• Hey,

    Ik had een idee.
    Wat nou als je kan chatten met andere mensen?
    Ik kan begrijpen dat dit niet de bedoeling als site is geweest,
    maar het lijkt mij erg leuk als toevoeging.

    Groejtes,
    Nikki


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Shoutbox, voor de rest al vaak voorgesteld en afgewezen.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Nah, dit is geen facebook dus ik ben tegen.

    Draculea schreef:
    Nah, dit is geen facebook dus ik ben tegen.


    26 - 02 - '16

    Zo vaak voorgesteld en zo vaak afgewezen. We hebben de shoutbox al. Het hoeft hier geen Facebook te worden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    Zo vaak voorgesteld en zo vaak afgewezen. We hebben de shoutbox al. Het hoeft hier geen Facebook te worden.


    16 - 09 - '17

    Vulcano schreef:
    Zo vaak voorgesteld en zo vaak afgewezen. We hebben de shoutbox al. Het hoeft hier geen Facebook te worden.


    Dit. =)

    Dooddoenervo schreef:
    Shoutbox, voor de rest al vaak voorgesteld en afgewezen.:')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vulcano schreef:
    Zo vaak voorgesteld en zo vaak afgewezen. We hebben de shoutbox al. Het hoeft hier geen Facebook te worden.

    Dit. Daarbij heb je ook nog GB's en PB's. Dat zou toch echt genoeg moeten zijn.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 14:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hebt een gb, pb en shoutbox. :')
    En dit is al zo vaak afgewezen.


    Do what people say you can't.

    Volgens mij krijgt ze het zo langzamerhand wel door dat hij al eerder is afgewezen :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het eerste wat ik dacht, was: No fucking way. Ik denk dat zodra dat gebeurt, het oorspronkelijke doel van Quizlet ten onder gaat. Oké, Quizlet is niet meer de site speciaal voor Quizzen zoals het ooit was, maar over het algemeen genomen wordt op topics zorgvuldig gereageerd e.d. Op een ander forum waar ik heb gezeten, maakte men lukraak topics aan, elke paar seconden was er wel een nieuwe en er werd alles behalve serieus gereageerd of er werd ruzie gemaakt. Op Quizlet is dat heel anders en ik merk dta er de tijd voor dingen wordt genomen. Een chat gaat om snelheid, of het nu ene chatbox is voor elke user op Quizlet of onderling. Dan stuur je maar een PB of GB en op het forum zijn er genoeg topics waar je gezellig kan praten e.d.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cozart schreef:
    Je hebt een gb, pb en shoutbox. :')
    En dit is al zo vaak afgewezen.

    Indeed, dus lijkt me dat het een nee blijft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vulcano schreef:
    Zo vaak voorgesteld en zo vaak afgewezen. We hebben de shoutbox al. Het hoeft hier geen Facebook te worden.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Suggestie] Stop trying to make Quizlet like Facebook.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    [Suggestie] Stop trying to make Quizlet like Facebook.