• Ik heb gister mijn hele kamer omgegooid, mijn oude hoogslaper bed met bank eronder uit m'n kamer gehaald en een één persoons bed er in gezet. Nu heb ik dus lege muren, de één daar van hang ik vol met foto's. Maar wat ik met de andere muur moet doen.. ik weet het niet..
    Heeft iemand hier inspiratie voor op mijn muur?
    Ik wil wel graag iets wat bij mij past, maar dat snappen jullie vast wel (:
    Drop hier gewoon een paar ideeën en ik zie wel of er leuke tussen zitten, wat vast wel zo zal zijn met al die creativiteit hier!

    Dit is mijn muur:


    Hij is redelijk groot en zoals je ziet heb ik er al plankjes op gehangen, nou ja oké mijn moeder heeft ze op gehangen maar goed, ik vind de muur nogsteeds enorm leeg.. ik wil gewoon een muurschildering erop maar weet dus niet wát precies. Ik kan redelijk goed tekenen dus het enige wat ik nog nodig heb is een goed idee (:


    Alvast bedankt voor het helpen! (flower)


    Little do you know


    26 - 02 - '16

    Ben je artistiek (ga je dus zelf iets schilderen/tekenen?) of koop je liever iets?

    Edit: Sorry knorry, niet goed gelezen, je bent artistiek! Ik zou zeggen, google mooie plaatjes. Hou je van een bepaalde film, van manga of iets anders? Miss kan je zoiets als thema gebruiken? ^-^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 18:34 ]

    Heb je niet iets van een passie of iets waar je ongelofelijk fan van bent? Of je favoriete dier. Je kan van alles schilderen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 18:35 ]


    Chaos is a ladder.

    Wow dat van die pauwen zou echt heel mooi zijn, of misschien iets van bloemen of planten
    planten
    bloemen
    Of misschien iets van pop art of een persoon of zo


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb zelf een Keith Haring mannetje op mijn muur geschilderd. (:
    Kies iets leuks, misschien kan je ook gewoon een leuk patroon maken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Die pauwen zijn echt wel heel mooi, maar zó goed kan ik nu ook weer niet tekenen jammer genoeg :')
    Anders had ik die gedaan..
    Het enige wat ik realistisch kan tekenen is een paard d:
    Maar dat wil ik niet.. ik zit zelf te denken aan het wapen van Hogwarts.. maar daar twijfel ik enorm over x')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Die pauwen zijn echt wel heel mooi, maar zó goed kan ik nu ook weer niet tekenen jammer genoeg :')
    Anders had ik die gedaan..
    Het enige wat ik realistisch kan tekenen is een paard d:
    Maar dat wil ik niet.. ik zit zelf te denken aan het wapen van Hogwarts.. maar daar twijfel ik enorm over x')


    Waarom niet gewoon een boom?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 19:03 ]


    26 - 02 - '16

    Hmm.. Ik denk dat ik 'Dare to Dream' op mijn muur ga zetten.
    Met een dromenvanger erbij (:


    Little do you know