• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid. Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?


    Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Script.
    - Louis Tomlinson: ICantChange.
    - Niall Horan: Vulcano.
    - Liam Payne: Velton.
    - Zayn Malik: Styles.

    De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant: Scamander.
    - Aleyna Elizabeth Price: Dobreva.
    - Destiny Brooke Livingstone: Taormina.
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr: Cozart.
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison: Rider.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    Het begin:
    Ze zijn net gedropt door de diegene waarvan ze de weddenschap hebben verloren, eenmaal daar worden ze opgesloten in het pretpark, het spookhuis.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Heel mijn lichaam voelde aan als lood en ik was blij dat we zaten en ik mijn ogen dicht kon doen. Meteen toen het zwart voor mijn ogen werd, zakte ik weg. Ik zou dit niet lang meer volhouden. De ijskoude en slapeloze nacht, was ingevallen als een bom. Een glimlach vormde mijn lippen, toen Harry met zijn vrije hand door mijn haar ging en ik kneep even in zijn hand, als teken dat hij door moest gaan. 'Zayn, niet in slaap vallen, he.. En anders weet ik wel iets leuks om wakker te blijven.' Ik bromde zachtjes, niet eens met Harry zijn worden. Ik wilde wel slapen. Toch opende ik langzaam mijn ogen weer. 'Je hebt 10 seconde om me te overtuigen, anders dien je na als kussen, totdat ik weer wakker word.' Gaapte ik, terwijl ik in mijn ogen wreef.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn kneep in mijn hand en dat nam ik aan als teken dat ik door moest gaan met mijn strelingen, dus hield ik er niet mee op. "Je hebt 10 seconde om me te overtuige, anders dien je na als kussen, totdat ik weer wakker word." In zijn zin kon ik gewoon horen hoe hij moest gapen en ik glimlachte. "Als je terug recht gaat zitten zal ik het je vertellen." God, ging ik dit echt doen? Ja, ik ging dit doen en ik wist totaal of het wel zo goed zou uitpakken. Ik hoopte zo dat er niets verpest zou worden. Anders dan vergaf ik het mezelf nooit, dat was een ding wat ik zeker wist.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Als Harry wist hoe ik vannacht had doorgemaakt, had hij me vast gewoon laten gaan slapen. En dan kon hij ook weer gaan slapen, want hij leek het net zo hard nodig te hebben. 'Als je terug recht gaat zitten zal ik het je vertellen.' Ik mompelde even en moest alle energie bij elkaar verzamelen om mijn hoofd op te tillen. Ik hoopte maar dat hij met wat goeds kwam. Maar beginnen met aftellen deed ik niet en afwachtend keek ik hem aan. Met Harry wist je het maar nooit. Het zou me namelijk niets verbazen als hij nu opeens kwam aanzetten met tikkertje spelen. 'Nou, kom op met dat briljante idee van je.' Ik had zijn hand nog altijd niet losgelaten en eigenlijk wilde ik dat ook niet meer. En niet alleen omdat het warmen was zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik zag hoeveel moeite Zayn ervoor moest doen om terug recht overeind te gaan zitten en dat kon ik best begrijpen, want hij had nog veel slechter geslapen dan mij. "Nou, kom op met dat briljante idee van je." Ik glimlachte en merkte dat Zayn mijn hand nog vast had, op dit moment voelde dat heel fijn. Ik was eerlijk gezegd best wel benieuwd hoe hij zou reageren, omdat ik er niets van wist. "Ik uhm," mompelde ik zachtjes. "Ik vind het best moeilijk om te zeggen..." God, kom op Harry, je moet je plan wel in werking zetten. "De echte reden dat het tussen mij en Louis niet liep, was omdat ik wel degelijk verliefd ben op iemand anders..." Ik beet zachtjes op mijn lip, voordat ik met mijn ogen de zijne zocht. "Op jou." Dat mompelde ik zachtjes, al hoopte ik wel dat Zayn het gehoord zou hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Vragend keek ik Harry aan. Ik, uhm.' Mompelde hij zachtjes. 'Ik vind het best moeilijk om te zeggen.' Ik trok mijn wenkbrauw even op en kneep zachtjes in zijn hand als teken dat hij het gewoon kon zeggen. 'Kom op, ik bijt niet.' Zei ik zachtjes. 'De echte reden dat het tussen mij en Louis niet liep, was omdat ik wel degelijk verliefd ben op iemand anders...' Ik slikte moeilijk. Ik wilde dit allemaal helemaal niet horen. Maar ik wist dat ik moeilijk weg kon lopen nu. Harry beet op zijn lip, voordat hij me aankeek. Kon hij dit niet met iemand anders bespreken? 'Op jou.' Mijn hart bleef stil staan en ik moest mezelf eraan herinneren om adem te halen. Dit was een droom, dit kon Harry niet gezegd hebben. Mijn wangen waren knal rood ik beet op mijn lip, terwijl ik heel voorzichtig mijn vingers in die van Harry wikkelde. 'Echt?' Vroeg ik zachtjes met trillende stem Bang dat het een enorm grote grap was en hij me straks heel hard zou uitlachen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 11:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Heel even had ik een twijfel, of dit wel zo'n goed idee was, maar die gedachte onderdrukte ik gauw. Ik zag hoe Zayn's wangen rood werden en hij op zijn lip beet, zijn vingers verwikkelde hij met die van mij. ''Echt?'' Vroeg hij zachtjes. Ik kon nog terug, maar ik had hem nu al blij gemaakt, dus dat leek me niet zo'n verstandig idee .God, Harry, je gaat hier zo'n spijt van krijgen... Heel ver weg hoorde ik een stemmetje die zei dat ik dit niet moest doen, hij is een van m'n beste vrienden die kan je niet gebruiken voor... voor zoiets. Ik schudde gauw met mijn hoofd, waarna ik glimlachte naar Zayn en knikte. ''Ja, ik weet niet wat het is, maar bij jou voel ik me gewoon anders dan bij Louis.'' Ik kneep zachtjes in zijn handen en schoof wat dichter naar hem toe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Mijn hart klopte in mijn keel. Met grote ogen keek ik Harry aan, nog altijd niet bevattend wat dit betekende. Dat wat hij gezegd had echt waar was. Ik had hier zo vaak over gedroomd, maar wist nu totaal niet meer wat ik moest doen. 'Ja, ik weet niet wat het is, maar bij jou voel ik me gewoon anders dan bij Louis.' Ik snapte er niets van. Harry was altijd dolgelukkig met Louis geweest en nu vertelde hij me dat, dat dus niet echt was? Niet dat ik me daar ook maar een seconde druk om kon maken. Harry vond me leuk. Mij, Zayn Malik. Mijn ogen glinsterde. Hij had gelijk gehad. Ik was zeker wakker nu. 'Je wilt niet weten hoeveel dit voor me betekend.' Het was alsof hij mijn leven had gered, zo gelukkig was ik op dit moment.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn was blij. Ongelofelijk blij. Zou het daarom zo geweest zijn dat hij zo chagrijnig was? "Je wilt niet weten hoeveel dit voor me betekend." Zei hij en glimlachend keek ik hem aan. "Dus je bent ook verliefd op mij?" Hopelijk klonk het aarzelend genoeg, maar het voelde gewoon goed om even van iemand te horen dat diegene verliefd op me is. Nu kon ik dus echt niet meer terug. Als Zayn er achter kwam dat ik dit alleen maar deed om Louis jaloers te maken, ging hij me sowieso levend villen, want ik ben nu aan het kloten met zijn gevoelens want hij is dus inderdaad echt verliefd op mij. Ik wist zeker dat ik hier later zo'n spijt van ging krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [poor, Zayn. ;(]

    Zayn Malik
    er was een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Heel mijn lichaam leek te tintelen en ik was alweer bijna vergeten, dat ik hier bijna aan onderdoor gegaan zou zijn. 'Dus je bent ook verliefd op mij.' Vroeg Harry en ik knikte langzaam. 'Al heel lang.' Beschamend sloeg ik mijn ogen neer. Het was eigenlijk best sneu. Ik speelde met Harry zijn vingers en het duurde even voordat ik weer op durfde te kijken, naar de jongen naast me. De jongen die mijn hart had veroverd, zonder dat hij het zelf doorhad. Degene die me me nooit te hebben lijken zien staan en me nu opeens vertelde, gevoelens voor me te hebben. Hoe ongelofelijk was dat. Ik keek hem met stralende ogen aan, totaal niet wetend wat er nu zou volgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik krijg ook best wel medelijden met hem. ;3]
    Harry Styles.
    Zayn knikte langzaam. "Al heel lang." Gaf hij toe en ik glimlachte lief. "Schattig," murmelde ik zachtjes. Zayn speelde met mijn vingers en ik voelde toch wel iets kriebelen in mijn buik. Ja, je schuldgevoel hoorde ik een stemmetje zeggen en ik schudde die gedachte gauw weg. Zayn's ogen straalde helemaal en god, ik wist wel zeker dat ik er straks zo'n spijt van kreeg, ik maakte hem nu blij met een dooie mus. Ik beet zachtjes op mijn lip voordat ik me nog iets voorover boog en heel kort, hoogstens een paar tellen mijn lippen tegen die van Zayn aandrukte. Gewoon voor het gevoel en dat hij dacht dat ik niet aan het liegen was. Oh, ik voelde me nou al zo ontzettend schuldig. Dit ging nog een lange tijd worden...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik ook. En het is best moeilijk om hem zo gelukkig te laten zijn, terwijl ik weet wat er echt aan de hand is. ;( ]

    Zayn Malik
    Ik was op dit moment de gelukkigste jongen op aarde. Hoe gebroken en ingelukkig ik me net nog voelde, hoe geweldig nu. 'Schattig.' De blos op mijn wangen kwam weer terug. Harry had echt geen flauw idee wat hij met me deed. Toen ik hem stralend aankeek, merkte ik dat zijn blik anders was. Niet dezelfde blik die hij Louis altijd gaf en waarvan ik altijd had gehoopt, deze ook een keer zou krijgen. Maar lang kon ik er niet over inzitten. Harry drukten zachtjes zijn lippen op die van mij en meteen kuste ik hem zacht terug. Het duurde maar een luttele seconde, maar lang genoeg om mij te laten opstijgen in de wolken en volkomen blind te worden. Ik kneep even in Harry zijn hand en zuchten gelukzalig. 'En nu?' Mompelde ik zachtjes. Niet zo goed wetend wat te doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Dat lijkt me inderdaad vrij lastig om te schrijven. Maar, niet getreurd, het komt goed. :3 Haha.]
    Harry Styles.
    Ik zag hoe de blos op Zayn's wangen terug kwam en opnieuw verscheen er een glimlach rond mijn lippen, dit is toch het allerschattigste, als je iemand kan laten blozen. Ik had geen idee maar ik vond het er zo schattig uit zien, dat had ik altijd al wel bij iedereen, daar niet van. Zayn kneep even in mijn hand en ik hoorde hem gelukzalig zuchten. "En nu?" Mompelde hij zachtjes. Ook ik beet op mijn lip want ik wist zelf ook niet precies wat we nu moesten doen. "Laten we het gewoon rustig aan doen? Sowieso als we uit deze troep zijn neem ik je mee op een echte date." En dat was een ding wat ik zeker ging doen. Met Zayn op stap is altijd erg gezellig, namelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry beet op zijn lip. We wisten het duidelijk allebei niet zo goed. 'Laten we het gewoon rustig aan doen? Sowieso als we uit deze troep zijn neem ik je mee op een echte date.' Ik glimlachte tevreden en knikte weer. 'Als we hier ooit uit komen.' Zei ik zacht. Ik had geen flauw idee of er afspraken waren gemaakt over wanneer we weer weg mochten. Maar nu wilde ik hier al helemaal snel weg. Ik kon niet wachten om Harry mee uit eten te nemen, of iets in die richting. Ik voelde me een stuk vrijer nu ik wist dat mijn gevoelens niet echt ten onder gingen.
    Mijn buik knorde en ik beet even op mijn lip. Ik had eigenlijk best honger. 'Wil je de rest weer gaan zoeken voor ontbijt, of wil je hier al wat eten?' Vroeg ik hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn glimlachte tevreden en knikte opnieuw. "Als we hier ooit uit komen." Zei hij zacht. Ik wreef met mijn duim over zijn hand heen. "Ooit, ja. Maar anders hebben we elkaar toch nog?" Een glimlach verscheen rond mijn lippen en ik nestelde me bij Zayn op schoot. "Het komt wel goed, denk ik." En dat moest ik zeggen. Iemand die hier nu vreselijk zat te liegen. Ik hoorde Zayn's buik knorren en ik glimlachte. "Wil je de rest weer gaan zoeken voor ontbijt, of wil je hier al wat eten?" Ik haalde mijn schouders op. "Kies jij maar, mij maakt het niet zoveel uit waar we eten. Al is het misschien wel gezellig als we bij de rest gaan zitten, niet?" Mijn linkerarm sloeg ik om Zayn's schouders heen en zakte iets onderuit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Wie had dit ooit gedacht? Er moest nu wel echt iets heel erg gebeuren om mij nog van slag te krijgen. Ooit, ja. Maar anders hebben we elkaar nog.' Ik glimlachte. Harry had gelijk en ik zou hem ook niet meer laten gaan ook nu. Al voelde ik me best schuldig tegenover Louis. Ik zou het in ieder geval niet erg waarderen als een van mijn vrienden met mijn ex zou daten. Maar hier ging ik toch niet mijn eigen geluk mee in de weg zitten. Harry kwam op mijn schoot zitten en ik sloeg meteen mijn arm om hem heen. Ik was allang vergeten hoe koud ik het eigenlijk had.
    Ondertussen kreeg ik best honger en mijn buik knorde. 'Kies jij maar, mij maakt het niet zoveel uit. Al is het misschien wel gezellig als we bij de rest gaan zitten, niet?' Ik knikte langzaam. Zelf sociaal doen, ging me nu misschien wel lukken. 'Dan doen we dat.' Maar Harry zakte al onderuit en maakte geen aanstalten om op te staan. Het gaf me allemaal zo'n goed gevoel. Mijn hand wreef zachtjes over zijn zei, terwijl ik mijn hand, die nog altijd verstrengeld was met die van hem, op om een kusje op zijn hand te drukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''