• Ik zoek leuke verhalen over bekende anime zoals:

    -Naruto (H)
    -SAO
    -Bleach
    -Blood Lad
    ect


    zelf hb ik wel wat gevonden maar sommige waren 2 of meerdere jaren geleden en de andere halverwege gestopt.
    en zelf krijg ik geen reclamen over anime verhalen. DUS ALS JE EEN LEUKE VERHAAL KENT/SCHRIJFT GRAAG EEN LINKJE (H)


    Live is what you make, so make it beautiful

    Ik ben van plan een Fullmetal Alchemist fanfic te schrijven... in een verre toekomst, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ik ben van plan een Fullmetal Alchemist fanfic te schrijven... in een verre toekomst, haha.

    Hahaha. Ik vraag me af wat voor soort fanfic dat wordt. Ik zie nu al de gekste combinaties voor me :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Hahaha. Ik vraag me af wat voor soort fanfic dat wordt. Ik zie nu al de gekste combinaties voor me :'D


    Meh... Hij wordt niet raar D: (Ben al begonnen aan een verhaallijn). Tot nu toe heb ik nog geen 'rare combinaties' gemaakt. Denk ik (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Meh... Hij wordt niet raar D: (Ben al begonnen aan een verhaallijn). Tot nu toe heb ik nog geen 'rare combinaties' gemaakt. Denk ik (:


    Ohw, nice! Ik ben benieuwd. Als je start; stuur maar een linkje en dat neem ik graag een kijkje C:

    Ik was ooit begonnen aan een Death note fanfic... Waarschijnlijk is die ergens in de vergeten documentenmap kwijtgeraakt (ook wel de "yaoi, yaoi, overal yaoi"-map... Om je een beeld te geven waar dat over ging)


    Searching heavens for another earth