• Diep verscholen in de ijsbergen van Groenland ligt het Hemmeligetræ Instituut voor Jonge Magiërs. Hier komen al generaties van jonge Magiërs, waar ze vrij de kunsten van het toveren kunnen leren zonder enige weet van de Dreuzels. Al sinds dag en dauw staan de derdejaars in voor het vervaardigen van de staf van de eerstejaars, ook dit jaar is dat weer het geval.
    Dit RPG volgt enkelen van hen. Sommigen zullen goed met elkaar kunnen opschieten, anderen iets minder. Maar toch hebben beiden elkaar nodig. De eerstejaars krijgen geen staf zonder dat een laatstejaars deze voor hen vervaardigt, en de derdejaars studenten kunnen niet afstuderen zonder een staf gemaakt te hebben. Balans is wat centraal staat in deze school.
    Kom binnen, en laat de magie je in vervoering brengen.

    Voor een grondige uitleg over de school, lees de story
    Praattopic


    Eerstejaars studenten:
    -James Oliver Olssen - Vlahos | Dennendal
    - Jade Filza Berrytrees - Levicorpus12 | Beukenberg
    - Celeste Amarante O’Connell - BananaXCooki | Dennendal
    - Ardemmis Thomas Sunfox - Ninuturu | Wilgenwoud
    - Melody Rose Amber Heard - Nici | Wilgenwoud
    - Mattaaq Avvá - Praesidium | Wilgenwoud
    - Steffani Demi Wilson - Roww | Beukenberg

    Laatstejaars studenten:
    - Jacob Oscar Olssen - Theodora | Wilgenwoud
    - Jonathan Sebastian Larsen - Aurae | Dennendal
    - Nathanael Ganya Diamante - NightVale | Wilgenwoud
    -Lucy Daniëlle Mackenzie - VladiFerr | Beukenberg
    - Aurora Amárys Grey Gimlas | Dennendal
    - Thomas Betoto Bjelland - Mebarak | Wilgenwoud
    - Jeremy Picadelli - Roww | Beukenberg


    Regels

    - Wij vertrouwen erop dat jullie zelf het aantal jongens en meisjes in balans houden. Indien niet dan zullen wij tijdelijk een stop op de meisjes zetten.
    - Per post is er een minimum van twaalf regels, al wat meer is wordt ten zeerste geapprecieerd.
    - OOC graag tussen haakjes.
    - Hou het vriendelijk onder de users zelf, personages mogen ruzie maken.
    - Beperk 16+, dit is niet het hoofddoel van dit RPG.
    - Perfect characters (lees: Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen p.p.
    - Je geeft elkaar de tijd om te reageren.
    - De rollen van de leerkrachten worden niet gespeeld, er wordt gewerkt met mededelingen door Vlahos en mezelf. Deze dienen gevolgd te worden.
    - Enkel Vlahos en ikzelf openen nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven


    Regels ivm de school:
    - Niemand gaat naar de toren van een andere afdeling, tenzij voor school gerelateerde zaken en de gehele afdeling het ermee eens is.
    - De lessen zullen gevolgd worden, anders volgen er consequenties voor de desbetreffende leerlingen.
    - De leerlingen kunnen alleen magie gebruiken door middel van hun staf, zij hebben geen speciale individuele gaves. Ook Faunaten en dergelijke zijn niet toegestaan.
    - De leerlingen hebben geen familiars.


    Voor het indelen heb ik gewoon de volgorde waarin de derdejaars nu staan genomen, en dan briefjes getrokken.
    Bewijs dat het eerlijk ging
    let niet op mijn chubby omavingers
    Als je geen zin hebt om te puzzelen, dan staat het hieronder nog eens op een rijtje, hehe :Y)

    Jacob - Steffani
    Jonathan - Ardemmis
    Thomas - Mattaaq
    Nathanael - Melody
    Lucy - James
    Aurora - Jade
    Jeremy - Celeste


    Het is de eerste schooldag. De studenten worden één voor één met de Arkenslee opgehaald. Na een lange rit zullen ze toekomen op school, waar de eerstejaars naar de binnenplaats geleid zullen worden voor de indelingsceremonie. De derdejaars zullen de toekijken, terwijl ze de lijnen van de driehoek waarin de bomen staan vervolledigen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 13:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik reageer laat. Moet HW maken douchen,kamer opruimen en spullen naar zolder brengen]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Ik heb een vraagje,
    Worden de leerlingen afzonderlijk naar de school gebracht, of per jaar of zo?]


    Little do you know

    [Mijn topics]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aurora Amárys Grey.

    Geslof weerklinkt door het huis als ik richting de keuken loop. Mijn wollen sloffen zijn bijna kapot maar ze zitten nog lekker. Als ik de keuken inloop kijk ik verrast op. Edmund, Leo en mijn ouders zitten aan de ontbijttafel. Ik glimlach even, normaal ben ik de enigste die er al zo vroeg uit is. ‘Een beetje lekker geslapen?’ vraagt mijn vader. ‘Ik wel,’ grijns ik. Ik schuif bij ze aan. Mijn moeder heeft een heel ontbijt voor ons klaargemaakt. ‘Dankje mam,’ zeg ik oprecht. ‘Wi hebben ook geholpen hoor!’ Schreeuwen Leo en Edmund meteen. Ik schiet in de lach. ‘En dat moet ik geloven?’ Ik nip wat van mijn thee. ‘Ja, jij bent ook een deel van de drie musketiers!’ Ik rol met mijn ogen. We zijn een drieling en hun vinden het leuk om onszelf zo te noemen. ‘Hebben jullie zin in school?’ vraagt mijn oma die de kamer in komt lopen en ook aanschuift. We wonen in een klein huisje met een grote familie, wat ik persoonlijk erg leuk vind, alleen heb ik soms geen privacy. ‘Hmm, jawel.’ beantwoord ik haar. Onze hele familie heeft in het Dennendal gezeten en zo zitten ik, Leo en Edmund er ook. Ik heb nog twee grotere broers; Tyler en James, maar die zijn al uit huis. Als ik mijn ontbijt heb, deel ik mee dat ik me ga omkleden. Ik loop weer terug naar mijn kamer, waar alleen een bed en een kast in staan. Ik pak wat kleding wat bestaat uit een ravenzwarte broek en een wollen trui met herfstbladeren en rendieren erop. Ik doe mijn haar in een vlecht en loop dan weer naar beneden. Ook Edmund en Leo hebben zich omgekleed. Ik loop naar de kachel en gooi er wat hout bij. Warm vuur danst achter de kleine raampjes, waardoor ik een glimlach op mijn gezicht krijg. ‘Hoelaat komt de arkenslee?’ roep ik door het huis. Er worden verschillende antwoorden geroepen maar niemand weet het echt. Ik neem plaats op de vensterbank en leg een deken over me heen. Gefascineerd kijk ik naar buiten. Dezelfde sneeuw die ik al achttien jaar bewonder ziet er zo puur uit. Ik knipper geschokt met mijn ogen als er iets tegen het raam aan vliegt. Snel sla ik de deken van me af en loop naar de deur toe, waar ik mijn zwarte schoenen aandoe. Ik ren snel naar buiten en het kleine beestje is bijna niet te onderscheiden van de sneeuw. Pas als het zelf opstaat zie ik het. ‘Tumnus!’ roep ik verrukt. Ik pak de uil en en loop er weer mee naar binnen. Ik ga weer op de vensterbank zitten met de deken over me heen en dit keer op met Tumnus die op mijn benen zit. Ik pak de brief die hij in zijn snavel heeft. In ruil daarvoor geef ik hem wat uilensnoepjes. Hij maakt een goedkeurend geluid en sluit dat zijn ogen. Terwijl ik hem over zijn hoofdje aai lees ik de brief. De brief is afkomstig van Tyler en James. Ze schrijven over hoe leuk ze het hebben op het Ministerie van Magie, er zitten ook twee foto’s bij van hunzelf. Ik glimlach als ik hun bekende gezichten zie. Mijn moeder loopt de kamer in en neemt de brief van mij over. ‘De arkenslee komt zo,’ deelt ze mee. Net op dat moment verschijnt de arkenslee voor de deur. Ik sta op zonder Tumnus wakker te makenen ren naar mijn koffer. Bovenop mijn koffer ligt mijn staf. Ik pak ze beiden en loop samen met Leo en Edmund naar de arkenslee. Ik knuffel mijn vader en moeder nog een keer en stap dan in. Als we allemaal zitten begint de arkenslee te rijden. Op naar de magie, naar Knarlckey, naar de drie afdelingen, en naar mijn vrienden.

    (Mijn topics)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen kunnen de dingen die NIET over rpg gaan zoals kamer opruimen en wanneer je reageert in het praattopic!? En kunnen jullie OOC tussen haakjes doen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas Betoto Bjelland

    Een hard gespin naast mijn hoofd maakt me wakker. Kreunend sla ik mijn dikke dekens om mijn lichaam, wat gevolgd wordt door een harde mauw. Toch weet de kat niet van ophouden en springt de nogmaals op het bed en wordt ik beloond met vele nieuwe kopje.
    Paka,” kreun ik zacht. “Niet nu.” Maar toch kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om de kat nogmaals een zet van mijn bed af te geven, dus hef ik mijn hand op. Zodra Paka doorkrijgt dat ik hem wil gaan aaien, duwt ze haar kopje onder mijn hand en zijn gespin klinkt oorverdovend door de kamer. Lachend ga ik rechtop zitten en aai ik hem ook met mijn tweede hand. Uit genot gaat hij uitgebreid op mijn schoot liggen en maakt hij kleine genietende geluidjes. Zijn gespin klinkt zo hard dat ik mijn kleine broertje niet eens hoor aankomen lopen.
    “Pakaaa!” roept de kleine en hij klapt in zijn handjes. “Oman wilt ook aaien.” Voordat ik ook maar iets kan zeggen, klimt Oman mijn bed op en begint de kat te slaan. Voorzichtig pak ik Omans handje vast en haal hem zachtjes over Paka’s lange vacht.
    “Dit vindt Paka veel leuker,” zeg ik zachtjes tegen de peuter, die vol interesse naar de genietende poes kijkt.
    “Paka leuk,” herhaalt hij mijn woorden deels. Zachtjes knik ik om hem te bevestigen en laat ik zijn handje los. Met grote ogen blijft Oman zijn kleine handje over de poes halen en het allemaal rustig toelaat. Een kleine glimlach groeit op mijn gezicht als ik het tafereel bekijk. Nog niet zolang geleden moesten Paka en Oman niets van elkaar hebben. Oman was bang voor het beestje met de kleine klauwtjes en door Omans heftige reactie op de poes, werd Paka ook bang voor hem. Toch, in de afgelopen vakantie, heeft Paka steeds meer goedgevonden van de peuter en durfde Oman ook steeds meer dichterbij te komen. Van de andere poezen in ons huis moet hij niets weten, maar met Paka is het helemaal goed gekomen.
    Even slik ik als ik bedenk dat dit de laatste ochtend is waarop ik zo zal wakker worden. De volgende keer zal Oman vier zijn en verheugd om het feit dat hij bijna naar de dreuzelschool gaat. Waarschijnlijk zou hij eindelijk hele zinnen kunnen praten en minder angstig zijn. Het moet me toch pijn om de grote stappen in het leven van mijn broertjes en zusjes niet mee te kunnen maken. Net als de bevalling van mijn moeder in oktober. Opnieuw zal de baby een half jaar zijn voordat ik hem of haar kan zien en vasthouden. Even zucht ik, maar het gevoel waarmee ik nu in bed lig, is toch vele malen sterker dan het gemis van zo meteen.
    Het teken dat ik uit mijn bed moet komen klinkt als baby Dafina heel hard begint te huilen in de kamer naast ons. Meestal, als de baby begint te huilen, waakt het leven op in huize Bjelland en deze keer is geen uitzondering. In de kamer, die ik deel met Oman, Omari en Pandu, klinkt gekreund van die laatste. Omari is net als Oman een echt ochtend dier, maar van Pandu kan je dat allerminst zeggen. De net niet puber draait zich nogmaals op, in tegenstelling tot zijn kleine broertje die ook afstormt op het bed met Paka en Oman. Lachend wring ik me onder de dekens vandaan en laat ik me uit het bed glijden. Wanneer mijn voeten de grond raken, ril ik heel even. De kou trekt al snel via mijn tenen mijn lichaam door en weet me dan ook even niet los te laten. Zo snel het mogelijk schiet ik in mijn kleding: een spijkerbroek, een shirt en een dikke zwarte sweater eroverheen. De sportsokken, die mijn moeder gister nog speciaal heeft gewassen, trek ik aan en geven mijn voeten een heerlijk zacht en warm gevoel. Een glimlach groeit op mijn gezicht als ik mijn sneakers aantrek en even werp ik een blik op mijn bed waar de kleintjes nog steeds met de kat zitten te kroelen. Beiden lijken ze geen idee te hebben wat er om hen heen gebeurd.
    Onderweg naar de badkamer kom ik ook de andere twee katten tegen: Poundi en Sanura. Ik geef hen beide ook een aai over hun bolletjes en vervolg mijn weg naar onze ienimini badkamer. Naast een overvol huis aan mensen, heeft mijn moeder ook een grote liefde voor dieren. Niet alleen de drie katten bevolken ons huis, maar ook de husky’s Tembo en Yzimba zijn van de partij. Daarnaast hebben we een ezel, twee kleine geitjes, wat kippen en een koe in de weide staan. Als het aan mijn moeder lag kochten we er elk jaar een nieuw familielid bij, maar mijn vader heeft daar tot onze grote spijt, maar ook wel begrijpelijk, de knip opgezet.
    In de spiegel werp ik even een blik op mijn haar, maar alles is nog zo sinds ik het gisteravond hem geschoren, tevens mijn ‘baardje’ – of meer het gebrek aan baardgroei – is het zelfde. Tevreden stop ik mijn tandenborstel in mijn mond terwijl ik tandenpoetsend naar beneden loop.
    In de keuken is mijn moeder al druk in de weer met de baby en het eten terwijl ik mijn vader boven hoor bezig zijn met Oman en Omari. Met een knipoog zet mijn moeder een bord pap voor me neer op tafel.
    “Je moet goed eten,” zegt ze op haar o zo moederlijke toontje. “Vandaag is je grote dag.” Met een grote lach, zodat bijna mijn tandpasta uit mijn mond loopt, knik ik enthousiast en zet ik daarna een sprintje in naar de wasbak om mijn tandenpoetsen te beëindigen. De geur van de pap is sterk, een geur die je elke ochtend in ons huis zal ruiken, een geur die ik nu weer moet gaan missen. Ergens doet het pijn dat ik nu opnieuw al mijn familie en vrienden hier moet achterlaten, maar aan de andere kant is het avontuur op school te groots om te missen. Even werp ik een blik op de klok om te kijken hoe laat het is. Geschrokken verslik ik me in mijn pap als ik zie hoe laat het is. Zo snel als ik kan eet ik de lekkernij op en veeg ik mijn mond af. In de hoek van de kamer staat mijn grote hutkoffer waar de twee huskys al de hele week tegenaan liggen. Beiden druk ik een kus op hun koppen, waarna mijn moeder volgt.
    “Hoor ik het als de baby er is?” vraag ik iets wat bezorgd, maar haar glimlach stelt me al snel gerust.
    “Tuurlijk,” zegt ze. “Nog eerder dan Chaga en Bititi.” Een glimlach siert mijn gezicht en snel drukt ze een kus op mijn wang. “Geniet ervan.”
    Met enkele tranen in mijn ogen knik ik. Afscheid, daar houd ik helemaal niet van en daar houdt mijn familie rekening mee. Gisteravond hadden we een afscheidsmaaltijd, zodat het allemaal vandaag niet hoefde.
    Even haal ik de baby uit mijn moeders draagzak op haar rug en ik houd het kleine mensje tegen me aan. “Wees je een beetje lief voor mama?” vraag ik haar, maar de grote bruine ogen van het meisje kunnen me alleen maar aankijken. Voorzichtig overhandig ik haar weer aan mijn moeder en steek ik nog een keer mijn hand naar haar op.
    “Ik schrijf jullie,” glimlach ik terwijl ik mijn koffer oppak.
    Beide met tranen in onze ogen kijken we elkaar aan en ze legt haar hand op haar hart. “En wij jou,” klinken haar laatste woorden waarna ik het huis uitloop. Even knipper ik de enkele tranen weg en stap ik buiten in op de al wachtende arkenslee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Melody Heard

    'Mel wakker worden.'Werd er in mijn oor gefluisterd. Langzaam ging ik omhoog zitten. Vermoeid opende ik mijn ogen en keek de persoon aan die mij wakker maakte. Het was Danny,mijn neef. 'Wat is er?'Mompelde ik. 'Je moet naar school gek.'Grinnikte hij en hij woelde door mijn haren. 'Dan! Doe niet!'Protesteerde ik,waarna ik uit bed stapte en naar een van de 3 badkamers liep. Ik woonde met mijn oma in een heel groot huis. Soms bleven mijn neven en nichten hier ook. Aangezien mijn ooms en tante's vaak moesten werken. In de badkamer deed ik mijn pyjama uit en ging ik onder de douche staan. Ik waste mijn haren,en ging onder de douche weg. Snel deed ik mijn lingerie aan,waar ik kleren over heen deed. Een spijkerbroer,een wit hemdje en een zwart colbert. En ook had ik mijn zwarte all stars aan. Ook pakte ik mijn zilveren ketting met een muziek noot,en deed die om. Mijn haren probeerde ik te drogen,wat ook best goed lukte. Ik kamde mijn haren en liep de lange trap af. 'Goedenmorgen juffrouw Heard.'Hoorde ik de stem van onze werknemer;Oscar. 'Oscar wat zeg ik nou? Noem me gewoon Melody anders voel ik me zo oud.'Grinnikte ik. Oscar zette mijn ontbijt voor me die ik op at. Met een glimlach liep ik weer naar de badkamer waar ik mijn tandenpoetste. Vervolgens zoek ik mijn koffer op of alles er in zit. Wat ook zo is. In eens verdwijnde de koffer. Wow...Mijn andere tas hield ik bij mij,en ik liep weer naar beneden. 'Melo ik ga je missen.'Zei Daisy die op de bank zit. 'Ik jou ook Daisy.'Vertelde ik haar eerlijk. De deur bel ging,en ik deed die verbaads open. Daar stond mijn beste vriend Auggie. 'Wat doe jij hier nou?' 'Ik kom mijn beste vriendin een knuffel geven voordat ze naar Italië gaat.'Lachte hij. Oja...Ik heb Auggie wijs gemaakt dat ik naar Italië ga. Alleen oma weet waar ik echt heen ga. 'Dat hoeft toch niet?'Vroeg ik hem zachtjes. Hij trok me in een knuffel,en tranen begonnen te branden in mijn ogen. Ik ging hem zo erg missen. 'Ik zal proberen te schrijven. Dan stuur ik eerst de brief naar mijn oma en die stuurt hem wel door naar jou.'Fluisterde ik zachtjes. 'Is goed. Ik moet nu ook gaan. Succes! Ik ga je echt missen Mel.'Antwoorde Auggie,en hij vertrok. Als ik naar buiten keek zag ik het vervoer middel naar mijn school al. Ik gaf snel oma,Danny,Daisy,Louis en Loena een knuffel voordat ik naar buiten ging. Ik stapte in de slee,en die vertrok. Stilletjes keek ik om me heen. Met mijn handen ging ik in de zakken van mijn zwart colbert. Ik voelde daar iets. Voorzichtig haalde ik het eruit. Het was een papiertje met een ketting. Lieve Melody. Deze is voor jou zodat je me niet zal vergeten. Ik heb de andere helft. Liefs Auggie. Ik bekeek de ketting goed. Het was een half hartje,met het woord;Friends er op. Ik draaide het kettinkje om. Daarop stond Auggie. Ik beet op mijn lip. Wat zou ik hem en mijn familie gaan missen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 16:27 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jeremy Picadelly
    Als ik wakker word rek ik me nog half gapend uit. Met vermoeide ogen kijk ik naar de klok die aan mijn muur hangt. Tijd om op te staan..
    "Jer! Je moet weer naar school!" hoor ik twee gelijke stemmen mijn kamer binnen rennen.
    "Ik weet het dames, ik was dan ook al wakker" zeg ik grinnikend.
    "Je laatste jaar!" roept ... vrolijk. De tweeling springt vrolijk bij me op bed "Vanaf volgend jaar ben je weer altijd thuis!" roepen Marylinn en Meredith vrolijk.
    "Ja, maar ik denk ook niet áltijd hoor. Ik zal vast ook wel moeten werken" zeg ik grinnikend terwijl ik onder de dekens weg stap. Meteen doen de twee meisjes hun handen voor hun ogen. Eerst kijk ik ze beide vragend aan, maar dan zie ik mezelf in de spiegel. Ik heb enkel een boxer aan, natuurlijk.
    "De twee stoerste meiden in dit huis durven hun broer niet eens in zijn ondergoed te zien?" zeg ik lachend terwijl ik een broek aan trek. De twee knikken op mijn vraag en op nieuw klinkt er een lach uit mijn mond.
    "Ik heb al een broek aan hoor" zeg ik grinnikend. De handen van mijn twee zusjes gaan weer om laag en ze kijken me kort aan.
    "Geen shirt" zegt Marylinn hoofdschuddend. Ik knik en loop naar mijn kast en haal er een shirt uit om die vervolgens aan te doen.
    "Kom zusjes, laten we gaan eten" de twee meisjes knikken vrolijk instemmend en rennen meteen de trappen af naar de grote inkomsthal om vervolgens rechts af te slaan naar de keuken. Het is een wonder dat iedereen de weg in dit enorme huis kan vinden, overal zijn gangen met deuren en vele verschillende kamers.
    Op mijn gemakje volg ik de tweeling naar de keuken, waar het hele gezin al zit.
    "Dus, Jason, volgend jaar ben jij aan de beurt" zeg ik grinnikend tegen mijn jongste broertje.
    "Oh! dan is Jason altijd weg! Nee! Dat mag niet!" gillen Marylinn en Meredith dramatisch in koor.
    "Ja, maar dat zullen jullie over vier jaar ook zijn hoor" zeg ik grinnikend tegen de tweeling.
    "Nee!" roept Meredith "Wij gaan niet naar school" zegt de tweeling dan eigenwijs in koor. Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd waarna ik een hap neem van het broodje dat ik ondertussen gesmeert had.
    "Je moet je haar nog doen, Jer" zegt mijn jongste zusje genaamd Mary, die naast me op haar stoel staan en woelt met haar handen door mijn haren.
    "Nu wel ja" zeg ik lachend.
    "Neee!" roept ze met grote ogen "Nu is mooi! Warrig is veel mooier dan netjes Jerry" zegt ze met een 'arrogante' uitdrukking op haar gezicht. Iets wat zegt dat ze vind dat ze gelijk heeft.
    "Oké zusje" zeg ik lachend om vervolgens de laatste hap van mijn broodje te nemen.
    "Volgens mij is de slee er, Jeremy" zegt mijn vader, wijzend naar de voordeur. Ik knik dat ik het begrijp en sta op om iedereen een knuffel te geven als afscheid.
    "Wel schrijven hé broer!" roept de tweeling nog voor ik de eetzaal uit loop. Ik zie Mary nog instemmend knikken en ik lach zachtjes.
    "Zoals altijd zusjes" zeg ik met een glimlach waarna ik even voor de grap Salueer, waarom mijn zusjes vrolijk mee doen.
    Ik sluit de deur achter me dicht en neem de laatste benodigdheden voor school bij de hand om vervolgens naar buiten te gaan en in de slee te stappen.


    Little do you know

    [Heel mooi, Roww]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 16:51 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Levicorpus12 niet dat ik baas ben van een van deze topics maar zou je OOC tussen haakjes kunnen doen?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [sorry]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Whaha! Het is gemeen bedoeld hoor. Trouwens wie maakt als eerste het stukje dat de eerste jaar naar de tuin worden beleid,en welke laatste jaars een staf moet maken voor welke eerste jaars?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Mensen, heb gewoon even geduld. Het is geen sneltrein rpg en het moet niet afgesproken worden wat er gaat gebeuren. Laat dingen lopen zoals ze lopen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Mijn topics}


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]