• -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 18:32 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hmmm, ik zit af en toe wel zonder laptop, omdat ik op het moment door een scheur in één van mijn kniebanden minder mobiel ben, maar als het goed is, is dat over een week als een stuk beter, dus zou ik een vrouwelijke afstammeling mogen reserveren?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Hmmm, ik zit af en toe wel zonder laptop, omdat ik op het moment door een scheur in één van mijn kniebanden minder mobiel ben, maar als het goed is, is dat over een week als een stuk beter, dus zou ik een vrouwelijke afstammeling mogen reserveren?


    Dat is helemaal prima, zolang iedereen er maar plezier in heeft en blijft reageren, dan ben ik helemaal tevreden haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Keykey. Is het trouwens goed als ik haar dochter van Zeus maak?


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een vrouwelijke half-god?


    That is a perfect copy of reality.

    Rider schreef:
    Keykey. Is het trouwens goed als ik haar dochter van Zeus maak?


    Helemaal prima.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kan ik mijnes de dochter van Apollo laten worden?


    That is a perfect copy of reality.

    Aeternitatem schreef:
    Kan ik mijnes de dochter van Apollo laten worden?


    Ja hoor, haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Er hoeft overigens niet gevraagd te worden of een bepaalde god je ouder mag zijn. Goden deden het met alles wat los en vast zat, dus je personage is misschien uiteindelijk niet de enige met een bepaalde god als ouder.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oh, oké. Dubbel nice. Kan je half broertjes en zusjes hebben ^^. Btw, van welke god of godin is Wilson eigenlijk een kind? En hebben de van oorsprong maagdelijke godinnen (Artemis en Hestia uit mijn hoofd) ook kinderen? (sorry als mijn nieuwsgierigheid irritant is)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Oh, oké. Dubbel nice. Kan je half broertjes en zusjes hebben ^^. Btw, van welke god of godin is Wilson eigenlijk een kind? En hebben de van oorsprong maagdelijke godinnen (Artemis en Hestia uit mijn hoofd) ook kinderen? (sorry als mijn nieuwsgierigheid irritant is)


    Ik ben van Zeus uitgegaan voor Wilson, puur door beiden hun leiderschap (om het zo even te noemen). Wilson zal niet een ontzettend grote rol gaan spelen, verwacht ik zelf.
    Artemis en (Pallas) Athena zijn de maagdelijke godinnen zover ik het heb kunnen vinden, ik heb over Hestia weinig kunnen vinden wat dat betreft, maar het zou me niet verbazen als je gelijk hebt. Maar ik denk dat we dat in dit RPG sowieso even buiten beschouwing moeten houden, omdat beide godinnen kwaliteiten hebben die als half-god erg leuk zijn om te hebben.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    mag ik een halfgod jongen reserveren? Zoon van Hades of Poseidon?
    Kan niet kiezen tussen die twee. ;p

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 18:48 ]

    mag ik een vrouw (mens) reserveren?
    uhm zijn dingen zoals 16+ toegestaan schelden, seks, ect.?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 18:44 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Volledige naam: Cho Stardiver
    Leeftijd: 25
    Mens/half-god: Mens
    Geslacht: Vrouw
    * Wapen: Vol automatisch geweer
    Uiterlijk:


    Cho heeft een Aziatisch uiterlijk, Style zwart haar dat tot haar schouders valt. Ze is een kleine 1,70 lange en heeft Bruine ogen die groot en open zijn. Ze heeft een scherpe blik. Ze heeft een slank postuur maar is voor een vrouw flink gespiert. Haar gezicht is verfijnd maar door haar open ogen en volle lippen is de emotie goed van haar gezicht af te lezen. Haar borsten zijn klein, maar haar heupen goed gevormd.
    Ze draagt vaak legeruniformen, zware zwarte kisten en een groene haarband die haar haren uit haar gezicht houd.

    Innerlijk: Cho is een streng maar rechtvaardig figuur. Absoluut niet schiet graag en heeft belangrijke kern waardes. Een daarvan is niet schieten op ongewapende mensen, haar meerderen kunnen hoog of laag springen maar ze zal nooit zomaar iemand dood schieten. Het is een betrouwbare vrouw, ze zal nooit iets prijsgeven dat haar in vertrouwen is verteld. Ze is alleen erg hard geworden, ze zal mensen pushen tot het einde zoals ze dat ook bij haarzelf doet. Dit levert dan ook soms de nodige ruzies op en zijn mensen vaak door haar gekwetst. Ze is wel van de survival of the fittest, ze zal iemand proberen te helpen maar als dat haar ophoud zal ze er niet lang overna denken voor ze je alleen laat.
    Geschiedenis: Cho is een Japans meisje, als baby geadopteerd door een amerikaans stel. Ze heeft een veilige jeugd gehad waarin ze een blij meisje kon zijn. Op haar 18e solliciteerde ze voor een opleiding bij de landmacht. Ze is aangenomen en heeft de opleiding afgemaakt, daarna is ze zo vaak uitgezonden naar het buitenland om te vechten dat het haar blije karakter heeft verpest. Over deze tijd gaat ze liever niet inhoudelijk op in, hoewel ze deze ervaring vaak deelt om zo uitleg te geven over haar acties. Ze groeide in rang tot ze Sergeant werd. Ze is gewend op leiding te geven zal deze dan ook snel nemen.
    Gespeeld door: RavensMoon

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 15:48 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    woops

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 19:14 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    -weer verkeerde knop sorry =(-

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 19:39 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.