• Wat vinden jullie van dit nummer? ;')

    ik vind m leuk!! ze ziet er ook super leuk uit x'D


    Ik vind het nummer wel tof.
    Wat moet je anders als je een Smiler bent (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Hier is al een topic over: klik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee. Gewoon nee. Slechtste liedje ooit.


    26 - 02 - '16

    Callitte schreef:
    Ik vind het nummer wel tof.
    Wat moet je anders als je een Smiler bent (:


    *Boks* ben ook een Smiler :')

    1 woord: slecht

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 13:32 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    1 woord: slecht


    Wat vind jij tegenwoordig leuk? Je vind Bieber, 1D en Miley slecht.. -.- kan ik me gwn niet voorstellen.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Wat vind jij tegenwoordig leuk? Je vind Bieber, 1D en Miley slecht.. -.- kan ik me gwn niet voorstellen.


    Mensen hebben nou eenmaal een verschillende muziekstijl. En ook een eigen mening.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Wat vind jij tegenwoordig leuk? Je vind Bieber, 1D en Miley slecht.. -.- kan ik me gwn niet voorstellen.

    Omdat iedereen een eigen mening heeft en dus ook een eigen smaak, kan iemand dat dus allemaal niet leuk vinden.
    Ik schop die artiesten zoals 1D en miley ook allemaal in één categorie en dat is een categorie waar ik nooit naar luister. Jij kan Rock en metal bijvoorbeeld weer niet leuk vinden. So be it.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Wat vind jij tegenwoordig leuk? Je vind Bieber, 1D en Miley slecht.. -.- kan ik me gwn niet voorstellen.

    Lol whut? Waarom kan dat niet? Ik vind ze allemaal vreselijk :'D Als het de tekst niet is, dan is het wel hun stem of de melodie. Kan toch?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 13:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Wat vind jij tegenwoordig leuk? Je vind Bieber, 1D en Miley slecht.. -.- kan ik me gwn niet voorstellen.


    Bieber is meer computer dan stem, 1D zijn slaven van een platenlabel, Cyrus was goed maar is achteruitgehold. Vind je het gek dat ik die drie niet goed vind? Trouwens, ik mag toch iets slecht vinden?
    Antwoord op je vraag: vooral dance, alhoewel ik ook geen nee zeg tegen klassiek, en voor de rest een paar nummers etc.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind 'm tof. Maar ik kende 'm al.


    To infinity and beyond •

    Ik heb er gemende gevoelens bij; het is totaal niet mijn stijl en ik vind het nummer niet helemaal juh-van-het, maar ergens vind ik het best relaxt op de achtergrond zachtjes als ik bezig ben met tekenen, schrijven e.d.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Bieber is meer computer dan stem, 1D zijn slaven van een platenlabel, Cyrus was goed maar is achteruitgehold. Vind je het gek dat ik die drie niet goed vind? Trouwens, ik mag toch iets slecht vinden?
    Antwoord op je vraag: vooral dance, alhoewel ik ook geen nee zeg tegen klassiek, en voor de rest een paar nummers etc.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Nee gewoon nee! hoe bedoel je Bieber is meer een computer dan stem?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 14:18 ]

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Nee gewoon nee! hoe bedoel je Bieber is meer een computer dan stem?

    [YOUTUBE]

    Goed, dit bevestigd dat je een irritante fangirl bent :'D Live is niet hetzelfde als een uitgegeven lied, dat zou je moeten weten. En daarbij, het is en blijft zijn mening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Goed, dit bevestigd dat je een irritante fangirl bent :'D Live is niet hetzelfde als een uitgegeven lied, dat zou je moeten weten. En daarbij, het is en blijft zijn mening.


    Klopt soms kan ik irritant zijn hahah :') maar ik snap niet wrm hij zegt dat JB meer een computer is dan een stem. Ik vind zijn stem gewoon geweldig mooi! Maar goed idd het is zijn mening...