• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Bedankt ^^
    Ze staat in de lijst.


    Fijn (;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gimlas schreef:
    (...)

    Moet ik nog iets wijzigen/toevoegen?


    Ze is goedgekeurd ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Is Melody nou het enigste meisje in Wilgenwoud? O.o


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daar lijkt het wel op ja, die wordt populair in de common room :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Whaha,ja. Denk ik ook.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    Is Melody nou het enigste meisje in Wilgenwoud? O.o


    Nope, Rose zit ook in Wilgenwoud, maar ik ben nog niet helemaal klaar met haar. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De leerlingen starten onder geen beding voor hun 16e (:
    Ik zou ook graag hebben dat je hun geschiedenis wat uitbreidt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hoe wordt er bepaald wie welke oudejaars krijgt??
    Doet Theodora dat??
    Want anders weet ik niet echt bij wie Lucy is ingedeeld voor haar examen ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Kelly en ik gaan briefjes trekken, dat lijkt ons het eerlijkst.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oeh spannend. Heb er zin in. ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Theodora schreef:
    Kelly en ik gaan briefjes trekken, dat lijkt ons het eerlijkst.


    Wanneer krijgen we dit te weten? ^^ En beginnen we nog steeds morgen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volledige naam: Jade Filza Berrytrees
    Leeftijd: 16
    Jaar: eerste
    Afdeling: Beukenberg
    Innerlijk: Jade is een aardig meisje, die om alles lacht en soms ineens kwaad is. Dan gooit ze al haar woede eruit en kraakt iedereen in haar buurt af. Ze is redelijk slim, maar kan soms domme opmerkingen maken en haar vinger opsteken om als ze de beurt krijgt te vergeten wat ze wilde zeggen. Soms kan ze dromerig voor zich uit staren en een tijdje niet horen wat er gezegd wordt, of als er iets tegen haar gezegd wordt, van wat ze moet doen, kan ze ja zeggen, maar niet geluisterd hebben. Ze verzint hele verhalen in haar hoofd en schrijft ze soms op. Ze is een hele trouwe vriendin, en kan heel geruststellend overkomen. Ze houdt van buitenspelen en zal nooit de natuur proberen te molesteren. Ze is bepaald geen meisje van barbiepoppen en roze jurkjes. Ze kan prima met jongens omgaan, zolang het gewoon haar vrienden zijn. Onder meisjes kan ze zich moeilijk op haar gemak voelen, omdat ze bang is dat ze iets fout doet en dat ze haar dan niet meer aardig zullen vinden.
    Uiterlijk: Jade heeft goudblond haar en groene ogen met een goud randje om de pupil. Ze is niet zo groot en als ze lacht houdt ze haar ogen en mond gesloten, maar het is wel duidelijk dát ze lacht. Soms heeft ze een hele rustige bui en loopt dan rustig glimlachend achter de meute aan. Als ze boos is zie je dat aan haar gezicht, en gaat ze heel koel doen tegen iedereen. Ze gebruikt nooit make-up ofzo omdat ze dat gewoonweg niet wil.
    Geschiedenis en familie: Jade is een halfbloed magiër; haar vader is ook een groene magiër die vroeger bij Dennendal werd ingedeeld. Haar moeder is een dreuzel. Ze heeft nog een jonger broertje, die hoopt in Beukenberg te komen. Haar tweelingzusje stierf toen ze vijf waren. Daarom heeft ze altijd een medaillon bij zich met een foto van haar. Veel verdere bijzonderheden zitten er niet aan haar geschiedenis.
    Extra: Dat medaillon ;)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 9:31 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Aw :(
    Jammer dat het vol zit :c


    Little do you know

    Theodora schreef:
    De leerlingen starten onder geen beding voor hun 16e (:
    Ik zou ook graag hebben dat je hun geschiedenis wat uitbreidt.


    Zie, er is niets om over te schrijven. Anders dan 'ze leefden een goed leven'.
    Het is pure illusie om te denken dat een lange geschiedenis beter is dan een korte, maar een korte kan tien keer beter zijn dan die langere. Ik kan eens kijken, maar ik denk niet dat ik iets ga veranderen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt