• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid. Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?


    Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Script.
    - Louis Tomlinson: ICantChange.
    - Niall Horan: Vulcano.
    - Liam Payne: Velton.
    - Zayn Malik: Styles.

    De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant: Scamander.
    - Aleyna Elizabeth Price: Dobreva.
    - Destiny Brooke Livingstone: Taormina.
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr: Cozart.
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison: Rider.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    Het begin:
    Ze zijn net gedropt door de diegene waarvan ze de weddenschap hebben verloren, eenmaal daar worden ze opgesloten in het pretpark, het spookhuis.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry rilde zachtjes van de kou en ik wreef rustig met mijn duim, over zijn handpalm. 'Goed.' Ik glimlachte bij het kneepje in mijn hand en samen begonnen we terug te lopen. Ik had niet doorgehad, dat ik nog aardig een stuk had doorgelopen net. Maar gelukkig waren we er zo. Ik liet Harry zijn hand los en stopten mijn zak met crossiantjes en water, weer terug in mijn tas, die ik daarna op mijn rug hees. 'Wij gaan even een rondje lopen en kijken of hier nog meer te beleven valt.' Mompelde ik tegen de twee meiden en snel pakte ik Harry zijn hand weer vast. Ik wist niet wat ze dachten, dat Harry fout deed, maar ik wist wel dat ik het me niet ging laten afschrikken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    We moesten nog best wel een eindje terug lopen naar de twee meiden en ik begon het echt me de minuut kouder te krijgen, maar ik begreep niet precies hoe dat kon, eerlijk gezegd. Zayn liet mijn hand los en stopte de croissants en het flesje water terug in zijn tas, waarna hij deze over zijn schouder hees. Ik volgde zijn voorbeeld en hees ook mijn tas over mijn schouder heen. "Wij gaan even een rondje lopen en kijken of hier nog meer te beleven valt." Mompelde hij en al gauw voelde ik opnieuw zijn hand in de mijne, deze keer verstrengelde ik onze vingers. Ik glimlachte naar Zayn en rustig trok ik hem mee terug, in de richting waar we net hadden gestaan. Aan de andere kant waar we inmiddels al geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik vond het maar ongemakkelijk met die twee meiden, dus was redelijk opgelucht dat we even een rondje gingen lopen. Ik glimlachte toen Harry onze vingers weer verstrengelde en liep rustig met hem mee de kant op waar we vandaag kwamen. 'Is hier niet ergens zo'n plattegrond ofzo?' In de meeste pretparken stond toch wel zo'n enorm bord en dan konden we op zijn minst kijken hoe groot dit park was, voordat we echt zouden verdwalen.
    Ik trok Harry nog iets dichter tegen me aan, omdat ik het koud had. Mijn ademhalingen waren nog niet geen rookwolkjes. Ik staarde wat doelloos om ons heen. Ik verwachten niet niet meer te zien, dan vieze, verroesten, attracties, die bij een aanraking uit elkaar zouden vallen. Heel zachtjes begon ik een willekeurig duuntje te neuriën. Gewoon, omdat ik dit altijd deed als ik ergens liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    "Is hier niet ergens zo'n plattegrond ofzo?" Hoorde ik Zayn zeggen en zijlings keek ik de jongen aan, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Ik weet het niet," mompel ik er nog zachtjes achteraan. Al denk ik wel dat mijn schouders ophalen genoeg was geweest... Ik glimlachte kleintjes toen Zayn me nog wat dichter tegen zich aantrok en gewoon voor de warmte en misschien een heel klein beetje omdat ik het zelfde ook wel leuk vond, sloeg ik mijn arm om zijn middel heen zodat we echt dicht tegen elkaar aanliepen. "Misschien hangt er een plattegrond bij de ingang? Dat is namelijk vaak zo." Niet dat ik vaak in een pretpark kwam, maar als ik er is was dan hingen die dingen meestal bij het begin. Geloof ik. Nah ja, lopen is goed om warm te blijven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ramazzotti -> Script.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik zuchten zachtjes en koude op mijn onderlip. Ik hield Harry dicht tegen me aan en keek rond, op zoek naar een plattegrond.ik kwam werkelijk nooit in pretparken, gewoon omdat ik niet van de attracties hield. Als ik er zo over na dacht, was ik best wel een enorme schijterd. Ik glimlachte en keek even opzij naar Harry, toen hij zijn arm om mijn middel sloeg. Ik drukte zachtjes een kusje op zijn slaap en keek toen weer voor me uit.
    'Misschien hangt er een plattegrond bij de ingang?' Ik haalde langzaam mijn schouders op. 'Maar, waar was de ingang ook al weer?' Als je iemand hier de weg niet moest toevertrouwen, was ik het wel. Ik had echt het richtingsgevoel van een baksteen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik glimlachte toen Zayn een lieflijk kusje op mijn slaap drukte en keek eventjes bedenkelijk voor me uit. "Maar, waar was de ingang ook al weer?" Hoorde ik Zayn zeggen en een zachte grinnik verliet mijn mond. "Ik heb eigenlijk zelf ook niet precies meer een idee, volgens mij daar." Met mijn wijsvinger wees ik links, niet eens wetend of het echt zou kloppen, het was meer zodat het leek dat ik hier nog de weg wist, want het liefste ging ik gewoon naar huis en verborg me in m'n bed heel ver en diep onder de lakens verstopt. Maar dat zat er natuurlijk niet in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik had mijn hand in Harry zijn nek gelegd en speelde rustig en eigenlijk onbewust met de onderste krulletjes van zijn haar. We liepen wel een kant op, maar ik had geen flauw idee waarheen. Gelukkig voor ons, dat deze wandeling niet echt een einddoel had. Ik kon niet ontkennen dat ik het enorm prettig vond om zo met Harry te lopen en ik hoopte vurig dat dit vaker zou gebeuren. 'Ik heb eigenlijk zelf ook niet meer precies een idee,volgens mij daar.' Ik keek even naar de kant waar Harry naartoe wees en kauwde op de binnenkant van mijn wang. Het zag me er totaal niet bekend uit. Maar dat deed niets hier, dus dat zei ook niets. Ik moest echt eens beter gaan opletten waar ik liep. Ik stuurde ons rustig naar links en we liepen langs een treintje, en een dichtgespijkerd winkeltje. Ik kreeg er letterlijk de kriebels van. Ik vond dit park alles behalve prettig en wilde hier gewoon zo snel mogelijk weg. 'Een ingang, betekend ook een uitgang toch?' Er moest toch een manier zijn om hier weg te komen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Een kleine rilling gleed over mijn rug toen ik Zayn's vingers voelde spelen met mijn kleinste krulletjes. Niet dat het niet fijn was, integendeel. Ik merkte hoe Zayn de kant opkeek die ik zojuist aan had gewezen. Maar ook hij wist het niet. Letterlijk verdwalen in een pretpark klonk eigenlijk gewoon heel stom... Zayn draaide ons richting links en zo liepen we langs een treintje en een winkeltje waar de ramen van waren dichtgespijkerd. Nu snapte ik wel waarom niemand ooit meer in dit pretpark durft te komen. Het was ook gewoon niet fijn. "Een ingang, betekend ook een uitgang toch?" Ik keek naar even naar Zayn en haalde mijn vrije hand gauw door mijn krullen heen. Bedenkelijk beet ik op mijn lip. "Ik neem aan van wel. Maar vaak zitten die twee samen, toch?" Ik fronste mijn wenkbrauwen heel even, waarna ik met mijn hoofd leunde op Zayn's schouder. Ik had niet meer zo heel veel zin, eerlijk gezegd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Het lopen ging me maar zwaar af, want mijn benen voelde aan als loot. Het niet slapen vannacht, was toch niet zo goed voor me. ik merkte dat ik steeds langzamer ging lopen en langzaam slenterde ik vooruit. 'Ik neem aan van wel. Maar vaak zitten die twee samen, toch?' Ik knikte. Dat was wat ik bedoelde. Ik kroop Dieper weg in mijn vest en gaapte zachtjes. We liepen langs een achtbaan en ik keek omhoog naar de loeping, toen er opeens een karretje voorbij schoot. Ikzelf schoot tien meter achteruit van schik. Mijn ogen waren zo groot als schoteltjes en ik moest mezelf eraan herinneren adem te halen. Hoe kon dat nou weer. Ik had mezelf stevig aan Harry geklemd en slikte moeizaam. 'Zeg me dat, dat niet echt gebeurde.' Piepten ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Zayn knikte en ik voelde hoe hij gaapte. Ik had inmiddels mijn ogen gesloten en vertrouwde volledig op Zayn. Opeens hoorde ik een geluid dat ik niet kon plaatsen, waarna ik door Zayn al gauw mee naar achter werd getrokken. Ik slaakte een kreetje en opende mijn ogen, om Zayn aan te kijken. Die zijn ogen waren zo ontzettend groot dat ik er bijna bang van werd. Hij klemde zichzelf stevig aan me vast. "Zeg me dat, dat niet echt gebeurde." Piepte hij zachtjes en ik omsloot mijn beide handen om Zayn's gezicht. "Sssh, rustig blijven, er is niets om je zorgen over te maken." Als extra drukte ik een lieflijjk kusje op zijn mond, waarna ik hem glimlachend aankeek, in de hoop hem wat gekalmeerd te hebben...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Heel mijn lichaam was verstard. Dit kon echt niet waar zijn. Het kon gewoon niet. Ik staarde naar de plek waar het karretje voorbij kwam en volgde met mijn ogen het spor, om te kijken waar het karretje was gebleven. 'Sssh, rustig blijven, er is niets om je zorgen over te maken.' Harry had mijn gezicht vastgepakt, waardoor ik hem Automatisch aankeek. Mijn handen waren in zijn shirt geklemd, maar werd niet echt gerustgesteld. Zelfs niet na zijn kusje. 'Maar, maar, maar hij kan niet rijden. Hazza, dat kan niet.' Piepten ik zielig, omdat jet Harry niets leek te doen. Of hij had het niet gezien en geloofde me niet, of ik werd echt gek. Ik werd gek. Ik keek wilt om me heen en pakte Harry zijn hand vast en trok hem verder mee. Ik wilde hier weg en wel nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Zayn keek me aan, maar hij was volgens mij nog niet helemaal gerustgesteld. "Maar, maar, maar hij kan niet rijden. Hazza, dat kan niet." Piepte hij. En eigenlijk wilde ik weten wat er gebeurd was, maar dat vond ik ook weer zo wat om te vragen... Wild keek Zayn om zich heen, waarna hij mijn hand vast pakte en me mee trok naar de andere kant van het pretpark. Of zo leek het. Halverwege hield ik stand. "Zayn, stop. Je moet eerst kalmeren. Wat heb je precies allemaal gezien?" Ik hield de jongen tegen en kneep zachtjes in zijn hand, waarna ik hem wat naar me toe trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik was hier helemaal klaar mee. Ik wilde hier weg. Gewoon terug naar huis, waar alles fijn en vertrouwd was. Waar het gewoon lekker warm was en ik wel normaal sliep. Ik was dit stomme park nu al meer dan zat. Ik trok Harry mee, naar waar hij dacht dat de ingang was. Echt, ik zou een manier vinden om hier weg te komen en wel nu. Maar Harry dacht daar anders over en hielt ons halt. 'Zayn, stop. Je moet eerst kalmeren. Wat heb je precies allemaal gezien.' Harry had het dus niet gezien. 'Er reed een Fucking karretje over de achtbaar. Haz, dat kan niet! Kom nou, ik wil gewoon weg.' Ik schoorde hopeloos was aan Harry zijn hand en keek hem smekend aan. Het was niet dat ik echt heel bang was, maar het was gewoon genoeg geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    "Er reed een Fucking karretje over de achtbaar. Haz, dat kan niet! Kom nou, ik wil gewoon weg." Zayn trok wat aan mijn hand en keek me smekend aan. Daar kon ik dus sowieso niet tegen. "Ik snap dat je -je nu bang voelt. Maar Zayn, we kunnen niet weg." Want we zaten alsnog toch nog opgesloten in dit park. "Probeer alsjeblieft rustig te blijven, dan komt het allemaal goed. Ik beloof het je, ik laat je echt niet alleen." Veel wist ik ook niet wat te zeggen, opnieuw drukte ik zachtjes mijn lippen tegen de zijne. Hopend dat het hem deze keer wel zou kalmeren. "Ik wil wel alsnog met je de plattegrond zoeken, maar weg kunnen we niet..." Hoe graag ik het zelf ook wilde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you