• 'Kay, ik heb een weekje geleden een topic geopend over de font voor m'n tattoo. Nu heb ik een font gekozen, maar ik twijfel of ik de normale versie of de crusieve versie ervan zal gebruiken.
    Wat vinden jullie mooier? Hij komt overigens bij m'n sleutelbeen, eronder dus.

    Ik ga er overigens gewoon goed over denken, het is niet zo dat als jullie beslissen dat jullie 2 mooier vinden, dat ik dat dan laat zetten. Maar ben gewoon benieuwd. :3



    Klik

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 10:39 ]


    To infinity and beyond •

    Ik vind ze beide sowieso echt prachtig! Ikzelf geef de voorkeur aan de eerste, maar de tweede heeft ook iets speciaals. Ik weet niet welke ik eigenlijk de leukste vind, haha!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind de 1e mooier! :]


    El Diablo.

    Incantatem schreef:
    Ik vind ze beide sowieso echt prachtig! Ikzelf geef de voorkeur aan de eerste, maar de tweede heeft ook iets speciaals. Ik weet niet welke ik eigenlijk de leukste vind, haha!


    Mijn probleem dus haha. Maar goed, ik heb nog even, in november laat ik 'm zetten!


    To infinity and beyond •

    Ik vind de eerste mooier, want die is toch net iets beter leesbaar, vind ik. In de tweede versie wordt dat kleinere boogje van de M wel heel erg aan de kan gedrukt, waardoor ik het niet meteen zou herkennen als "Miles". Ik vind het wel sowieso een mooi lettertype, normaal en cursief. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eerlijk gezegd, zie ik het verschil niet zo heel erg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind de eerste mooier, want die is ook duidelijker. Hoewel bij de tweede de woorden schuin zijn, en dat is ook wel weer mooi. Zelf zou ik het ''Miles'' van het eerste doen, en ''To go'' van de tweede.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind de eerste het leukst, vind hem persoonlijk iets beter te lezen... maar wel echt een leuk idee


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Adnane schreef:
    Ik vind de 1e mooier! :]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zou zeggen de eerste. Die is duidelijker leesbaar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eerste is beter om te lezen, dus leesbaarder maar de tweede vind ik mooier.


    Chaos is a ladder.

    Ik vind de tweede mooier, maar de eerste leesbaarder :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind ze beide mooi, maar ik zou toch de eerste doen. Die is toch al behoorlijk cursief, al vind ik de tweede ook heel wat hebben.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind de eerste mooier, maar dat kan misschien omdat de tekst wat duidelijker is, maarja, je moet maar kijken wat je zelf doet (:


    'Darling, just hold on'

    Ik vind de eerste mooier, want die is beter te lezen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Keen schreef:
    Ik vind de eerste het leukst, vind hem persoonlijk iets beter te lezen... maar wel echt een leuk idee


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.