• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!

    Gryffindor
    - Jim Hawkins - Zesde jaar - Aurae - 1;8
    - Edward Elric - Zevende jaar - Alchemist - 1;8
    - Kenai Bear - Zevende jaar - xBoselfje - 1;3
    - Astrid Hofferson - Zevende jaar - Faelan - 1;12
    - Merida May DunBroch - Vijfde jaar - Wunjo - 1;11
    - Ariël Petiffer - Zesde jaar - Ellison

    Slytherin
    - Jack Frost - Zesde jaar - Alchemist - 1;2
    - Eugene Fitzhebert - Zevende jaar - Chekov - 1;6
    -
    - Velton
    - Purge
    - Butera

    Hufflepuff
    - Russel Ahola - Eerste jaar - xBoselfje - 1;1
    - Sokka van de Waterstam - Vijfde jaar - Morrowind - 1;9
    -
    - Rapunzel Artis-Ignotis - Vijfde jaar - Fortunatis - 1;9
    - Charlotte La Bouf - Zesde jaar - LostMagic - 1;10
    - Giselle - Zesde jaar - Velton - 1;11

    Ravenclaw
    - Hiccup Haddock - Zevende jaar - Aurae -1;9
    -
    -
    - Penelope 'Penny' Forrester - Eerste jaar - LyraPhoenix - 1;5
    - Sophie Casterwill - Zesde jaar - Demyx - 1;4
    - Vanellope von Schweetz - Zesde jaar - Wolfheart - 1;10

    Anna - Velton
    Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan!

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling: Heb je geen idee welke afdeling er bij je personage past? Vul je rol in en doe dan een Sorteerhoedquiz hier op Q in de schoenen van je personage!
    Innerlijk: Zo uitgebreid mogelijk
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra: Denk aan geschiedenis, familie, huisdier, toverstok, beste vakken, slechtste vakken, klassenoudste en functie in het Quidditchteam


    Regels
    - Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan. Een 'menselijke' faceclaim is handig, maar niet verplicht.
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten maar je hoeft niet te overdrijven
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 150 woorden
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Schelden mag in IC maar hou het netjes
    - Naamveranderingen graag doorgeven
    - Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden
    - Hou het realitisch
    - Wanneer ik, Aurae of Alchemist niet online zijn mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic


    Praattopic
    Speeltopic 1
    Veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Kan je Anna en Giselle erbij zetten? Ik vul straks de rol in.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    Kan je Anna en Giselle erbij zetten? Ik vul straks de rol in.


    Tuurlijk, weet je al welke afdelingen?


    kindness is never a burden.

    Volledige naam: Vanellope von Schweetz
    Bijnamen: Glitch, Princess Vanellope, President Vanellope von Schweetz, Kid, President Fart-feathers, Baroness Boogerface
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Vanellope is een energiek meisje vol leven en humor. Maar de jaren van pesten heeft ervoor gezorgd dat ze wat zuur naar het leven en mensen kijkt. Ze is vaak gevoelig voor beledigende en brutale opmerkingen. Toch is ze een vergevingsgezind persoon en kan meestal niet lang boos blijven op iemand.
    Vanellope is erg vastbesloten en vaak als ze iets wilt doet ze er veel aan om dat ook te krijgen. Ze is ook erg wilskrachtig en koppig. Ze blijft vaak bij haar standpunt, en niet veel mensen kunnen haar daar van af brengen. Over het algemeen kan ze ook erg liefdevol zijn, zeker voor degene die erg aardig tegen haar zijn. Want niet veel mensen zijn dat, of zijn dat geweest.
    Ze heeft een verwrongen en soms sarcastisch gevoel voor humor, dat maakt haar zo leuk. En vaak verwacht je dat ook niet van haar.
    Uiterlijk:



    Glitch heeft mooie zwarte haren die redelijk lang zijn. Haar bruine oogkleur past erg goed bij haar. Ze is nogal klein, iets wat ze soms irritant vind omdat ze telkens naar anderen op moet kijken. En nee, met klein is ze niet 1.60, maar ze is nog kleiner. Rond de 1.40 m kort. Erg klein dus. Soms is ze onzeker over haar uiterlijk, maar ze is wel mooi. Ze heeft een mooie glimlach, die goed bij haar past.
    Extra: -


    Ik vul het straks verder in.:Y)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:01 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aurae schreef:
    (...)

    Tuurlijk, weet je al welke afdelingen?


    Giselle Hufflepuff denk ik en Anna weet ik nog niet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    LostMagic schreef:
    Volledige naam: Charlotte "Lottie" La Bouff
    Leeftijd: 16
    Jaar: 6de jaar
    Afdeling: Huffelpuff
    Innerlijk: Komt nog
    Uiterlijk: Komt nog


    1 2 3

    Extra: Komt nog


    Oh my god, zalig. :'D


    help

    Ik ga me toch uitschrijven, het spijt me. HP ligt me minder dan al de rest, en school is er ook nog.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wolfheart schreef:
    Volledige naam: Vanellope von Schweetz
    Leeftijd: 15, bijna 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk:
    Uiterlijk:



    Extra: -


    Ik vul het straks verder in.:Y)


    Hoe langer ik naar die gif kijk, hoe grappiger hij wordt.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 18:43 ]


    help

    Alchemist schreef:
    (...)


    Oh my god, zalig. :'D


    I Know ^^ nee lene zaagde dak mee moest doen en zij was de eerste waar ik op kwam :p aangezien Mr Bean niet mocht :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    I Know ^^ nee lene zaagde dak mee moest doen en zij was de eerste waar ik op kwam :p aangezien Mr Bean niet mocht :(


    Haha. :'D Nu wil ik een bestie voor haar maken, maar ik heb al twee personages. :')


    help

    haha awh :( ik wil een bestie :( of nja Lottie wil een bestie xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Spammers (':

    Guys! Ik zou graag volgende woensdag beginnen, dus graag tegen dan je rol in gevuld, merci beaucoup!


    kindness is never a burden.

    LyraPhoenix schreef:
    Volledige naam: Penelope 'Penny' Forrester (bolt)
    Leeftijd: 13
    Jaar: eerste
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Penny is een spontaan en vrolijk meisje die ook wel tegen een beetje actie kan. Ze doet er alles aan om vrienden te maken en als iets niet lukt, probeerd ze het gewoon nog eens. Ze heeft ook een gevoel voor drama dat mensen gaan denken dat het ook echt zo is. Verder is ze zorgzaam voor haar hond Bolt die haar hele leven al bij haar is. Door haar verleden is ze erachter gekomen dat haar acteerwerk ook echt mensen in verleiding brengt en ze dan laat schrikken om vervolgens te zeggen dat het niet waar is.
    Uiterlijk:



    Haar hond
    Penny is Over het algemeen klein en haar bruine ogen spreken veel aan. Ze heeft kort tot midden van haar nek donkerblond haar, dat in een halve slag naar voren waait. Ze heeft over het algemeen een vrij bleeke huid. Ze draagt verder chocolade kleurig lange mouwen shirt, met daaroverheen een rood kort shirtje. Een chocolade bruine short met een gestreepte malliot in de kleuren grijs en wit. Bruine sokken met een klein streepje rood en bruine laarzen.
    Extra: Penny komt uit een rijke hollywood familie waar ze graag acteerde. Ze kreeg eindelijk zin om wat anders te doen. Haar ouders gaven haar de kans om te doen waar ze zin in had en kwam uiteindelijk met het idee om naar Hogwart te gaan. Haar hond Bolt, een klein beetje geld en genoeg warme kleren, waren het enige wat ze meenam. Haar ouders vonden het eerst een slecht idee en wilde graag dat ze verder ging met het acteer werk. Ze hoopt dat hogwart een geschikte plek voor haar en haar hond is, waar ze echt leert toveren. Haar step en haar hond zijn heiligsdom stukken.



    Klaar.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 19:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik Merida dan?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Fortunatis schreef:
    Bij de test kwam Ravenclaw uit, maar ik denk dat Hufflepuff meer bij Rapunzel past. Ook heb ik gezegd dat haar haar tot onder haar knieën komt.

    Volledige naam: Rapunzel Artis-Ignotis
    Leeftijd: 15 jaar. Haar verjaardag valt op 15 September.
    Jaar: 5e Jaar.
    Afdeling: Hufflepuff
    Innerlijk: Rapunzel is een speels meisje, dat eigenlijk een stuk jonger is -mentaal, dan wel- dan vijftien jaar. Ze is zo vrolijk als een kind en kan zich opwinden over de kleinste dingen. Ze is nieuwsgierig, en heel avontuurlijk en wilt graag dingen ontdekken. Ze wilt dolgraag afstuderen van Zweinstein, zodat ze de wereld zelf kan ontdekken. De enige plekken die ze ooit gezien heeft, is de toren waar zij en haar 'voogd' Gothel wonen en Zweinstein.
    Rapunzel is zeker dapper genoeg om dat te durven: Ze is behoorlijk dapper, maar ze kan ook verschrikkelijk naïef zijn, en vertrouwd ze de verkeerde mensen.
    Ondanks Rapunzel's koppige aard, kan ze behoorlijk gehoorzaam als het om Gothel gaat. Toch kan ze een behoorlijke rebel zijn.
    Rapunzel is heel trouw en hecht veel waarde aan vrienden. Helaas wordt ze door haar jonge, springerige aard als irritant beschouwd. Voor de rest is Rapunzel erg betrouwbaar, maar kan ze soms te veel twijfelen aan haar eigen keuzes en kan ze heel onzeker zijn over haarzelf.
    Als laatste is Rapunzel als kind erg jong en onwetend gehouden, waardoor ze zich nu over alles kan verbazen.

    Uiterlijk: Rapunzel heeft lang, blond haar, dat meestal los hangt. Soms is het gevlochten en houdt ze ervan haar haar creatief te versieren. Haar haar komt tot onder haar knieën. Ze heeft grote, groene ogen, en ze heeft een onschuldige uitstraling. Ze is niet erg groot, maar houdt ervan haar kleren -Uniform- op te fleuren. Welke kleur maakt haar niet uit, maar roze staat haar wel extra goed.




    Extra:
    • Rapunzel heeft een bijzonder huisdier: Een Chameleon. Rapunzel heeft hem Pascal genoemd. Op haar 13e heeft ze hem gevonden toen hij zwaargewond was, nu zijn ze onafscheidelijke vrienden.




    Rapunzel heeft vele hobby's en probeert graag dingen uit. Zo dus ook kleding maken. Pascal raakt snel slachtoffer van Rapunzel's creatieve buien, waar hij niet altijd even blij mee is. Hij lijkt vaak menselijke trekjes te hebben, en is Rapunzel's steun en vertrouwen.


    Pascal is, ondanks zijn droge aard, heel beschermend over Rapunzel, en kan goed intimideren.


    • Een ander bijzonder trekje van Rapunzel, is dat er altijd een koekenpan boven haar bed hangt. Waarom is voor vele mensen onduidelijk. Er zitten echter wel verdachte deuken en krassen in de pan.


    • Rapunzel is van bijzonder hoge komaf. Zelf weet ze dit niet: Een vrouw heeft haar op jonge leeftijd meegenomen om haar magische krachten te gebruiken voor haarzelf. Deze vrouw is een Snul, waar ze verschrikkelijk van baalde. Ze ontdekte op jonge leeftijd namelijk een spreuk om haarzelf jong te houden, die ze met niemand wilde delen. Toen bleek dat haar toverkrachten zo onderontwikkeld waren dat ze de spreuk zelf niet kon uitspreken, wilde ze de sterkte heks ontvoeren, wat Rapunzel was.
    De vrouw, Gothel, stuurde Rapunzel naar Zweinstein, zodat Rapunzel sterkere magie kon leren, zodat de verjongingsspreuk effectiever zou zijn.


    • Rapunzel's grootste passie's zijn Kunst, Astronomie en Muziek.


    Done.


    Tijd voor koffie.

    Wunjo schreef:
    Mag ik Merida dan?


    Sure. :3

    Er kunnen momenteel even geen Griffoendor of vrouwelijke personages worden aangemaakt.


    help