• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Kraaijkamp.
    Louis William Tomlinson | Ziallicious.
    Zayn Javadd Malik | Shaughnessy.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Vulcano.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Quatorze.

    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra/Bang voor:

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Ziallicious en Kraaijkamp openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jullie staan er allemaal bij. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh no, net te laat! D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rol: Vriendin
    Volledige naam: Danaë Victoria Elliott
    Bijnaam: Dan
    Leeftijd: 19, verjaart op de zestiende van december.
    Innerlijk: Dan is een actief meisje dat meestal met een glimlach op haar gezicht rond loopt. Dan is in enkele woorden snel te beschrijven, misschien wel een van de liefste meisjes die je zult ontmoeten, op sommige punten dan. Ze is grappig, aanwezig, vrolijk, zorgzaam en vooral liefhebbend naar de mensen in haar omgeving. Als Dan iets wil zal ze er alles, maar dan ook echt alles, voor doen om het te bemachtigen. Nooit zal ze eerder opgeven dan nodig is. Dan is het meisje die meestal aan het zingen, dansen of aan het rennen en gillen is. Het maakt haar niet uit of anderen haar irritant en kinderachtig vinden. Ze heeft geleerd om tegen iedereen aardig te zijn en om mensen die ze niet mag te negeren. Ze gelooft graag dat er in iedereen iets goeds schuilt en wil de slechte dingen niet zien, ze kan daardoor naïef overkomen, maar eigenlijk heeft ze een vrij goede mensenkennis en kan ze mensen goed inschatten. Ze houdt van aandacht, niet omdat ze onzeker is en het nodig heeft, ze geniet er gewoon van. Dan heeft een grote angst voor kleine gesloten ruimtes, vroeger was dit veel erger, maar nog steeds vindt ze het doodeng. Dan zal haar vrienden altijd steunen in wat ze doormaken. Ze is heel avontuurlijk en durft ze vrijwel alles. Als er ergens iets te beleven valt, is Dan daar sowieso bij. Ze is het zonnetje in huis en doet er alles aan om iedereen in haar omgeving op te vrolijken als het wat minder gaat. Ze denkt niet aan de toekomst en leeft in het moment, hierdoor kan ze stomme dingen zeggen/ doen ook al bedoelt ze het niet zo. Dan is erg nieuwsgierig en is dan ook van alles op de hoogte. Ze weet altijd de nieuwste roddels en nieuwtjes. Helaas komt ze hierdoor soms in de problemen. Dan hecht veel belang aan eerlijkheid en vertrouwen, en vertrouwt daarom ook de meeste mensen op hun woord. Ze zal altijd honderd procent voor haar ideeën gaan en ze zal haar doel bereiken, ook al is het met vallen en opstaan.
    Uiterlijk:


    Dan is 1.65 lang en heeft een normaal figuur en normale vormen. Dan heeft lang, rood haar waar ze trots op is, en bruine ogen. Ze gaat de deur niet uit zonder make-up en draagt het liefst dure kleding. Dan heeft geen tattoos, als excuus zegt ze tegen iedereen dat haar ouders het haar niet laten doen, maar eigenlijk is het vooral omdat ze het zelf niet durft. Dan moet er niet aan denken om haar haar te verven
    Extra/Bang voor: Dan is bang voor kleine ruimtes, spinnen, naalden en wespen.


    night thinking, day dreaming

    Guurrl. Why am I seeing this too late D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vulcano schreef:
    Oh no, net te laat! D:


    Ellison schreef:
    Guurrl. Why am I seeing this too late D:


    Eigenlijk zoeken we nog één iemand, diegene die door het huis rond spookt, diegene van het schilderij. Als één van jullie die wilt? Graag. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Harry Styles.
    Volledige naam: Harry Edward Styles.
    Bijnaam: Haz, Hazza.
    Leeftijd: 19, 01-02-1994.
    Innerlijk: Harry is een spontane, beleefde en vooral hele lieve jongen. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook is Harry niet vies van een meisje op zijn tijd, hij vind het geweldig met al die vrouwen aandacht die hij krijgt, daarnaast zijn soms ook nog wel eens jongens in hem geintresseerd, ook dit vind Harry niet erg, het maakt hem niets uit of diegene een meisje of een jongen is. Verder staat Harry altijd heel erg positief in het leven en zal hij nooit een kwaad woord over iets of iemand uit doen.
    Uiterlijk:



    Extra/Bang voor: Harry is niet iemand die snel zal tonen dat hij bang is voor iets, hij verschuild zich meer achter zijn stoere gedrag. Maar als het erop aan komt is Harry ontzettend bang om helemaal alleen achter te blijven en stiekem is hij ook wel een beetje bang voor het donker, maar dat durft hij eigenlijk aan niemand toe te geven. En natuurlijk, Harry is biseksueel. Zoals gewoonlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gosh. Hoelang mag je rol worden aangezien ik de mijne in word nu heb en die zit in de 1000 woorden :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Essink schreef:
    (...)

    Eigenlijk zoeken we nog één iemand, diegene die door het huis rond spookt, diegene van het schilderij. Als één van jullie die wilt? Graag. (:


    Hmm, ik wel denk ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sivan schreef:
    Gosh. Hoelang mag je rol worden aangezien ik de mijne in word nu heb en die zit in de 1000 woorden :$


    Maakt niet uit hoe lang die word, hoor. (:

    Ellison schreef:
    (...)

    Hmm, ik wel denk ik.


    Zou je even met Melissa -Vulcano- moet overleggen of zij de rol ook wilt of niet en anders mag jij 'm hebben. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke ik vroeg het eventjes aangezien sommige rollen zo kort waren xD. Na de Acupuncturist gooi ik Makayla dan wel eventjes hier neer (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 15:28 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melissa zal even met Melissa overleggen.

    (clown)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Melissa zal even met Melissa overleggen.

    (clown)


    Lol XD Dit zei een gast in mijn klas vandaag ook al :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Oke ik vroeg het eventjes aangezien sommige rollen zo kort waren xD. Na de Acupuncturist gooi ik Makayla dan wel eventjes hier neer (:


    Ik ben er gewoon heel slecht in. x'D Maar iedereen weet hoe Harry is. ^.^

    Ellison schreef:
    Melissa zal even met Melissa overleggen.

    (clown)


    Hahahaha, succes. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Rol:
    Eén van de vriendinnen.
    Volledige naam:
    Roselle Alexis Johnson.
    Bijnaam:
    Rose.
    Leeftijd:
    Negentien jaar, 1 December.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:



    // Klik // Klik //
    Kristina Bazan.
    Extra/Bang voor:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag je ook kiezen wiens vriendin je bent?


    Hello there, the angel from my nightmare.