• Samen met z’n vijven hebben Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall besloten om op vakantie te gaan. Natuurlijk niet alleen, dus nemen ze gezellig vijf vriendinnen mee. In een afgesloten bos hebben ze een huisje gezien en omdat ze alle vijf wel van wat spanning houden besluiten ze om gewoon in dat huisje te overnachten. Maar eenmaal daar binnen, kunnen ze er niet meer uit. Ze vinden van alles, artikelen dat er ooit iemand is vermoord, mishandeld… En wat nog het allerergste is, blijkt dat het schilderij boven de houtkachel degene is die dit alles heeft veroorzaakt. Zullen ze hier ooit nog levend uitkomen?


    Rollen:

    Harry Edward Styles | Script.
    Louis William Tomlinson | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Walsh.
    Liam James Payne | Zayniak.
    Niall James Horan | ZaynNiall.

    Vriendin 1 | Aurora Grant | Purge / Gimlas.
    Vriendin 2 | Danaë Victoria Elliott | Foxes.
    Vriendin 3 | Chiara Alli Sudran | Butera.
    Vriendin 4 | Allison Hildegarde | Ellison.
    Vriendin 5 | Jade Green | Lipari.

    Meisje die door het huis rond zweeft en iedereen bang maakt | Elinor Smith | Barricades.

    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal 4 regels.
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    Het begin:
    Met zijn allen komen ze aan bij het huis en iedereen stookt elkaar op om naar binnen te gaan.

    - We hebben geloot wie straks als eerste de artikelen vind over het meisje, er is uitgekomen dat Harry dat is.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    In gedachten verzonken stond ik nog steeds bovenaan de trap met Jade. Beiden zeiden we niets, en toen ik enige tijd later 'wakker' werd uit mijn gedachten, merkte ik dat Harry en Louis niet meer bij ons stonden. Ik besloot de twee te gaan zoeken en liep op hoop van zegen de krakende trap af. Zo lang ik hier maar niet door heen zou zakken... Toen ik halverwege op de trap was had ik door dat ze niet hier beneden waren. Even bleef ik stil staan, terwijl ik de situatie overdacht. Ze zouden naar buiten gegaan kunnen zijn, ze zouden boven verder gelopen kunnen zijn of ze zijn hier beneden een kamer in gegaan. Voor een seconde schoot een gevoel van angst door me heen toen ik besefte wat ik deed. Ik stond, helemaal alleen, in een eng huis. Al snel liet ik die gedachte los. Ik was niet helemaal alleen. Jade stond boven, Harry en Louis waren hier ergens, en de rest stond buiten. Plotseling hoorde ik stemmen. Gelijk draaide ik mijn gezicht die kant op, in de richting van een open deur. Zonder verdere twijfels liep ik door de deur, waar er een last van mijn schouders viel. Daar zat Harry, met Louis op zijn schoot.
    Ik kuchte zacht. "Hey."


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson
    Een glimlach verscheen rond de lippen van de krullenbol toen ik zei dat ik de pijn door mij wel aan het vergeten was. Het was niet gelogen, want doordat mijn aandacht zo bij Harry was, vergat ik de rest weer en dat was zeker een voordeel. Hij trok me wat steviger op zijn schoot en plaatste een lieflijk kusje op mijn wang, wat mijn mondhoeken nog verder omhoog liet krullen. "Dat is heel, heel mooi, Lou. Al moet je denk ik wel even een paracetamol of iets in nemen voor het te erg word." Ik schudde mijn hoofd, om me vervolgens nog dichter tegen hem aan te nestelen. Ik had geen zin om op te staan, want ik zat meer dan prima op dit moment. Stiekem was ik ook gewoon een beetje te lui om op te staan. Mijn blik ging de kamer rond en schoot uiteindelijk in de richting van de persoon die kuchte. 'Hi..' Ik moest heel even een blik op Harry werpen voor 'Zayn,' mijn mond verliet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.

    Ik wilde eigenlijk protesteren toen Louis geen paracetamol wilde innemen, maar Louis kroop alsmaar dichter tegen me aan en dat moment wilde ik niet verbreken en ik kon nou niet zeggen dat ik het erg vond, het lag eerlijk gezegd wel lekker warm maar eigenlijk vond ik alles van Louis wel goed. Ik drukte een zacht kusje op zijn slaap en hoorde toen gekuch achter Louis. Ik keek op en glimlachte toen ik Zayn zag staan. "Hey." Zei deze. "Hi..." Zei Lou, waarna hij zijn blik heel even op mijn laat rusten, voordat er "Zayn," zijn mond verlaat. "Hi Zaynie, was het nog gezellig boven met Jade?" Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en een kleine grinnik verlaat mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    "Hi..." reageerde Louis, waarna hij zijn blik heel even op Harry liet rusten. "Zayn," voegde hij er nog aan toe. Ze zaten nog steeds gezellig dicht tegen elkaar aan. Ik wist altijd al dat die twee héél close met elkaar waren, maar is hier iets gebeurd?
    "Hi Zaynie, was het nog gezellig boven met Jade?" Harry wiebelde met zijn wenkbrauwen en een kleine grinnik verliet zijn mond. Bedoelde hij hier soms iets mee? Waar doelde hij op? Als hij dacht dat ik en Jade- nee. "Ehm, ja hoor," zei ik nonchalant. "Heb ik nog wat gemist?"


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harry Styles.

    "Ehm, ja hoor," zei Zayn, naar mijn gevoel iets te nonchalant. Maar zo goed kon ik dat natuurlijk ook weer niet beoordelen. "Heb ik nog wat gemist?" Vulde hij nog aan en ik haalde even mijn schouders op, waarna ik naar Louis blikte en hem een korte, veelbetekende blik gaf. Uhm. Wacht. Dat ging natuurlijk niet. Als Louis echt dacht dat ik zijn vriendje was, dan zou Zayn dat dus gewoon moeten weten... Maar hoe kon ik dat nou weer subtiel vertellen? Nah ja. "Uhm, Louis is van de traf afgevallen. Maar gelukkig alles goed, want hij zit nu hier." Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen en ik drukte een kusje op zijn voorhoofd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Na mijn vraag gaf hij Louis een korte blik. Ik had dus duidelijk wat gemist.
    "Uhm, Louis is van de traf afgevallen. Maar gelukkig alles goed, want hij zit nu hier." legde hij uit. Louis is van de trap gevallen? Dat zou veel lawaai gegeven hebben, lijkt me. En toch heb ik het niet gehoord. Soms snapte ik mezelf voor geen meter. Harry glimlachte licht, waarna hij een kusje op Louis' voorhoofd drukte. Oke, nou wist ik zeker dat ik was had gemist. Waren ze nu echt een stel?
    "Dus, ehm, zijn jullie nu echt een stel?" vroeg ik me dan hard op af. Ik vond ze altijd al leuk samen, maar ik had niet verwacht dat het ook echt zo ver zou komen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Iemand voor Niall?(:]

    Niall Horan

    Ik was waarschijnlijk veel te ver in gedachten verzonken want toen ik weer helder werd zag ik niemand meer. Onbewust ging er een rilling over mijn rug heen bij het zien van het huis. Het is gewoon koud, hield ik mezelf voor. Toch kon ik het niet laten om te checken of er geen onbekend persoon in de buurt was. Je kon mij altijd al snel bang maken. De behoefte aan eten werd sterker maar ik kreeg ook behoefte aan wat mensen om me heen. Dus ik liet mijn spullen daar liggen en liep maar ergens naar toe. Het huis gaf me een angstig gevoel die ik niet kon verklaren. Maar het kon ook gewoon niks zijn. Ik werd gewoon te snel bang. Opeens hoorde ik stemmen en met een glimlach liep ik er op af. Al snel zag ik Harry, Zayn en Louis. Met een zacht klopje op de muur liet ik weten dat ik er was. Een glimlach kwam op mijn gezicht te staan en een opgelucht gevoel ging door me heen nu ik wat bekende mensen zag. Het gaf me het gevoel van veiligheid.
    "Hi," zei ik. Even twijfelde ik het wel moest zeggen, maar ze waren mijn beste vrienden en ze wisten dat ik snel bang werd. Ik keek naar mijn voeten en mijn vrolijke humeur was voorbij. "Ik ben bang." Zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 22:13 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    Mijn blik wisselde om de seconde tussen Harry en Zayn, maar bleef uiteindelijk hangen bij de eerst genoemde. Een zacht instemmend geluidje verliet mijn mond bij zijn woorden, maar om eerlijk te zijn kon ik me er weinig van herinneren. Het was sowieso allemaal een zwarte waas, op een aantal kleine dingen na, wat langzaam ook wel wat meer werd.
    Mijn mondhoeken krulde omhoog bij het kusje op mijn voorhoofd, maar deze vervaagde weer wat bij de "Dus, ehm, zijn jullie nu echt een stel?" die over Zayn zijn lippen rolde. Mijn blik ging wat verward zijn kant op. 'Vanwaar zo verbaasd? Het is al een tijd zo, toch?' verliet mijn mond, maar keek toen toch naar Harry. Nu snapte ik er namelijk niet heel veel van. 'Of heb jij iets achtergehouden voor me?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.

    "Dus, ehm, zijn jullie nu echt een stel?" Zei Zayn. En daar gaan we. Damn. Ik had die vraag kunnen verwachten. Ik zag hoe Louis' blik verward Zayn's kant op ging. "Vanwaar zo verbaasd? Het is al een tijd zo, toch?" Verliet Louis' mond en ik beet zachtjes op mijn lip. Al gauw keek de jongen mij weer aan. "Of heb jij iets achtergehouden voor me?" Ik kneep heel eventjes mijn ogen dicht en schudde mijn hoofd. "Nee, Lou. Echt niet. Wij zijn al heel lang samen. Toch Zayn? Zoiets vergeet je toch niet!..." Ik zond Zayn op een onopvallende manier een helpende blik, hij kon en mocht het niet verraden.

    [Oh, Niall kan ook wel naar Zourry komen? ^^]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 21:55 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Is goed. Maar is het dan goed dat ik mijn vorige post iets herschrijf en dat Niall daar dan gewoon naar jullie toe gaat komen want ik heb niet de inspiratie om hier nog wn nieuwe post te schrijven als ik net nog een post gepost heb met dezelfde persoon.:'D Ik quote mijn vorige post dan.[:]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Is helemaal goed.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oki.(:]

    ZiallLilo schreef:

    Niall Horan

    Ik was waarschijnlijk veel te ver in gedachten verzonken want toen ik weer helder werd zag ik niemand meer. Onbewust ging er een rilling over mijn rug heen bij het zien van het huis. Het is gewoon koud, hield ik mezelf voor. Toch kon ik het niet laten om te checken of er geen onbekend persoon in de buurt was. Je kon mij altijd al snel bang maken. De behoefte aan eten werd sterker maar ik kreeg ook behoefte aan wat mensen om me heen. Dus ik liet mijn spullen daar liggen en liep maar ergens naar toe. Het huis gaf me een angstig gevoel die ik niet kon verklaren. Maar het kon ook gewoon niks zijn. Ik werd gewoon te snel bang. Opeens hoorde ik stemmen en met een glimlach liep ik er op af. Al snel zag ik Harry, Zayn en Louis. Met een zacht klopje op de muur liet ik weten dat ik er was. Een glimlach kwam op mijn gezicht te staan en een opgelucht gevoel ging door me heen nu ik wat bekende mensen zag. Het gaf me het gevoel van veiligheid.
    "Hi," zei ik. Even twijfelde ik het wel moest zeggen, maar ze waren mijn beste vrienden en ze wisten dat ik snel bang werd. Ik keek naar mijn voeten en mijn vrolijke humeur was voorbij. "Ik ben bang." Zei ik zachtjes.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    Harry kneep heel eventjes zijn ogen dicht en schudde zijn hoofd. "Nee, Lou. Echt niet. Wij zijn al heel lang samen. Toch Zayn? Zoiets vergeet je toch niet!..."
    Ik hield heel goed de ogen van de jongen in de gaten, want deze spraken vaak genoeg boekdelen. 'Hazza, ik wil dat je eerlijk tegen me bent, want ik ga nu echt twijfelen.' mompelde ik heel zachtjes toen ik weinig uit zijn blik kon halen. 'Dat ik niet hoe of wat, is niet het teken dat je me ook mijn gelijk moet geven.' Dat waren de woorden die mijn mond verlieten voor ik me op de jongen richtte die er ook bij kwam staan. 'Hi,'
    Ik ging ietwat dichter tegen Harry zitten en ook ietwat anders waarna ik naar de lege plek wees. 'Kom ook allebei zitten,' zei ik en keek even vragend naar Harry of hij het ermee eens was. Daarna zichten mijn ogen Niall weer op. 'Daarbij voelt iedereen wel wat van angst, maar hoe wil je dat ook anders als waar we zijn?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Harry en Louis wisselden wat woorden.
    "Nee, Lou. Echt niet. Wij zijn al heel lang samen. Toch Zayn? Zoiets vergeet je toch niet!..." zei Harry. Ik fronsde kort mijn wenkbrauwen. "Eh, ja, ik was het even vergeten." wist ik uit te brengen. Ik wist niet wat ik moest denken. Had ik me nou vergist? Voor zo ver ik weet waren ze altijd erg close, ja, maar een echt stel... Niet dat ik het erg zou vinden. Ze waren leuk samen.
    "Hi," Ik keerde mijn gezicht naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Niall was bij ons komen staan. "Ik ben bang." zei hij zachtjes.
    "Kom ook allebei zitten," zei Louis toen, wijzend naar een lege plek. Ik nam plaats en richtte mijn blik even op Niall. "Daarbij voelt iedereen wel wat van angst, maar hoe wil je dat ook anders als waar we zijn?" voegde Louis er nog aan toe. Ik knikte instemmend. Het was een enge plek, en het was een opluchting dat ik niet de enige was die bang was.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Shaughnessy --> Walsh]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.