• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Kraaijkamp.
    Louis William Tomlinson | Ziallicious.
    Zayn Javadd Malik | Shaughnessy.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Vulcano.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Quatorze.

    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra/Bang voor:

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Ziallicious en Kraaijkamp openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Lols. Hoe wil je dat doen? x'D

    Het is zijn dode vriendin die ooit op mysterieuze wijze vermist raakt en nooit meer werd gevonden.

    No, JK.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Het is zijn dode vriendin die ooit op mysterieuze wijze vermist raakt en nooit meer werd gevonden.

    No, JK.


    Stiekem klinkt dat niet eens zo slecht. :'DD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mag Rose een vriendin van Harry of Liam zijn? Ik twijfel.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Essink schreef:
    (...)

    Stiekem klinkt dat niet eens zo slecht. :'DD


    Lol.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik de levende ''vriendin'' van Harry?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol:
    Vriendin.
    Volledige naam:
    Aurora Grant.
    Bijnaam:
    Winter – Aurora is vernoemd naar de winter, aangezien ze op de eerste dag van de winter is geboren.
    Leeftijd:
    Aurora is zeventien.
    Innerlijk:
    Aurora is een spontaan, en vechtlustig meisje. Al zal je dat niet snel van haar denken met haar onschuldige uiterlijk. Ze draagt het liefst comfy-kleding, maar ze neigt de laatste maanden wat naar het zwarte toe. Als je tot één van haar weinige vrienden behoort, kom je erachter dat ze ook een lieve en stille kant heeft. Maar ze sluit niet echt snel vriendschap. Aurora kan ook heel rustig zijn, dan leeft ze het liefst. Ze kan nog dagenlang nadat ze een boek heeft uitgelezen erover nadenken. Ze is tegen vreemden nogal kattig en sarcastisch waardoor ze al snel vijanden maakt. Aurora’s vader is Italiaans en haar moeder Amerikaans. Wat ze ook vaak doet is in het Italiaans praten om mensen te irriteren. Ze houd ervan om discussies te houden, vooral omdat ze vaak goede comebacks heeft. Ze staat niet snel met haar mond vol tanden en heeft altijd wel wat te zeggen, ze wil dan ook altijd het laatste woord hebben. Aurora heeft erge last van haar ADHD, waardoor ze sneller uit haar slof kan schieten dan normale mensen. Ook is ze vaak druk en heeft ze last van slaaptekort, waardoor ze in de ochtend alleen maar extra chagrijnig is. Hiervoor slikt ze pillen, omdat ze meestal maar een paar uur kan slapen. Aurora houd ervan om te flirten maar probeert nooit met opzet je te kwetsen, tenzij ze je niet mag. Ze doet nu een opleiding criminologie. Haar droombaan is om te werken bij de CTU als geheim agent.
    Uiterlijk:


    [Kledingstijl.]


    Aurora heeft dezelfde egale en lichte huid van haar moeder. Haar bruine haren heeft ze dan weer van haar Italiaanse vader. Ze verft haar haar geregeld. Het liefst draag ze haar lange haren in een visgraatvlecht. Ze is slank en heeft totaal geen spieren. Toch kan ze enorm goed vechten, vooral met objecten zoals een mes. Aurora heeft speciale ogen. Ze zijn namelijk geel/groen. Dit is meestal hetgene wat het meest opvalt aan haar. Er is altijd wel een sprankeling in te vinden, zelfs als ze niet blij is. Aurora is ongeveer 1.70 cm. Ze draagt het liefst comfortabele kleding, zoals een joggingsbroek en sweater. Ook houd ze erg van skaterkleding, vooral omdat ze vaak skate. Verder heeft Aurora een buikpiercing, een traguspiercing, en een paar tattoo’s. Achter haar oor staat een soortvan teken, dat ze zelf heeft bedacht. Op haar schouderblad staat een leeuw, haar lievelingsdier. Aurora vergelijkt zichzelf ook met een leeuw.

    Extra/Bang voor:
    Ze heeft een geestenfobie, haar zusje van acht is namelijk paranormaal begaafd en verteld haar altijd enge dingen.


    Aurora is af, zeg maar als er nog iets veranderd moet worden.


    Hello there, the angel from my nightmare.

    Butera schreef:
    Mag ik de levende ''vriendin'' van Harry?


    Sure. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Nialler.<3
    Volledige naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler
    Leeftijd: 20, 13 September 1993
    Innerlijk: Niall is een lieve jongen die je niet aan het huilen moet maken. Als hij huilt ziet hij er uit als een verloren puppy en kun je meestal spontaan medelijden met hem krijgen.
    Hij is altijd wel vrolijk en ziet het beste er altijd van iets in. Niall houdt van eten en je ziet hem dat ook vaak doen. Het maakt niet uit hoeveel hij eet, hij komt eigenlijk nooit iets aan. Iets waar anderen soms wel jaloers op zijn.
    Niall heeft niet vaak een vriendin, maar als hij die wel heeft zal hij er alles aan doen om haar te beschermen al is hij niet echt angstaanjagend.
    Uiterlijk:



    Niall is ongeveer 1.71 en heeft van origine bruin haar. Hij laat het alleen blonderen. Zijn ogen zijn blauw en hij heeft een lieve glimlach die je vaak op zijn gezicht ziet. Erg gespierd is hij niet, maar hij is ook niet bepaald slap.
    De kleren die hij draagt moeten hem lekker zitten, maar hem er ook goed door doen uitzien.
    Extra/Bang voor: Niall is bang voor vogels en vleermuizen. Hij kan ook niet goed tegen kleine/donkere ruimtes daar wordt hij ook bang van.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 18:10 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jullie hebben tot morgenavond 18:00 uur de tijd om jullie rol in te vullen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 20:44 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Jullie heb tot morgenavond 18:00 uur de tijd om jullie rol in te vullen.


    Ik weet niet of je het hebt gedaan maar misschien is het handig als je ze ook een pb stuurt :'D.


    Hello there, the angel from my nightmare.

    Essink -> Kraaijkamp.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 21:21 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    And I’m too late, haha :').

    Ik ben voor vanavond niet klaar, denk ik. Ik ben ziek, en heb vrij weinig de computer beschikbaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga mij eerst omkleden voor voetbal. Dan maak ik opnieuw Makayla een stukje. Als het niet af is voor voetbal. Dan post ik het eerste stuk hier neer en daarna de rest na de training. (: Exuses als jullie op mij moeten wachten. Maar mijn sporten gaan voor.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ellison schreef:
    Ik ben voor vanavond niet klaar, denk ik.[b Ik ben ziek, en][/b] heb vrij weinig de computer beschikbaar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,