• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Script.
    Louis William Tomlinson | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Walsh.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge / Gimlas.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Lipari.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Barricades.

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    Het begin:
    Met zijn allen komen ze aan bij het huis en iedereen stookt elkaar op om naar binnen te gaan.

    - We hebben geloot wie straks als eerste de artikelen vind over het meisje, er is uitgekomen dat Harry dat is.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.

    Ik zag hoe Louis mijn gezicht bestudeerde, maar uit mijn blik kon hij niets wijzer worden. "Hazza, ik wil dat je eerlijk tegen me bent, want ik ga nu echt twijfelen." mompelde hij heel zachtjes. "Dat ik niet hoe of wat, is niet het teken dat je me ook mijn gelijk moet geven." Ik knikte langzaam. "Eh, ja, ik was het even vergeten." Zei Zayn en ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Dat antwoord klonk niet overtuigend. Maar voordat ik ook maar iets kon zeggen verscheen Niall achter Zayn. "Hi," zei deze. "Ik ben bang." Zei hij zachtjes. Louis krulde zich nog wat dichter tegen me aan zodat hij ruimte maakte voor de twee jongens. Niet veel later zei hij dan ook; "Kom ook allebei zitten." Waarna hij me vragend aankeek en ik alleen een instemmend geluidje slaakte. Zayn kwam direct bij ons zitten. Daarna gingen zijn ogen richting Niall. "Daarbij voelt iedereen wel wat van angst, maar hoe wil je dat ook anders als waar we zijn?" Vervolgde Louis en opnieuw slaakte ik een instemmend geluidje. Als ik nu niet op de woorden van net terug kwam, vergaten ze het vast. Of dat was wat ik wilde denken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Harry die knikte en luisterde naar de woorden van Zayn, die in mijn oren niet echt overtuigend klonken. Daardoor zette ik mijn tanden in mijn onderlip terwijl mijn greep ietwat losser werd. Ik had ergens de neiging om van de krullenbol zijn schoot af te klimmen, hem serieus aan te kijken tot het echte antwoord kwam, maar daarvoor zat ik te lekker. Dat was misschien ook de reden dat ik me uiteindelijk toch weer wat beter tegen hem aan krulde. Maar stiekem voelde dat ook een stuk vertrouwder en wist ik niet wat ik moest denken.
    Een paar keer klonk van zijn kant een instemmend geluidje bij de woorden die de stilte verbraken, maar ik had niet echt heel veel zin om weer mijn mond op te trekken. Mijn blik wisselde gewoon steeds tussen de drie jongens terwijl ik wat aan het shirt van de krullenbol plukte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    "Kom ook allebei zitten." Zei Louis waarna hij Harry vragend aankeek en hij een instemmend geluidje maakte. Zayn ging direct bij hun zitten. Daarna gingen Louis zijn ogen richting mij. "Daarbij voelt iedereen wel wat van angst, maar hoe wil je dat ook anders als waar we zijn?" Vervolgde Louis en opnieuw slaakte Harry een instemmend geluidje. Louis en Harry zagen er close uit. Was er misschien iets tussen hun?
    Ik haalde mijn schouders op en negeerde de uitnodiging om bij hun te komen en plofte op de grond neer. Mijn blik was op de grond gericht en ik begon wat met de mouw van mijn vest te spelen. Toen keek ik naar hun op. Voordat ik iets kon zeggen rommelde mijn maag en ik keek weer verlegen naar de grond om wat stof weg te vegen. Ik had honger, maar had geen zin om hier weg te gaan. Of nou ja, dat wilde ik gewoon niet.
    "Wat gaan we straks doen?" Vroeg ik toen maar. Vragend keek ik hun aan terwijl ik mijn hoofd op mijn knieën neer legde.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Harry Styles.

    Louis zei gelukkig niets meer over net, wat me toch wel een beter gevoel deed geven. Al kon ik natuurlijk niet eeuwig zo door gaan, vroeg of laat zou er iemand komen die ons zou verraden. Of in ieder geval mij. Ik had wel gemerkt dat zijn greep rond mijn t-shirt was losser was geworden, maar algauw voelde die weer wat steviger aan. Dan kreeg ik daar dus ook geen verkeerde gedachtes bij... Niall kwam niet bij ons zitten, in tegen stelling tot Zayn. Niall plofte voor ons op de grond neer. Wat me niet echt comfortabel leek... "Wat gaan we straks doen?" Vroeg Niall, aan ons, nam ik aan, waarna hij met zijn hoofd op zijn knieën steunde. Ik haalde langzaam mijn schouders op. "Verzinnen julllie maar iets leuks," een zachte grinnik verliet mijn mond en ik trok Louis iets beter tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    || Mag ik een samenvatting? ||


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Barricades schreef:
    || Mag ik een samenvatting? ||


    [Louis is van de trap gevallen, weet niet of je dat nog hebt gelezen, vandaar. Harry dacht dat het zijn schuld was. Nu denkt Louis dat Harry zijn vriendje is en dat laat hij zo. Inmiddels is Zayn van boven erbij gekomen en Niall ook, die stond volgens mij nog in de gang... Ze iig met z'n allen in de woonkamer.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    De woorden van de jongens zaten me op een of andere manier toch niet helemaal lekker, maar ik het liet er maar bij. Ik vond het meer dan prima bij Harry in de buurt en zolang dat andersom ook zo was er niet aan de hand, toch? Mijn ogen zochten voor een klein moment de zijne op, een glimlach toewerpende, maar liet deze daarna langzaam afdwalen naar Niall, die voor ons op de grond meer plofte. "Wat gaan we straks doen?" was de vraag die over zijn lippen rolde voor hij zijn hoofd op zijn knieën liet steunen. Harry was degene die als eerste antwoordde, om vervolgens zacht te grinnikte en mij iets beter naar zich toe te trekken. Ik plantte een klein kusje op zijn neus voor ik me met veel moeite omdraaide, om de rest makkelijker aan te kunnen kijken, mijn armen weer rond Harry zijn middel wikkelde en mijn schouders op te halen. 'Om eerlijk te zijn, zijn mijn ideeën op dit moment ver te zoeken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer