• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid. Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?


    Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Script.
    - Louis Tomlinson: ICantChange.
    - Niall Horan: Vulcano.
    - Liam Payne: Velton.
    - Zayn Malik: Styles.

    De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant: Scamander.
    - Aleyna Elizabeth Price: Dobreva.
    - Destiny Brooke Livingstone: Taormina.
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr: Cozart.
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison: Rider.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    Het begin:
    Ze zijn net gedropt door de diegene waarvan ze de weddenschap hebben verloren, eenmaal daar worden ze opgesloten in het pretpark, het spookhuis.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Ik glimlachte ook toen ik Zayn's glimlach zag. Stiekem hoopte ik dat Louis hier nu ergens rond liep en ons zou betrappen, leek me geweldig om te zien hoe hij dit zou vinden. Zayn sloeg zijn armen om me heen en ik kreeg het nu toch echt wel lekker warm, hier had ik eerder op moeten komen. "Dan doen we dat." Zei Zayn, maar ik zat zo eigenlijk wel fijn. Zijn hand wreef over mijn zij, terwijl hij met zijn andere hand, die nog steeds mijn hand vast had, er een kusje op drukte. Ik glimlachte en drukte een kusje op zijn wang, waarna ik mijn hoofd op zijn schouder legde en iets onverstaanbaars murmelde. Als ik wilde zou ik zo in slaap kunnen vallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry zei niets meer en drukte enkel een kusje op mijn wang, waarna hij zijn hoofd op mijn schouder legde. Automatisch steunde ik met mijn hoofd, iets op dat van hem en gaapte ik. Het zou vast nog wel even duren voordat we werkelijk op zouden staan en de rest zouden gaan zoeken. Tenminste, we wist wel waar ze waren, we wisten alleen niet hoe we er kwamen. Maar eigenlijk vond ik het wel goed zo. Ik moest alles nog even laten bezinken en ik genoot enorm van dit moment samen met Harry. Mijn hand gleed van zijn zij en rustig begon ik met zijn krullen te spelen. Ze waren altijd zo zacht en ik ging er gemakkelijk doorheen met mijn vingers.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn leunde met zijn hoofd op dat van mij en ik kon mijn ogen eigenlijk amper nog open houden, ik moest eerlijk zeggen dat dit veel lekkerder lag dan vannacht. Ik voelde Zayn's hand verplaatsen van mij zij en niet veel later ging deze door mijn krullen heen en ik glimlachte. Ik murmelde een genietend geluidje en zakte nog wat verder onderuit. Ik wist ook wel dat we eigenlijk de rest moesten gaan zoeken, want we hadden ons in de nacht ook al van ze afgezonderd en straks gingen ze nog rare dingen denken, dat we vermoord waren of zo. "Zayn," mompelde ik zachtjes. "Wil je me echt niet dragen?" Ik drukte een kusje op zijn kaak, al verwachte ik niet echt dat hij het zou doen, maar ik kon het natuurlijk altijd proberen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry murmelde zachtjes en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Hij zakte nog net iets onderuit en ik hield hem stevig vast, zodat hij niet helemaal van mijn schoot af zou glijden. Ik sloot langzaam mijn ogen. Ik was nog altijd helemaal gesloopt. 'Zayn.' Ik mompelde zachtjes, als teken dat ik luisterde. Mijn vingers speelde met de krulletjes boven aan zijn nek. 'Wil je me echt niet dragen?' Ik grinnikte zachtjes en kneep even in zijn hand. 'Dan moet jij wel mijn tas dragen. Ik wist niet of ik het echt zou houden met Harry op zijn rug, maar omdat hij nu heel zielig over kwam, kon ik het op zijn minst proberen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn grinnikte zachtjes en kneep in mijn. "Dan moet jij wel mijn tas dragen." Ik glimlachte en bewoog wat met mijn hoofd. "Goed, ik wil het best proberen. Al word het dan wel zwaarder voor jou." Ik haalde mijn hoofd uit zijn nek en keek hem aan. "Je bent een schatje," glimlachte ik. Met elk woord dat ik tegen hem zei voelde ik mezelf er niet beter op worden, maar het was voor een goed doel, laat ik het daar dan maar ophouden. "Dan gaan we de rest wakker maken, goed? Want ik weet zeker dat die nog allemaal zullen slapen," Ik had er zo'n zin in om Louis' jaloerse blik dadelijk te zien, want ik wist zeker dat hij die zou hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik wist niet waar ik mee bezig was, maar het was idioot. Goed, ik wil het best proberen, maar dan word het wel zwaarder voor jou.' Ik haalde mijn schouders op. Als mijn tas op mijn rug hing, kon ik hij moeilijk op mijn rug, dus het kon niet anders. Harry haalde zijn hoofd van mijn schouder en ik rekte me een beetje uit, voor zover dat kon, met hem op mijn schoot. 'Je bent een schatje.' Ik glimlachte verlegen en drukte snel een klein kusje op zijn kaak. 'Alleen omdat jij het bent.' 'Dan maken we de rest wakker, goed? Want ik weet zeker dat die nog allemaal zullen slapen.' Ik knikte langzaam en wiebelde even met mijn benen als teken dat Harry op moest staan. 'Als we ze kunnen vinden.' Volgens mij konden we het beste even een stuk terug lopen, totdat we weer hij het hutje waren, om vanaf daar de andere kant op te lopen. Want ik zou niet weten waar we uit zouden komen, als we vanaf hier verder zouden gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik glimlachte toen Zayn een kusje op mijn kaak drukte. "Alleen omdat jij het bent." Toch, ondanks het feit ik nog niets voor Zayn voelde, wist ik gewoon dat mijn wangen rood waren. Zayn knikte en hij wiebelde met zijn benen, waardoor ik een klein geluidje maakte om vervolgens op te gaan staan. "Als we ze kunnen vinden." Ik humde wat. "Vast wel, anders hebben we toch echt een probleem." Een grinnik verliet mijn mond en ik wachtte netjes totdat Zayn ook opstond zodat ik bij hem op de rug kon springen. Zijn tas hing ik om mijn andere vrije schouder en ik glimlachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry zijn wangen werd rood en het gevoel in mijn onderbuik heftiger. Hij was zo schattig. Na wat gepiep, stond hij uiteindelijk toch op en ik moest heel even wachten tot ik het gevoel in mijn benen terug kreeg. Moeizaam stond ik op en rekte ik mijn rug even. Het ging al beter dan eerst, maar ik wist niet of ik het lang zou volhouden met Harry op mijn rug. Hij pakte mijn rugtas al en sloeg deze om zijn schouder. 'Nou,
    Kom op.' Zuchten ik zachtjes. Ik had hier eigenlijk helemaal niet zo'n zin in, maar ik had het voor hem over. Ik wachten geduldig totdat hij goed op mijn rug zat en sloeg mijn armen stevig om zijn benen. meteen voelde ik dat ik het zwaar zou krijgen straks, maar toch begon ik langzaam terug te lopen, richting het hutje. Ik had gister echt beter op moeten letten, van waar we vandaan kwamen. We hadden de plek ook meteen terug gevonden, toen we onze tassen gingen halen, dus zo moeilijk kon het niet zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik keek toe hoe Zayn op stond en volgens mij ging dat echt met heel veel moeite. "Nou, kom op." Zuchtte Zayn zachtjes. Ik fronste mijn wenkbrauwen. Als hij me niet wilde dragen kon hij dat maar gewoon zeggen, maar goed. Ik stapte opnieuw op het bankje, om zo mezelf op Zayn's rug te werken. Met zijn handen hield hij mijn benen stevig vast zodat ik niet zou vallen. "Uhm, misschien kunnen we beter eerst terug naar hutje? En dan vanaf daar verder zoeken, anders word het een beetje moeilijk denk ik." Met mijn hoofd leunde ik op zijn schouder, waardoor mijn adem op zijn wang blaasde als ik iets zei, Ik was benieuwd hoe lang het ging duren voordat we terug waren bij de rest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry stapte op het bankje en ik ging goed klaar staan, zodat hij op mijn rug kon klimmen. Ik hield zijn benen stevig vast en keek even om me heen, om te lijkenvet welke kant we kwamen. Ik had echt totaal geen richtingsgevoel. 'Uhm, misschien kunnen we beter eerst terug naar het hutje? En dan vanaf daar verder zoeken, anders word het een beetje moeilijk denk ik.' Ik glimlachte, terwijl
    Kippenvel op mijn huid verscheen, omdat Harry zijn adem tegen mijn wang blies bij het praten. 'Precies wat ik dacht.' Zei ik terwijl ik langzaam terug begon te lopen. Tot nu toe ging het best, al gingen we niet al te snel. Iets wat waarschijnlijk ook niet zou gebeuren. Ik moest heel even een van Harry zijn been loslaten om aan mijn neus te krabbelen. Snel pakte ik hem weer goed vast en liep ik rustig verder. Volgens mij was het niet eens zo enorm ver, aangezien we net volgens mij nog langzamer liepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    "Precies wat ik dacht." Zei Zayn en ik glimlachte. Perfect. "Volgens mij is het niet zo ver, toch?" Tenminste ik hoopte dat het niet ver zou zijn, anders zou Zayn helemaal gesloopt zijn, eigenlijk was hij dat al, maar verder wilde ik het niet op m'n geweten hebben. Mijn armen sloeg ik voor over bij zijn borst en voorzichtig kriebelde ik met mijn vingers over zijn borst heen. Ik keek toe hoe Zayn even aan zijn neus moest kriebelen en ik glimlachte. "Hey, kijk, Zaynie, we zijn er al." Ik glimlachte en in de verte zag ik het hutje waar we vannacht hadden geslapen al staan. Dat ging toch nog veel sneller dan ik zelf gedacht had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry was best zwaar zo, maar het was te doen. 'Volgens mij is het niet zo ver, toch.' Ik haalde mijn schouders op. Ik had geen flauw idee. Harry sloeg zijn armen om mijn borst en ik genoot van zijn vingers die eroverheen kriebelde. Het zorgde er tenminste voor dat ik een beetje wakker bleef en bleef lopen. Ik staarde afwezig voor me uit en letten eigenlijk niet zo goed meer op, waar ik heen liep. 'Hey, kijk, zaynie, we zijn er al.' Ik keek op en zag inderdaad het hutje al staan. Volgens mij, wat ik me herinnerde, was het ook niet zover van het hutje naar de beginplaats. Als ik nu wel in een Keer goed liep tenminste.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik glimlachte toen Zayn al richting het hutje liep en toen we er eenmaal voor stonden gleed ik van zijn rug af en liet ik onze beide tassen op de grond zakken. "Oke, laten we dan maar is kijken waar we heen moeten voordat we echt weer weg gaan lopen, hè," een grinnik verliet mijn mond en ik keek snel even rond. Al gauw zag ik net als gisteren het bankje waar ik op had gezeten en daar tegen over de draai molen, we waren dus echt lukraak maar wat gaan lopen. "We zitten hier nog goed, maar kijk, daar moeten we heen!" Ik wees naar het bankje en de draaimolen en glimlachend keek ik richting Zayn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik liep naar het hutje toe en bleef er even stilstaan om me kijken waar we nu precies heen moesten. Harry gleed van mijn rug en zetten beide onze rugzakken neer op de grond. 'Oke, laten we dan maar eens kijken waar we heen moeten, voordat we echt weer weg gaan lopen, he.' Ik knikte enkel. Dat was wel zo slim. Ik had niet zo'n zin om weer te verdwalen namelijk. 'We zitten hier nog goed, maar kijk, daar moeten we heen.' Ik volgde Harry zijn vinger en zag de draaimolen en het bankje weer, wat ik herkende. Ik had niet gedacht dat het zo dichtbij was. Het lopen had gister namelijk best lang geleken. 'Nou kom.' Ik pakte mijn tas van de grond. Hoe lief ik Harry ook vond. Hij kon nu beter even zelf lopen, want mijn lijf was heftig aan het protesteren. Wel pakte ik zijn hand weer beet. Ik vond dat ik dat nu wel gewoon mocht doen en als haar het niet wilde, trok hij zelf wel terug.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    "Nou kom." Zayn pakte zijn tas van de grond en ik geloofde wel dat hij mij niet meer op zijn rug wilde, wat ik best kon begrijpen. Zayn pakte mijn hand vast en ik glimlachte, waarna ik onze vingers verstrengelde. "Van mij mag iedereen het weten hoor, dadelijk." Lief keek ik Zayn aan. Ik hing ook mijn tas over schouder heen en glimlachend begon ik in de richting van het bankje en de draaimolen te lopen. Ik was echt benieuwd hoe iedereen op ons zou reageren en vooral op Louis reactie zat ik echt te wachten, ik was zo benieuwd hoe jaloers hij zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you