• Aah ben harstikke nerveus voor mijn eerste dressuur proef.
    En ik hoorde vanmorgen vroeg van de mevrouw die ons lesgeeft dat ik vanmiddag nog eerst een examen moet maken..
    Uh oke.
    Maar mijn vraag is, is die theorie van de proef f2 moeilijk??
    Voor de ruiters..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb helemaal geen verstand van paarden en paardrijden. Maar heel veel succes, je zult het wel halen! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    F2 is best wel makkelijk.
    Gewoon de basis dingetjes (:
    You can do it!

    -kijkt naar prijsjes die aan de muur hangen- Ik mis paardrijden verschrikkelijk, heb bijna 2 jaar niet meer gereden.
    Maar ik wens je succes!

    Toen ik een wedstrijd had (ik had altijd privé les ergens anders) ging mijn instructeur me nog helpen met voorbereiden en de routes nog een paar keer opzeggen, ik kreeg ook de tip om dan voordat je van hand moet veranderen of een ander figuur moet maken eerder naar de letter kijken voordat je pas die route aflegt. (A)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wist niet eens dat je om te paardrijden dingen moest leren :')
    Succes!


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Macklemore schreef:
    Ik wist niet eens dat je om te paardrijden dingen moest leren :')
    Succes!


    Net zoals mensen die zeggen dat je niks moet doen als je in het zadel zit, maar je moet degelijk wel wat doen. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gibbs schreef:
    Ik heb helemaal geen verstand van paarden en paardrijden. Maar heel veel succes, je zult het wel halen! (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Dank jullie wel...

    Het ging harstikke goed en ik deed het voor het eerst, en had zoiets ik wil gewoon op de f2 beginnen ik kan de f3 ook wel maar ik wilde toch lager beginnen, en ja ik ben eerste geworden, ik kreeg complimenten van de jury dat ik er zo mooi op zat en dat ik het echt heel goed deed.
    Ik ga over drie maanden de f3 doen :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Remain schreef:
    (...)

    Zit er galop in dan? x'D

    Ja toch? Volgens mij moest ik in de F3 al een volte rijden in galop...


    From these ashes, I will rise

    Remain schreef:
    (...)

    Zit er galop in dan? x'D


    In de f2 nog niet pas in de f3 :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Greys schreef:
    (...)

    In de f2 nog niet pas in de f3 :)

    Aja, ik heb ook nooit F2 gereden. Vonden ze op mijn manege ook gewoon onnodig. Je begon maar in de F3 :')


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Aja, ik heb ook nooit F2 gereden. Vonden ze op mijn manege ook gewoon onnodig. Je begon maar in de F3 :')


    aha okeey, onze lesgeefster vond dat ik het ook wel kon de f3 maar ik vond zelf dat ik maar in de f2 wilde gaan doen, maar ik ga nu over naar de f3 ze zei al nou je hoeft het van mij niet meer op de f2 maar gewoon op de f3 haha.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    nog winstpunten gehaald?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Greys schreef:
    (...)

    Aha okeey, das erg vervelend voor je... Oh dat is bij ons voor de eigen paarden en ponys, en ik heb helaas geen eigen paard..
    Sterkte.


    Dankje. Nog steeds last van. Andere manege gevonden. Er staan 5 van de oude manege en ik ga het er heel erg missen na ruim 6 jaar daar weg te moeten.. En die 5 andere zijn weer weg D:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    RavensMoon schreef:
    nog winstpunten gehaald?


    Jaa heb ik gehad :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Gibbs schreef:
    Ik heb helemaal geen verstand van paarden en paardrijden. Maar heel veel succes, je zult het wel halen! (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."