• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    H13R KUN J3 4L J3 FRUSTR4T135, 3UF0R15C3 M0M3NT3N 3N H3R53N5P1N53L5 KW1JT.
    DU5 Z1T J3 13T5 DW4R5? H3B 3 PR0BL3M3N? 15 J3 1J5J3 N13T L3KK3R? 0F V03L J3 J3 G3W00N Z0 0NTZ3TT3ND G3W3LD1G 3N W1L J3 D4T M3T D3 R35T V4N QU12L3T D3L3N?

    5CHR1JF D4N H13R 4LL35 V4N J3 4F!

    Sorry, ik had daar even zin in :9~.


    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 19:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En nu weet ik nog steeds niet welk so ik vandaag heb.... Goed geregeld, mijn beste leraar.


    Stenenlikker

    Zo zenuwachtig voor geschiedenis;(


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben blij dat ik het nu ben, want gisteren zat ik er echt helemaal door heen.


    'Darling, just hold on'

    Stomme muts dat je d'r bent! Laat me niet godverdomme opdragen in mijn vrije uurtje als je er zelf niet eens bent! Je hebt je niet gemeld wat zou moeten, je was woensdag al zo dom om niet op magister te kijken, je kijkt niet op je what's app, je weigert op een filmpje te komen maar je wilt wel een cijfer, heb ik je overtuigd, sta ik hier voor niks. Screw you, bitch.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil niet meer kijken; niet meer terugdenken aan vroeger... Ik ben er klaar mee, en dan zijn we pas een kwartier bezig.
    Fijn dit.


    We need a bigger boat.

    Ik wil nooit aankleden op m'n vrije dag. Maar er komt straks een vriendin. Mweeeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Damn, ik zou nu zo graag even met je bellen. Ik heb je nodig!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Even de mail van VanDijk ingevuld, want kans maken op een bioscoopbon wil ik altijd wel. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    O wat is het toch fijn om een hond te hebben. Not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze had zich verslapen. -.-'


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zucht ):


    26 - 02 - '16

    Die rot puist moet weg, lijkt net of ik een piercing heb, ik vind 'm zo afschuwelijk. DDDDD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Refresh Q. Refresh Q. Watching YouTube video. Flipping because the computer won't download Scribblenauts Unlimited. Refresh Quizlet.

    I have no life.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik had eigenlijk huiswerk moeten maken..


    26 - 02 - '16

    And that's my life. *deep sigh*


    Don't walk. Run, you sheep, run.