• -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 18:32 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Volledige naam: Abbigail “Abbi/Abbs” Donnelle Levins

    Leeftijd: 19, verjaard op 15 December

    Mens/halfgod: Halfgod

    Geslacht: Vrouwelijk

    Griekse god als ouder: Zeus

    Kracht: Abbi kan eigenlijk zelf elektriciteit opwekken, waardoor ze dan zelf elektrisch geladen is. Dit kan bij ontlading leiden tot kleine schokken, maar kan ook zo ver gaan dat er bliksemschichten ontstaan. Doordat ze dit niet onder controle heeft, reageert haar kracht op haar emoties. Zwakkere emoties zorgen voor de mogelijkheid mensen schokken te geven, maar als ze bijvoorbeeld heel boos wordt, kan ze dus “bliksem gooien” zoals haar vader. Zelf heeft ze natuurlijk geen last van de schokken.

    Uiterlijk:



    Hetgeen aan haar uiterlijk dat Abbi echt Abbi maakt, zijn toch wel haar vlechten. Ze is er dol op en heeft dan ook altijd wel een vlecht in. Al is het een klein vlechtje en zit de rest in een knot of hangt los. Verder ziet ze er redelijk gewoontjes uit. Ze heeft lange bruine haren, is niet opvallend dun of dik, hoewel ze wel redelijk gespierd is door het vele sporten, en heeft een normale lengte van 1,67m. Natuurlijk heeft ze wel de zilveren ogen die halfgoden kenmerken.
    Ze draagt het liefst kleding die lekker zit. Gewoon een broek en een wijde trui of wijd T-shirt. Ook haar schoenen zijn vaak niet veel bijzonders; all stars of stoere enkellaarsjes zijn toch vooral haar ding. Ook qua make-up is het niet veel bijzonders. Een beetje mascara en Abbi is klaar. Het enige aan haar uiterlijk waar ze dus echt tijd in steekt zijn haar vlechten.

    Innerlijk: Abbs is zeker niet het type dat zomaar over zich heen laat lopen. Sterker nog, zij loopt eerder over jou heen. Ze heeft haar zegje altijd wel klaar en is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze heeft dan ook een sterke persoonlijkheid en is moeilijk van haar (zorgvuldig gevormde) ideeën af te brengen. Ze heeft dan ook liever zelf de touwtjes in handen en beschikt over uitstekende leiderskwaliteiten. Wel kan ze soms wat bot en betweterig overkomen, omdat ze je makkelijk afkapt en altijd wel haar feitjes klaarheeft. Ze vindt het dan ook moeilijk om toe te geven of haar mond te houden en zich terug te trekken. Abbi kan daardoor makkelijk een bemoeial genoemd worden, maar dit wel altijd met de juiste bedoelingen. Het is dan ook niet dat Abbs echt op macht uit is. Ze kan er gewoon niet tegen als mensen domme beslissingen nemen. Dan doet ze het liever zelf. Ook maakt het haar ontzettend koppig. Ze zal immers niet zomaar doen wat haar wordt opgedragen. Ondanks dat dit soms wel verstandiger is.
    Abbi is een sportieve dame met flink wat doorzettingsvermogen en zelfvertrouwen. Ze werkt graag hard en heeft er geen problemen mee om haar handen vuil te maken. Echt bang is ze ook niet en eigenlijk deinst ze niet zo snel terug voor dingen. Dit kan haar nog wel eens roekeloos maken in een gevecht, hoewel ze wel vaak een plan in haar achterhoofd heeft. Abbs denkt dan ook redelijk snel en hoewel ze nooit de beste op school zal zijn, heeft ze wel een talent voor het snel oplossingen bedenken voor problemen.
    Aan fouten irriteert Abbi zich snel. Niet alleen bij anderen, maar ook bij zichzelf. Dit maakt haar ondanks haar roekeloze gedrag tijdens gevechten in veel gevallen toch wat perfectionistisch. Als er iets moet gebeuren, wil ze dit precies goed uitvoeren en als het mis gaat, straft ze zichzelf. Dan dwingt ze zichzelf tot een extra rondje hardlopen of wat pushups. Dit zijn namelijk dingen die ze niet echt leuk vindt om te doen (ondanks dat het sporten haar wel altijd een goed gevoel geeft). Ze zou liever wat extra baantjes trekken. Abbs is namelijk dol op zwemmen. Dit is echter wel gevaarlijk, wanneer ze haar krachten per ongeluk activeert, gezien water zeer goed geleid en ze zo het hele bad onder stroom kan zetten.

    Gespeeld door: Rider

    Is Abbi goed zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Volledige naam:
    Céleste Alyx Yones
    Leeftijd:
    19
    Mens/half-god:
    Half-god.
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Griekse god als ouder:
    Apollo
    Kracht:
    Ik weet niet welke kracht er bij Apollo past.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Céleste is over het algemeen een vrolijke en aardige meid, maar ze heeft soms haar momenten waarbij je liever uit haar buurt wilt blijven. Ben je op dat soort momenten toch in haar buurt, dan kan ze je helemaal verrot schelden. Later als ze gekalmeert is, bied ze vaak wel haar excuses aan. Céleste is ook een heel actief meisje, ze heeft een grote hekel aan stilzitten op een stoel bijvoorbeeld. Ze heeft dus ook een hekel aan in de auto zitten om naar een land te reizen in de vakantie. Ook is Céleste een echte doorzetter, ze probeert koste wat het kost te winnen, en als iets haar niet lukt, gaat ze door tot dat het haar wel lukt. Céleste is goed in het don alsof, bijvoorbeeld doen alsof ze je mag, zodat ze je in haar macht kan krijgen en je dan kan kapotmaken. Dit doet ze niet heel vaak, maar als ze het doet, dan lukt het haar altijd. Céleste is niet een persoon dat graag in de spotlights staat, ze blijft liever ergens achterstaan. Maar als het echt moet, dan gaat ze ook wel gewoon.
    Gespeeld door:
    Aeternitatem

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 22:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    he kan ik een dochter van Poseidon zijn?? :)


    How far is far

    Ik zou wel een dude half-god willen, zoon van Hades.
    Maar.. ik zou ook wel een half-godin willen..
    Fuk.. dat word kiezen :')
    Half-god, of Half-godin.. en jongen, of meisje.. Je zet me voor een dilemma x'D

    TT^TT
    Ik weet het niet x'd
    Maar ik wil wel mee doen..

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 12:55 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik zou wel een dude half-god willen, zoon van Hades.
    He's gonna be a total D-bag x'D

    Als de halfgodinnen weer mogen wil ik er ook één, aangezien ik de dochter van Aphrodite wil.. c;


    Je kunt geen twee half-goden hebben. Dat zou een beetje oneerlijk zijn tegenover anderen. Daarnaast dus ook geen twee mensen, of twee jongens of twee meisjes. Dan heeft iedereen evenveel mogelijkheid op een half-god en een mens.

    Ik zag een andere vraag betreft 16+, dat lijkt me geen probleem, ik wil alleen geen sexueel geweld erin zien.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Je kunt geen twee half-goden hebben. Dat zou een beetje oneerlijk zijn tegenover anderen. Daarnaast dus ook geen twee mensen, of twee jongens of twee meisjes. Dan heeft iedereen evenveel mogelijkheid op een half-god en een mens.

    Ik zag een andere vraag betreft 16+, dat lijkt me geen probleem, ik wil alleen geen sexueel geweld erin zien.


    Ja, dat had ik al gelezen, daarom heb ik mijn reactie even aan gepast d:
    Maar ik weet dus niet meer wat ik moet doen x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik al gelezen, daarom heb ik mijn reactie even aan gepast d:
    Maar ik weet dus niet meer wat ik moet doen x'D


    Nou ja, je kunt een normale jongen nemen en wachten tot er genoeg mensen zijn om weer een half-godin te kunnen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    RavensMoon schreef:
    Volledige naam: Cho Stardiver
    Leeftijd: 25
    Mens/half-god: Mens
    Geslacht: Vrouw
    * Wapen: Vol automatisch geweer
    Uiterlijk:


    Cho heeft een Aziatisch uiterlijk, Style zwart haar dat tot haar schouders valt. Ze is een kleine 1,70 lange en heeft Bruine ogen die groot en open zijn. Ze heeft een scherpe blik. Ze heeft een slank postuur maar is voor een vrouw flink gespiert. Haar gezicht is verfijnd maar door haar open ogen en volle lippen is de emotie goed van haar gezicht af te lezen. Haar borsten zijn klein, maar haar heupen goed gevormd.
    Ze draagt vaak legeruniformen, zware zwarte kisten en een groene haarband die haar haren uit haar gezicht houd.

    Innerlijk: Cho is een streng maar rechtvaardig figuur. Absoluut niet schiet graag en heeft belangrijke kern waardes. Een daarvan is niet schieten op ongewapende mensen, haar meerderen kunnen hoog of laag springen maar ze zal nooit zomaar iemand dood schieten. Het is een betrouwbare vrouw, ze zal nooit iets prijsgeven dat haar in vertrouwen is verteld. Ze is alleen erg hard geworden, ze zal mensen pushen tot het einde zoals ze dat ook bij haarzelf doet. Dit levert dan ook soms de nodige ruzies op en zijn mensen vaak door haar gekwetst. Ze is wel van de survival of the fittest, ze zal iemand proberen te helpen maar als dat haar ophoud zal ze er niet lang overna denken voor ze je alleen laat.
    Geschiedenis: Cho is een Japans meisje, als baby geadopteerd door een amerikaans stel. Ze heeft een veilige jeugd gehad waarin ze een blij meisje kon zijn. Op haar 18e solliciteerde ze voor een opleiding bij de landmacht. Ze is aangenomen en heeft de opleiding afgemaakt, daarna is ze zo vaak uitgezonden naar het buitenland om te vechten dat het haar blije karakter heeft verpest. Over deze tijd gaat ze liever niet inhoudelijk op in, hoewel ze deze ervaring vaak deelt om zo uitleg te geven over haar acties. Ze groeide in rang tot ze Sergeant werd. Ze is gewend op leiding te geven zal deze dan ook snel nemen.
    Gespeeld door: RavensMoon
    is ze goed gekeurd ik zie haar namelijk nog niet verschijnen in het mensen lijstje?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)is ze goed gekeurd ik zie haar namelijk nog niet verschijnen in het mensen lijstje?
    ]

    Ik ben er net mee bezig, geweldige rol overigens!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    BarnOwl schreef:
    mag ik een halfgod jongen reserveren? Zoon van Hades of Poseidon?
    Kan niet kiezen tussen die twee. ;p


    Haha, neem je tijd ervoor. (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 15:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)]

    Ik ben er net mee bezig, geweldige rol overigens!
    aaah vandaar ˆˆ
    tnx =D ik wilde een veteraan van haar maken zodat ze usefull is ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)aaah vandaar ˆˆ
    tnx =D ik wilde een veteraan van haar maken zodat ze usefull is ˆˆ


    Ik hou er wel van als het niet een typische personage is. Doet me eraan denken dat ik ook maar eens een rol moet gaan verzinnen, eghh. Haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik hou er wel van als het niet een typische personage is. Doet me eraan denken dat ik ook maar eens een rol moet gaan verzinnen, eghh. Haha
    Dat probeer ik altijd een beetje zo te houden. Van die karakters die al 80 keer beschreven zijn vind ik geen lol aan.
    Lol succes ben benieuwd :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    -

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 19:13 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zijn er nog mensen die mee willen doen? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.