• Rpg door Aurae en Alchemist

    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Vier van die vele tovenaars in wording waren Merida, Jack, Rapunzel en Hiccup, vier vrienden die nog geen idee hadden van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Die toekomst zag er maar duister uit, want diep verscholen in donkere steegjes en bossen roerde het kwaad zich. Pitch Black, de Koning der Nachtmerries, sloot een verbond met de kwaadaardige Gothel. Terwijl de twee steeds machtiger werden, begon het tot de leerlingen op Hogwarts door te dringen dat de wereld die ze kenden bedreigd werd en dat ze daar wat aan moesten doen. Speel mee en beslis zelf het lot van de Grote Vier en hun vrienden!

    Gryffindor
    - Jim Hawkins - Zesde jaar - Aurae - 1;8
    - Edward Elric - Zevende jaar - Alchemist - 1;8
    - Kenai Bear - Zevende jaar - xBoselfje - 1;3
    - Astrid Hofferson - Zevende jaar - Faelan - 1;12
    - Merida May DunBroch - Vijfde jaar - Wunjo - 1;11
    - Ariël Petiffer - Zesde jaar - Ellison

    Slytherin
    - Jack Frost - Zesde jaar - Alchemist - 1;2
    - Eugene Fitzhebert - Zevende jaar - Chekov - 1;6
    -
    - Velton
    - Purge
    - Butera

    Hufflepuff
    - Russel Ahola - Eerste jaar - xBoselfje - 1;1
    - Sokka van de Waterstam - Vijfde jaar - Morrowind - 1;9
    -
    - Rapunzel Artis-Ignotis - Vijfde jaar - Fortunatis - 1;9
    - Charlotte La Bouf - Zesde jaar - LostMagic - 1;10
    - Giselle - Zesde jaar - Velton - 1;11

    Ravenclaw
    - Hiccup Haddock - Zevende jaar - Aurae -1;9
    -
    -
    - Penelope 'Penny' Forrester - Eerste jaar - LyraPhoenix - 1;5
    - Sophie Casterwill - Zesde jaar - Demyx - 1;4
    - Vanellope von Schweetz - Zesde jaar - Wolfheart - 1;10

    Anna - Velton
    Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan!

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling: Heb je geen idee welke afdeling er bij je personage past? Vul je rol in en doe dan een Sorteerhoedquiz hier op Q in de schoenen van je personage!
    Innerlijk: Zo uitgebreid mogelijk
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra: Denk aan geschiedenis, familie, huisdier, toverstok, beste vakken, slechtste vakken, klassenoudste en functie in het Quidditchteam


    Regels
    - Alle personages uit om het even welke serie of film -mits die geanimeerd is- zijn toegestaan. Een 'menselijke' faceclaim is handig, maar niet verplicht.
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten maar je hoeft niet te overdrijven
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 150 woorden
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Schelden mag in IC maar hou het netjes
    - Naamveranderingen graag doorgeven
    - Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden
    - Hou het realitisch
    - Wanneer ik, Aurae of Alchemist niet online zijn mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic


    Praattopic
    Speeltopic 1
    Veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Faelan schreef:
    (...)JA DIE haha


    Dus Jim, Astrid of Hiccup?

    We hebben Hiccup, Merida en Rapunzel sowieso nog nodig. :') Merida en Rapunzel zijn even gesloten omdat ik niet echt weet hoe het nu zit met Frens reactie..


    help

    Marthe Help

    deze

    offf deze


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    Marthe Help

    deze

    offf deze



    Ik denk dat we voorlopig even meisjes nodig hebben. :')


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Ik denk dat we voorlopig even meisjes nodig hebben. :')
    Okay you my dear, have the honour to say you got ME to play a girl in a RPG


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)Okay you my dear, have the honour to say you got ME to play a girl in a RPG


    Is dit de eerste keer ofzo? :3 Dus het wordt Astrid, I suppose?


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Is dit de eerste keer ofzo? :3 Dus het wordt Astrid, I suppose?
    Ja ik doe altijd jongens in RPG's


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik dacht eerst eraan om er één van final fantasy te pakken of kingdom hearts, maar ik durf niet aan die perfecte personages te komen (: Dan verstoor ik mijn eigen beeld..]

    (Kennen mensen hier nog Huntik? (:) Ik ben trouwens van Afdeling gewisseld als dat niet erg is? Sorry, maar ik kwam niet uit met mijn Gryffindor persoontje^^

    Volledige naam: Sophie Casterwill
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Sophie Casterwill is dapper en slim meisje. Ze is een echte boekenwurm en de laatste afstammeling van de Casterwill-familie, een zuiverbloed familie. Ze is al sinds haar geboorte opgevoed om een heks te worden, door haar bodyguard Santiago. Haar ouders stierven door een brand in hun oude huis in Frankrijk. Sofie weet waar ze voor gaat en is dan ook een echte strever. Ze is ambitieus en klaar om alles opzij te zetten om te bereiken wat ze graag wil. Ze wil het allerliefst dat mensen trots op haar zijn, ze wil laten zien dat ze iets bereikt heeft. Daardoor is ze ook behoorlijk perfectionistisch, als je iets doet, moet je het wel goed doen. Aangezien ze van rijke kom af is, is ze best verwaand en kan ook behoorlijk snel op haar tenen getrapt zijn. Sophie is luxe gewend en zal het met minder niet echt waarderen. Sophie staat open voor nieuwe dingen, nieuwe vriendschappen, maar als je haar niet aanstaat, kan ze een behoorlijke tante zijn. Arrogantie en koppigheid is niet iets wat ze graag laat zien, maar ze kan het zijn, mocht het nodig zijn. Ze is heel beschermend over zichzelf en daardoor kan ze best wantrouwend zijn naar anderen. Willen ze nou vrienden zijn om haar? Of om haar afkomst?
    Uiterlijk:


    Extra: Sophie staat er helemaal alleen voor, alleen haar persoonlijke lijfwacht is nog een soort van familie voor haar. Ze heeft een groot deel van haar leven in Frankrijk gewoond, maar uiteindelijk zijn ze verhuisd naar Groot-Brittanië vanwege veiligheidsredenen. Waarom precies weet ze niet, maar ze weet dat ze verhuisd zijn om haar te beschermen. Samen met haar bodyguard en wat bediendes woont ze in een groot landhuis op het platteland van Engeland. Op haar 14e kwam ze naar Hogwarts, aangezien ze daarvoor op Beauxbatons heeft gezeten. Soms mist ze haar oude school nog wel, aangezien Hogwarts een hele andere aanpak heeft dan haar oude schooltje. Toch kan ze hier nog wel wennen en heeft ze het enorm naar haar zin. Sophie heeft een Maine coon als kat, een aanzien van haar rijkdommen. Vanwege haar ambities is ze klassenoudste geworden dit jaar. Daar is ze maar al te trots op en pronkt er graag mee.

    Toverstok: Kersenhout, Kern; veer van een hippogrief

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Faelan schreef:
    (...)Ja ik doe altijd jongens in RPG's


    Ik ook, maar ik denk ik stap maar over, anders hebben we er teveel :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Demyx schreef:
    [Ik dacht eerst eraan om er één van final fantasy te pakken of kingdom hearts, maar ik durf niet aan die perfecte personages te komen (: Dan verstoor ik mijn eigen beeld..]

    (Kennen mensen hier nog Huntik? (:)

    Volledige naam: Sophie Casterwill
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Sophie Casterwill is dapper en slim meisje. Ze is een echte boekenwurm en de laatste afstammeling van de Casterwill-familie, een zuiverbloed familie. Ze is al sinds haar geboorte opgevoed om een heks te worden, door haar bodyguard Santiago. Haar ouders stierven door een brand in hun oude huis in Frankrijk. Sofie weet waar ze voor gaat en is dan ook een echte strever. Ze is ambitieus en klaar om alles opzij te zetten om te bereiken wat ze graag wil. Aangezien ze van rijke kom af is, is ze best verwaand en kan ook behoorlijk snel op haar tenen getrapt zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Sophie staat er helemaal alleen voor, alleen haar persoonlijke lijfwacht is nog een soort van familie voor haar. Ze heeft een groot deel van haar leven in Frankrijk gewoond, maar uiteindelijk zijn ze verhuisd naar Groot-Brittanië vanwege veiligheidsredenen. Sophie heeft een Maine coon als kat, een aanzien van haar rijkdommen. Vanwege haar ambities is ze klassenoudste geworden dit jaar.

    [volgt nog iets]


    Don't know it, but anyway, ik vind haar origineel. Zou je het alleen wat meer kunnen uitschrijven? (:

    Ugh. I give up. Ik zet Edward bij Griffoendor.


    help

    Demyx schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik denk ik stap maar over, anders hebben we er teveel :Y)
    haha k heb buiten in verhalen nog nooit meisjes gehad en de laatste tijd doe ik het daar ook dus ja. Maar aangezien Astrid niet echt een meisje meisje is kan het wel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alchemist schreef:
    (...)

    Don't know it, but anyway, ik vind haar origineel. Zou je het alleen wat meer kunnen uitschrijven? (:

    Ugh. I give up. Ik zet Edward bij Griffoendor.


    Ja ik ben bezig, maar ik denk ik zet er alvast wat neer ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Demyx schreef:
    [Ik dacht eerst eraan om er één van final fantasy te pakken of kingdom hearts, maar ik durf niet aan die perfecte personages te komen (: Dan verstoor ik mijn eigen beeld..]

    (Kennen mensen hier nog Huntik? (:) Ik ben trouwens van Afdeling gewisseld als dat niet erg is? Sorry, maar ik kwam niet uit met mijn Gryffindor persoontje^^

    Volledige naam: Sophie Casterwill
    Leeftijd: 16
    Jaar: Zesde
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Sophie Casterwill is dapper en slim meisje. Ze is een echte boekenwurm en de laatste afstammeling van de Casterwill-familie, een zuiverbloed familie. Ze is al sinds haar geboorte opgevoed om een heks te worden, door haar bodyguard Santiago. Haar ouders stierven door een brand in hun oude huis in Frankrijk. Sofie weet waar ze voor gaat en is dan ook een echte strever. Ze is ambitieus en klaar om alles opzij te zetten om te bereiken wat ze graag wil. Aangezien ze van rijke kom af is, is ze best verwaand en kan ook behoorlijk snel op haar tenen getrapt zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Sophie staat er helemaal alleen voor, alleen haar persoonlijke lijfwacht is nog een soort van familie voor haar. Ze heeft een groot deel van haar leven in Frankrijk gewoond, maar uiteindelijk zijn ze verhuisd naar Groot-Brittanië vanwege veiligheidsredenen. Sophie heeft een Maine coon als kat, een aanzien van haar rijkdommen. Vanwege haar ambities is ze klassenoudste geworden dit jaar.

    [volgt nog iets]


    OMYGOD HUTNIK! DAS ECHT LANG GELEDEN!!!!!!! MAAR WEL COOL!!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Demyx schreef:
    (...)

    Ja ik ben bezig, maar ik denk ik zet er alvast wat neer ^^


    Haha, okay. Sorry. :')

    Ik ga zo slapen.

    Xanthe, zou jij dan even willen bijhouden? ^^


    help

    Alchemist schreef:
    (...)

    Haha, okay. Sorry. :')

    Ik ga zo slapen.

    Xanthe, zou jij dan even willen bijhouden? ^^
    Wat moet ik doen? Want ik weet ook niet hoe lang ik nog blijf


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gewoon, als er nog wat gereserveerd wordt, dat in mijn gb droppen of in dat van Lene. :3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155781

    Praattopic ^


    help