• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Script.
    Louis William Tomlinson | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Walsh.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge / Gimlas.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Lipari.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Barricades.

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    Het begin:
    Met zijn allen komen ze aan bij het huis en iedereen stookt elkaar op om naar binnen te gaan.

    - We hebben geloot wie straks als eerste de artikelen vind over het meisje, er is uitgekomen dat Harry dat is.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gimlas schreef:
    - MT.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    - We hebben geloot wie straks als eerste de artikelen vind over het meisje, er is uitgekomen dat Harry dat is.


    Het lijkt er nogal op dat je gewoon wil dat het harry is omdat jij deze rol hebt, zodat je kan beslissen wat er mee gebeurt..

    Btw, ik doe niet mee met de rpg ik volg het gewoon omdat het me grappig lijkt :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Het lijkt er nogal op dat je gewoon wil dat het harry is omdat jij deze rol hebt, zodat je kan beslissen wat er mee gebeurt..

    Btw, ik doe niet mee met de rpg ik volg het gewoon omdat het me grappig lijkt :')


    [Ik ga hier niet mee in discussie, maar diegene waar ik samen de rpg mee heb gemaakt, heeft geloot. Ik niet eens zelf. Dus stop.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Quatorze schreef:
    [MT]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson
    Toen ik doorkreeg dat niemand meer naast me stond, leek ik weer terug te komen bij de werkelijkheid. Misschien moest ik ook zorgen dat ik niet veel vaker in gedachten weg zou zakken, want straks stond ik hier echt alleen. Deze keer bleven mijn, ietwat vergrootte, ogen hangen bij de mensen iets verderop en bij de deur waardoor een opgeluchte zucht mijn mond verliet. Maar dat geluk kon je niet altijd hebben, toch? Ik hield van spanning, maar alleen was het toch anders dan met meerdere personen.
    Nog voor het knipperen mogelijk was, had ik me bij de laatste mensen gevoegd en verscheen een onschuldige grijns op mijn gezicht. 'Ik blijf echt niet buiten, want ik wil nu ook wel eens zien hoe eng het binnen nu werkelijk is,' zei ik terwijl mijn mondhoeken alleen maar verder omhoog krulde. De angst was nog altijd niet verdwenen, maar dat werd langzaam toch wel wat minder. De nieuwsgierigheid nam nu eerder de overhand, al nam dat niet weg dat ik niet dicht in de buurt van de andere bleef.

    ( Sorry voor het slechte stukje, maar mijn telefoon werkt niet echt mee)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 15:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik
    Als Louis, Harry en Jade zich bij Aurora voegen zucht ik eens diep. Ik ben geen watje. En ik zal hen zeker niet mijn angst laten merken. Dus stem ik toe. "Goed," zeg ik met tegenzin, "ik ga mee." Zelfverzekerd voeg ik me bij de rest. Alhoewel, zelfverzekerd? Het is alleen maar schijn. Ik laat mijn blik over het huis glijden. Van dichtbij ziet het er nog erger uit dan van ver af. De ramen zijn heel stoffig, je kan er zeker weten niet meer doorheen kijken. Klimop omvat het zowat het hele huis.
    "Kom maar op met die geesten, ik ben er helemaal klaar voor." zeg ik, terwijl ik naast Aurora ga staan. Ik heb een goede band met haar, en bij haar in de buurt voel ik me veilig. Al komt er nu ook wel wat nieuwsgierigheid naar boven. Zouden er echt geesten zijn, daar binnen?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harry Styles.
    Jade voegde zich ook bij ons en ik glimlachte. Ik wist wel dat zij bij ons zou komen, zij is ook een meisje met erg veel lef. Ook Louis voegde zich even later bij ons. "Ik blijf echt niet buiten, want ik wil nu ook wel eens zien hoe eng het binnen nu werkelijk is," ik grinnikte zachtjes om zijn opmerking en blikte even kort naar hem. "Het is binnen totaal niet eng en als je bang bent, bescherm ik je wel, Lou." Dat zou ik sowieso wel met iedereen doen, natuurlijk. Een koude windvlaag gleed langs mijn rug en ik duikte iets dieper in mijn jas. "Goed, ik ga mee." Hoorde ik Zayn zeggen, waarna hij naast Aurora ging staan. "Kom maar op met die geesten, ik ben er helemaal klaar voor." Ik slaakte een lachende zucht. "Oh, guys, er zullen daar echt geen geesten zijn. Dat is toch allemaal bullshit? Het bestaat alleen in van die filmpjes." Al was ik er zelf ook niet helemaal zeker van, want het huis zag er natuurlijk erg eng uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aurora Grant.

    "Kom maar op met die geesten, ik ben er helemaal klaar voor." zegt Zayn waarna hij naast mij komt staan. "Oh, guys, er zullen daar echt geen geesten zijn. Dat is toch allemaal bullshit? Het bestaat alleen in van die filmpjes." zegt Harry dan. “Er is geen bewijs dat ze bestaan maar er is ook geen bewijs dat ze niet bestaan,” mompel ik. Ik leg mijn hand op de deurknop en trek eraan, maar de deur gaat niet open. Ook niet als ik duw. Ik grom en ga op mijn knieën zitten. ‘Nothing's ever locked.’ Ik duw nog een keertje tegen de deur, opnieuw lukt het niet. Ik laat mijn blik over het huis glijden en zie dan een raam. Ik kan er gemakkelijk bij. Ik pak een houten tak van de grond en sla daarmee het raam in. Koude wind schuurt langs mijn huid waardoor ik wel kriebels krijg. Ik sluit mijn ogen en tel tot drie, op drie wurm ik me het gat in. Ik zie bijna niets, een klein stuk is verlicht door de lichtstraal van buitenaf. Op de tast ga ik op zoek naar de deur. Een klein gilletje ontsnapt mijn mond als ik door een spinnenweb loop. ‘Fuck,’ mompel ik. Als ik eindelijk de deur heb gevonden maak ik hem open. ‘Van binnenuit gaat het een stuk gemakkelijker,’ zeg ik, waarna ik de spinnenwebben zo goed als wat uit mijn haar haal.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 20:44 ]

    Harry Styles.
    "Er is geen bewijs dat ze bestaan maar er is ook geen bewijs dat ze niet bestaan," mompelt Aurora en dat moet ik toch beamen. Aurora legt haar hand op de deurknop en zoals ik al gedacht had gaat deze niet open. Ik hoor haar iets zeggen maar kan niet precies verstaan wat, dus laat ik het er maar bij. Zelf voer ik niet zo heel veel uit en kijk toe hoe Aurora met een tak het raam in slaat en zo door het raam het huis binnen klimt. Ik hoor een geluidje van binnen, maar dat zal vast wel de ouderdom van het huis zijn. De voordeur gaat langzaam open, en daar staat Aurora weer. "Van binnenuit gaat het een stuk gemakkelijker," zegt ze, waarna ze bezig gaat met haar -haar. Een grijns speelt rond mijn lippen en ik pak Louis hand vast, die achter me staat, om hem mee naar binnen trekken. Ik wist als ik dat niet zou doen, dat hij dan niet mee zou gaan.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 13:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Mijn blauwe ogen bleven Aurora volgen die met een tak het raam in sloeg en zo door het raam het huis binnen klom. Daarna duurde het niet lang voor de voordeur langzaam openging, en het meisje weer in mijn gezichtsveld. "Van binnenuit gaat het een stuk gemakkelijker," zei ze, waarna ze bezig was met haar -haar. Mijn mondhoeken krulde ietwat omhoog, maar hield verder mijn mond dicht. Iets wat me op dit moment niet heel veel moeite koste, maar ik wist dat -dat straks, zodra ik me op mijn gemak voelde, een stuk moeilijker zou gaan. Dan zou ik hoogstwaarschijnlijk wel als een klein kind het hele huisje doorvliegen. Nu was het nog een beetje de kat uit de boom kijken, of beter gezegd de geesten uit het huis. Ik zette automatisch een paar stappen dichter naar Harry, die hierdoor naast me kwam te staan. 'Dankjewel,' verliet mijn mond heel zacht, want volgens mij waren er ook geen verdere woorden nodig. Negen van de tien keer wist hij wel hoe of wat en hoefde ik verder ook niets te doen. Iets wat zeker een voordeel kon zijn, maar soms ook een vervloeking.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Aurora legt haar hand op de deurklink en probeert deze te openen, zonder succes. Ze geeft meerdere keren een duw tegen de deur, maar als ook deze pogingen mislukken, loopt ze naar een raam. Met een tak slaat ze het raam in en wurmt zichzelf door het gat. Een paar seconden later wordt de deur geopend. Daar staat Aurora. "Van binnenuit gaat het een stuk gemakkelijker," zegt ze, terwijl ze wat spinnenweb resten uit haar, haar haalt. Ik zie dat Harry naast me Louis' hand vast pakt en hem mee naar binnen trok. Ik schud lachend mijn hoofd. Die twee zijn altijd gek samen. Ik maak mijn schouders breed voor een zelfverzekerde uitstraling en loop achter hen aan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harry Styles.
    "Dankjewel," hoorde ik Louis achter me zeggen en ik draaide me half om, om hem een glimlach te schenken. "Tja, ik weet dat je anders buiten blijft staan, hè, Lou." Een scheve grijns verschijnt rond mijn lippen. Ik merk dat ook Zayn naar binnen is gekomen, hopend dat de rest ook nog zou komen. "Nou, wie gaat er als eerste mee naar boven?" Ik ga half al op de eerste trede staan en kijk naar de drie die al binnen staan. Als de rest echt buiten blijft zou het niet zo heel leuk worden, denk ik. Ik wist zeker dat Jade ook nog wel zou komen, maar van de rest had ik geen idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Ik luister een beetje naar het gesprek die gaande is, maar heb eigenlijk meer oog voor mijn buik die rommelt. Ik moet zo echt wat gaan eten!
    "Nou, wie gaat er als eerste mee naar boven?" Hoor ik Harry dan zeggen. Gelijk kijk ik op en loop naar hem toe terwijl ik ongeduldig heen en weer spring.
    "Kom, we moeten wat gaan eten! I'm starving!" Zeg ik ongeduldig terwijl ik van mijn ene voet op mijn andere voet spring. Eten. En dan het liefst Nando's. Er zijn al drie mensjes binnen, en ik besluit om niet op de rest te wachten en ga naar Zayn toe die al naar binnen is gegaan.
    "Zayn, we moeten gaan eten!" Zeg ik dan tegen hem en trek een pruillip.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:30 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    De glimlach die Harry me schonk, zorgde ervoor dat mijn mondhoeken onbewust omhoog krulde. 'Waarom ken je me toch zo goed? Dan is de lol er snel vanaf en dan ga je me straks vervelend of niet leuk vinden, omdat ik voorspelbaar ben dat wil ik niet, Hazz.' Mijn stem klonk dramatisch terwijl mijn glimlach plaats had gemaakt voor een klein pruillipje. Ik wilde nog dramatischer doen door met mijn armen te zwaaien en te doen, aar had geen zin om de hand van de krullenbol los te laten.
    Het duurde niet lang voor ik Zayn vanuit mijn ooghoeken zag en niet veel later volgde ook de blonde Ier, die het over eten had. Het laatste verbaasde me echt niet meer en dat was ook de reden dat ik mijn blik weer op de eerst genoemde jongen ging, degene die het had over wie er meeging naar boven. Mijn blik liet ik over hem heen glijden en knikte toen langzaam. 'Ik ga wel mee,' zei ik zachtjes waarna mijn blik de trap volgde, om vervolgens rond te kijken, wachtende op de reacties van de andere.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    "Nou, wie gaat er als eerste mee naar boven?" zegt Harry, terwijl hij alvast op de eerste trede gaat staan. Niall loopt gelijk naar hem toe. "Kom, we moeten wat gaan eten! I'm starving!" klaagt de Ier. Ik schud lachend kort mijn hoofd. Hij kan ook aan niets anders denken dan eten. Nadat hij even ongeduldig heen en weer heeft gesprongen, neemt hij naast mij plaats.
    "Zayn, we moeten gaan eten!" zegt hij met een pruillip. Lachend sla ik zacht met mijn hand op zijn schouder. "Je weet dat, dat niet werkt bij mij,' zeg ik. "Zullen we maar met Harry mee gaan?"


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.