• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Maak eerst je personage en doe dan de afdelingsquiz vanuit het standpunt van je personage.
    Je afdeling vul je dus pas als laatste in!


    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie en geschiedenis:
    Extra:


    Eerstejaars studenten (16 jaar): VOL
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Tae-Hyun Jeong - Morticia | Beukenberg
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Gereserveerd voor Praesidium
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten (18 jaar): VOL
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan 'Jace' Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Annabelle Cears - JustLovegood | Beukenberg
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Annabelle - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Thomas - Tae-Hyun
    Jeremy - Celeste


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 17:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Weet je dat het zooo toevallig is dat je een donker iemand neem. Relinde en ik hadden het erover vanmorgen dat je dat haast nooit ziet in rpgs. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige naam:
    Aurora Amárys Grey. Aurora is vernoemt naar één verre grootmoeder die in Groenland bleef, één van de Magiërs die ervoor zorgde dat er een ijskap over Groenland heen viel.
    Leeftijd:
    Aurora is achttien.
    Jaar:
    Aurora zit in haar laatste jaar.
    Afdeling:
    Dennendal.
    Innerlijk:
    Aurora is een veelzijdig meisje met vele talenten. Zo houd ze ervan om te schrijven en te tekenen. Ze kan heel rustig zijn maar ook heel druk. Aurora is heel sociaal. Thuis word ze vaak ‘Firefly’ genoemd. ‘Een vuurvliegje’. Ze heeft deze bijnaam gekregen door haar vurigheid en koppigheid. Aurora is een betrouwbaar meisje. Ze lijkt heel zelfverzekerd en kan soms nogal arrogant overkomen, echter kan ze ook heel onzeker zijn, maar dat laat ze niet gauw merken. Als je een echte vriend van haar bent zal ze altijd voor je klaar staan en dan word ze ook wat opener. Ze houdt ervan om een grapje te maken en is dan ook niet snel bang voor anderen. Ze houdt enorm veel van lezen, en dan voornamelijk van fantasy boeken. Ze kan zich dan helemaal inleven en zelfs na een paar dagen denkt zij er nog over. Aurora heeft een kleine stoornis bij haar hersenen waardoor ze dingen sneller opneemt. Zo leest ze ook sneller. Aurora is nogal spontaan, wat vaakt problemen oplevert. Het liefst zit ze op haar favoriete plekje in de het Dennendal. Ze heeft vaak de neiging om zichzelf terug te trekken in haar droomwereldje, dan kan je tegen haar praten wat je wilt maar dan heeft ze het niet door. De meesten zouden haar omschrijven als vaag. Ze kan niet goed uitleggen en is vaak overenthousiast, die combinatie samen leid vaak tot vaagheid. Aurora ergert zich aan betweters en mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen, daarom heeft ze ook maar een bepaald aantal vrienden.
    Uiterlijk:


    Aurora heeft bruine krullen, geërft van haar moeder. Ze heeft lang haar, tot iets over haar borsten. Ze heeft grijze ogen waar altijd wel een twinkeling in te vinden is. Ze is niet dik, maar ook niet heel dun. Ze is best klein, 1.63. Ze heeft geen tattoos of andere lichaamsversieringen want dat mag niet van haar ouders. In de ‘Muggle-wereld’ kleed ze zich nogal comfy en vaak warme kleding. Ze heeft niet bepaalt nette kleding omdat ze vaak in bomen klimt, etc. Ze is erg lenig en snel. Ze heeft wat rugspieren maar die zijn niet te zien.
    Familie en geschiedenis:
    De Grey familie woont al eeuwen in Groenland. Aurora groeide op in het kleine huisje van haar oma en ouders. Het is een redelijk klein huis, maar Aurora prefereert knus en gezellig eerder dan groot, luxe en kil. Aurora heeft van haar oma geleerd te koken en kan dat nu geweldig. Als ze in de vakanties of dergelijke thuis is kookt ze en leeft ze het leven van een normaal tienermeisje, als je niet meetelt dat ze een heks is. Aurora heeft vier broers: Tyler, James, Edmund en Leo. Ze heeft een goede band, maar de band met Edmund en Leo springt eruit. Zij, Edmund en Leo zijn namelijk een drieling. Haar broers zijn net iets ouder dan haar. Ze lijken op elkaar, maar Edmund en Leo zijn het moeilijkst te onderscheiden. Alleen als je hen echt kent weet je de kleinigheidjes. Zo heeft Leo een kleinere neus dan Edmund. Verder heeft de Grey familie al jaren dezelfde uit; het is een sneeuwuil genaam Tumnus.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 12:04 ]

    Nici schreef:
    Zou ik een eerste jaars mogen reseveren?


    Praesidium schreef:
    Oehh, I like it. ^^
    Zou ik nog een personage aan kunnen maken ?


    Er zijn nog één jongen en één meisje uit het eerste jaar over. Jullie mogen zelf overleggen wie wie neemt (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 18:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het beter is ik heb het innerlijk iets langer gemaakt zeg maar wat jullie er van vinden XD


    Het is al iets beter maar ik vind het toch nog vrij kort. Maar je hebt nog tot vrijdag ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vlahos schreef:
    Weet je dat het zooo toevallig is dat je een donker iemand neem. Relinde en ik hadden het erover vanmorgen dat je dat haast nooit ziet in rpgs. Hahah


    Haha echt? Ik wilde er al heel lang iemand in stoppen met een donkerhuidje, haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurora lijkt best wel op mij, bijv. een keer was een vriendin van mij en heel verhaal aan het vertellen en toen ze klaar was vroeg ze mij wat ik er van vond, maar ik had er niks van gehoord omdat ik zo erg in mezelf was gekeerd xD
    En als ik lees en je laat me schrikken dan schrik ik ook écht omdat ik mezelf helemaal in het boek verstop. En ik sla je als je me uit m'n verhaal haalt xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    JustLovegood schreef:
    Volledige naam: Annabelle Cears.Ze word het liefst Belle genoemd.
    Leeftijd:18 jaar
    Jaar:3de
    Afdeling:Beukenberg
    Innerlijk:Belle is nogal stil en terug getrokken. Ze is verslaafd aan schilderen en tekenen en dat is ook het gene waar ze meestal al haar verborgen emoties in verbergt. Vroeger was Belle altijd vrolijk en stond altijd klaar voor een gesprek of wat dan ook. Maar door haar moeder en stief vader die ze bijna nooit ziet, en de thuis school die ze kreeg voordat ze naar Hemmeligetræ Instituut ging is ze eerder asociaal geworden dan sociaal. Haar enige vrienden zijn haar teken boek en haar oma waar bij ze echt haar zelf kan zijn.
    Belle is niet zo goed met sociaal kontakten want ze durft niet echt te praten met iemand ze is bang dat ze word gekwetst of dat ze perongeluk iemand anders kwets.
    Belle is heel verlegen en dat zie je dan ook aan haar ze is haal stil kijkt vaak naar de grond en praat met bijna niemand. Ze verstopt zich liever en staat al helemaal niet graag in de spotlight.
    Belle Heeft een groot hart maar ze durft het niet te laten zien ze verbergt het liever achter gesloten deuren. Ze is niet echt open als het gaat over haar zelf ze schaamt zich nogal over haar zelf. Ze vind haar zelf niet echt mooi en heeft dus ook een heel erg laag zelf beeld waar ze probeert iets aan te veranderen.
    Ze is nogal stil en gesloten waar door veel mensen ook geen moeite nemen om haar te leren kenen ze vinden haar eerder vreemd en blijven liever uit haar buurt. Belle is nogal snel op haar tenen getrapt. Meestal denkt ze ook snel dat als iemand iets zegt of om iets lacht en dan toevallig naar haar kijkt dat het over haar gaat wat dus nogal zeker ligt aan haar laag zelf beeld. Belle is ook best creatief wat je wel vaker ziet terug komen in haar schilder werken.

    Uiterlijk:


    klik
    klik
    Lang golvend bruin haar wat ze meestal wel steilt.
    Ze heeft chocolade bruine ogen ze is 1 meter 72 en is best slank.
    Familie en geschiedenis:Annabelle is enig kind maar heeft helemaal geen goede band met haar ouders ze werken zo vaak dat ze ze bijna nooit ziet.
    Daarom is ze bijna altijd bij haar oma en opa nou nu alleen nog maar haar oma want haar opa is een jaar geleden gestorven ze rouwt er nog steeds om.
    Ze had best een goede band met haar ouders tot dat haar vader er vandoor ging toen dat ze 5 was. Ze heeft haar vader sinds dien niet meer gezien. Haar moeder is hertrouwd met een zaken man. Hij rijst vaak en omdat haar moeder te veel van hem houd gaat ze altijd mee en gaat Belle altijd naar haar oma.
    Extra: Ze heeft niet echt vrienden leest graag en verstopt zich graag.


    Zo ik heb er axtra veel tijd in gestoken en hoopelijk vinden jullie het nu beter XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zie je wel dat het het je lukt =D (Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kijk eens aan, dat is al een stuk beter! Als je er tijd in steekt krijg je een mooie rol. Je hoeft een rol niet zo één, twee, drie af te hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha nou bedankt ik moet wel zeggen dat ik vrij hard op mijn karaktar lijk dus ik ben ook vrij onzekerXD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Volledige naam: Ardemmis [Dennis/Demmis] Thomas Sunfox
    Leeftijd: 16
    Jaar: 1
    Afdeling: Wilgenwoud
    Innerlijk: Ardemmis is een stille jongen die liever afwacht dan zelf wat doet, hij volgt meestal de rest maar is geen meeloper, als hij niet weet hoe iets moet laat hij eerst iemand anders voor gaan. Hij is een snelle leerling en leert ook als iemand anders het doet, hij leert door te kijken en heeft een fotografisch geheugen. Hij is vriendelijk maar stil en de meeste mensen vergeten dat hij er ook nog is omdat hij niet van zichzelf laat horen, maar soms schrikken er ook wel mensen van hem omdat hij dan 'zomaar ergens' verschijnt. Ardemmis houd van tekenen en doet dit graag in zijn vrije tijd of tijdens de lessen, wat de meeste leraren verschrikkelijk vinden hoewel hij toch gewoon oplet als hij bezig is. Hij bedenkt ook graag verhalen en hoewel hij niet zo'n prater is als je hem naar een verhaal vraagt zal hij het vertellen ook, met sound effects en tot het einde, hij vind het moeilijk om een van zijn verhalen op papier te zetten hoewel hij ze wel helemaal uit zijn hoofd weet. Ardemmis is slim maar lui, hij zal nooit echt zijn best doen om te leren, hij ziet wel hoe het afloopt en meestal krijgt hij gewoon een 8 dankzij zijn geheugen.
    Uiterlijk:


    Blond bruinig haar, en bruine ogen. Ongeveer 1,80 lang en ondergewicht waar hij liever niet over praat, draagt daarom meestal een vest en alleen als de zon echt goed schijnt en het lekker warm is loopt hij zonder vest. Hij heeft vaak een muts of pet op en voelt zichzelf een beetje kaal zonder.
    Familie en geschiedenis: Ardemmis woont bij zijn moeder, zijn vader heeft hij nooit gekend.
    Hij houd heel erg van zijn moeder en zij ook wel van hem, maar ze heeft veel problemen die ze meestal weg drinkt, als ze dronken is word ze vaak boos op alles en is de wereld heel erg gemeen tegen haar, ze slaat ook regelmatig Ardemmis in elkaar en hij heeft ook best nog wat blauwe plekken daarvan, zijn moeder had in het verleden ook wel eens wat messen te pakken toen ze dronken was, over zijn rug heeft hij daardoor een grote kras lopen die van zijn rechter schouder helemaal door loopt naar zijn linker heup. Hij voelt hier niet zo veel meer van alleen als hij erop geslagen word of in rare hoeken beweegt, hij zal niemand ook vertellen hoe hij hier aan komt tenzij hij diegene erg vertrouwt.
    Extra: Het kan mensen opvallen dat hij af en toe bijna niks eet en sommige dagen meer eet dan hij opkan, met alle gevolgen van dien.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Nici en ik hebben wat contact gehad en het komt erop neer dat ik een mannelijk personage reserveer en Nici een vrouwelijke (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Staat op de lijst ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:01 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben morgeeenn jaaaarriiiggg :D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]