie verteld, wanneer het topic echter over zijn absentie boven komt drijven, verdwijnt hij liever. Dan zal hij het liefste snel vertrekken, omdat hij het niet aan kan horen ondanks dat ze de redenen niet weten. Ook al laat hij niet snel zijn verdrietige kan zien, het topic ligt simpelweg gevoelig bij hem. Hierdoor kan hij ook vaak onvoorspelbaar de hoek uitkomen.
          Deze jongeman is geen charmeur, hij kan het wel zijn als hij het wil, maar hij ziet het nut er niet van in. Daarbij komt nog dat zijn hart al door iemand gestolen is, iemand waar hij nog overheen moet komen. Wanneer het echter iemand zal lukken zijn aandacht te trekken en hem daadwerkelijk blij te maken, zal hij steeds meer naar je toe trekken. Hij heeft echter iemand nodig die hem bij de les houdt, aangezien hij soms nogal op de feiten vooruit kan lopen.
    [> Wordt uitgebreid.]

    Uiterlijk: Tae heeft al een bleke huid op zich, maar wanneer hij niet uit heeft gekeken met zijn impulsiviteit ten gevolge dat hij ziek wordt, is de kleur witjes weggetrokken en wasbleek. Hoewel hij dan misschien ziek is, heeft hij een fijngebouwd postuur met spieren die je niet op het eerste zicht kunt opmerken. Hij is niet sterk, maar laat je daardoor niet misleiden, want wanneer hij het nodig heeft, kan hij die kracht gebruiken.
          Verder heeft hij een redelijk casual kledingkeuze, hij houdt niet van uniformen en draagt eveneens niet graag kleding dat voor rijken eruit ziet. Een zwart koord met een donker, klein kruisje eraan draagt hij om zijn nek, onder zijn shirt, maar zit er vaak aan te frunniken. Het was van zijn moeder geweest die overleden is toen hij nog een kind was, in een auto ongeluk. Zij was streng gelovig en dit was het enige dat hij nog van haar kon krijgen, of wat hij aan kon zien. De man mist haar op de dag van vandaag nog altijd, misschien wel erger dan ooit. Al is het vooral verdriet, en wellicht ook wel woede.
          Hij heeft een donkere kleur ogen, die redelijk vaak emotieloos staan tenzij hij werkelijk plezier heeft – iets wat, als hij bij mensen is, meer een masker is. Het verdriet straalt soms wel van hem af, doordat hij aan de slechte tijden herinnerd wordt, aan zijn conditie. Hoezeer deze jongeman ook een donkere haarkleur heeft, er is mogelijkerwijs wel zandbruine plukjes tussen te vinden. Tae is 1,85M lang, en heeft een gaatje in zijn rechteroor.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volledige naam:
    Jeremy ... Picadelli
    Leeftijd:
    18
    Jaar:
    Derde
    Afdeling:
    Beukenberg
    Innerlijk:
    Jeremy is een vrolijke jongen die altijd wel lacht naar alles en iedereen. Zelfs als hij zich niet goed voelt of niet lekker in zijn vel zit lacht hij nog steeds. Enkel de mensen die hem door en door kennen weten het wanneer hij zich niet goed voelt door de manier waarop hij dan lacht. Als hij écht vrolijk is lachen zijn ogen ook vrolijk mee. Als hij zich niet goed voelt lachen zijn ogen echter niet mee, al is dit verschil moeilijk te zien voor 'buitenstaanders'.
    Als velen Jeremy voor het eerst zien en mee maken denken ze vaak meteen dat hij homo is, dit omdat zijn gedrag nogal overdreven is en hij zich graag netjes kleed. Echter is hij niet gay, al doet hij soms graag alsof bij mensen die denken dat hij dit wel is. Hij vind het vaak grappig om mensen voor de gek te houden.
    Jeremy gedraagt zich dus overdreven meisjes-achtig en gaat eigenlijk ook meer met meiden om dan met jongens. Hij vind het geweldig om te roddelen en met meiden over jongens te praten, maar hij beweert nog altijd dat hij 'Perfectly Straight' is, iets wat velen nog steeds niet geloven. Stiekem wil hij nogaltijd zoenen met een jongen om te zien of hij niet Bi of toch wel Homo is. Hij weet namelijk van zichzelf dat hij pas ná de eerste kus weet of hij voor iemand valt of niet.
    Uiterlijk:


    O1
    Jeremy heeft zwart stijl haar dat soms goed, soms warrig zit. Dat ligt helemaal aan hoe hij zich voelt. voelt hij zich goed en vrolijk dan neemt hij de tijd om zijn haar en kleding goed te doen. Maar als hij zich niet zo goed voelt dan neemt hij nergens de tijd voor. Maar hij doet zijn haar soms ook wel expres warrig omdat hij het dan leuker vind staan dan netjes gekamt. Hij heeft altijd wel een glimlach rond zijn lippen staan en zijn donkerbruine ogen kijken altijd levendig om zich heen. Zijn donkere ogen zijn omrand met zwarte wimpers die ook redelijk op vallen. Hij ergert zich ergens wel aan zijn wimpers, omdat sommige vaak voor de grap zeggen dat hij eens wat minder mascara op moet doen, of dat hij beter maar Eyeliner moet gebruiken als hij op een meisje wil lijken. Dit haalt zijn zelfvertrouwen en zelfrespect stukje bij beetje om laag, al laat hij dit niet zien.
    Jeremy heeft een slank redelijk gespierd lichaam. Hij heeft een strak buikje en redelijk gespierde armen. Niet overdreven, maar je ziet wel dat hij er wat aan doet.
    Familie en geschiedenis:
    Jeremy is opgegroeit in een redelijk groot en gezellig gezin. Zijn ouders zijn nog altijd bij elkaar en zijn zes broers en zussen wonen ook nog allemaal thuis.
    Hij is één van de oudsten na zijn broer John(22) en zus Melanie(20), na Jeremy zelf heeft hij een jonger broertje van vijftien wiens naam Jason is, dan volgt een tweeling van twaalf Marilynn en Meredith. Zijn jongste en laatste zusje is acht jaar en heet Mary. Hiermee lijkt het redelijk druk in het huis maar dat is het niet bepaald. Het is namelijk een aardig rijk gezien en beide ouders hebben een goede baan wat ervoor zorgt dat ze een redelijk groot huis kunnen betalen.
    Het is een huis met zestien kamers en vijftien badkamers. De grote hoeveelheid kamers en badkamers zorgt er echter wel voor dat de kinderen genoeg ruimte voor zichzelf hebben waardoor ze niet veel ruzie hebben. Dit is voor iedereen in het huishouden fijn.
    Jeremy is al van kinds af aan een enorme dierenvriend, het gezin heeft altijd al een ruime stal achter het huis gehad met redelijk veel paarden er in. Jeremy rijd zelf dan ook. Ook zijn er twee zwartwitte Husky's en een stuk of tien katten. Voor de katten is één van de zestien kamers compleet in gericht en ook is dit voor de twee Husky's gedaan.
    Jeremy heeft net zoals zijn huishouden een enorme famillie, zijn oudste broer heeft al een zoontje van twee en een vriendin waar de jongeman nu inmiddels twee jaar mee getrouwd is. Hij heeft zes ooms en tantes van vaders en moeders kant en ook nog een hele hoop neefjes en nichtjes. Tijdens de feestdagen komt de hele familie bij hun logeren omdat ze genoeg kamers hebben voor iedereen die altijd langs komt.
    Extra:
    -


    Bam, das nummer twee (:
    Misschien dat ik zijn innerlijk nog uitbreid, maar dat weet ik niet helemaal zeker (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 12:13 ]


    Little do you know

    Melody is echt t enige in Wilgenwoud....whaha


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    Melody is echt t enige in Wilgenwoud....whaha


    Er zijn volgens mij al wel vier in Wilgenwoud?
    Oh, wacht je bedoelt van de meisjes zeker? x'D

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 20:42 ]


    Little do you know

    Inlognaam verandert

    xCocox=BananaXCooki


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Roww schreef:
    (...)

    Er zijn volgens mij al wel vier in Wilgenwoud?
    Oh, wacht je bedoelt van de meisjes zeker? x'D


    Ja whaha! ze wordt gehaat of geliefd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Na, ik denk dat je als meisje geliefd wordt :') Zeker tussen de studiebolletjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nou gelukkig zijn Wilgenwouders doorgaans geen hopeloze players, haha.
    Volgens mij wordt ze een beetje "het kleine zusje" van de afdeling.

    Best grappig trouwens dat er meest jongens in WW zitten, gezien die afdeling eerder voor de verlegen kneusjes is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    We zullen t zien


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ah ;o Ik heb mijn rol nog niet af, maar ik ben nu te zenuwachtig kaartjes aan het proberen te krijgen voor mijn idols. ;s


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Praesidium schreef:
    Ah ;o Ik heb mijn rol nog niet af, maar ik ben nu te zenuwachtig kaartjes aan het proberen te krijgen voor mijn idols. ;s


    One Direction? K probeer ook kaartjes te krijgen whaha


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Theodora schreef:
    Nou gelukkig zijn Wilgenwouders doorgaans geen hopeloze players, haha.
    Volgens mij wordt ze een beetje "het kleine zusje" van de afdeling.

    Best grappig trouwens dat er meest jongens in WW zitten, gezien die afdeling eerder voor de verlegen kneusjes is.


    Haha, dat dus x'D
    Dat dacht ik dus ook :')
    Wilgenwoud is een beetje De Hufflepuff van Hogwarts x'D

    Zou er btw misschien een rollenstory kunnen komen?
    Want het is best lastig om altijd hier te moeten zoeken naar de rollen van anderen als je wil weten hoe ze eruit zien & hoe ze zijn enzo, iets wat ik dus vaak doe.. x')

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 10:58 ]


    Little do you know

    Oi. Hufflepuff zijn geen kneuzen (cat)

    Zijn Saartje en Maia het er trouwens mee eens dat ik vandaag het topic open en dat zij inspringen als hun rol af is? :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Oi. Hufflepuff zijn geen kneuzen (cat)


    Nee, dat zeg ik ook niet D:
    Cedric was zeker geen kneus.. :'D


    Little do you know

    Ik heb van de namen een link naar hun foto gemaakt, en als je op de afdeling naast hun naam klikt, kom je terecht op de pagina waar hun rol staat. M'kay? :Y)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 11:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.