• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid. Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?


    Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Script.
    - Louis Tomlinson: ICantChange.
    - Niall Horan: Vulcano.
    - Liam Payne: Velton.
    - Zayn Malik: Styles.

    De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant: Scamander.
    - Aleyna Elizabeth Price: Dobreva.
    - Destiny Brooke Livingstone: Taormina.
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr: Cozart.
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison: Rider.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    Het begin:
    Ze zijn net gedropt door de diegene waarvan ze de weddenschap hebben verloren, eenmaal daar worden ze opgesloten in het pretpark, het spookhuis.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Het was best krap in het hoekje en toen ik stil bleef staan en Harry liep half tegen me op. Meteen verontschuldigde ik me zachtjes. Ik keek langzaam rond en vroeg me af hoe me dit gingen doen. 'Is het goed als ik mijn tas ga halen? Anders kunnen we nog niet slapen?' Mijn gezicht betrok even, toen ik me beseften dat mijn tas ook nog bij de draaimolen stond. 'Ik ben mijn tas ook vergeten.' Gaf ik eerlijk toe, terwijl ik op min lip beed en door het smerige raampje, daar de duisternis keek. Ik wilde helemaal niet terug door het donker lopen of terug naar de rest. Maar ik wist dat het moest, omdat mijn slaapzak in mijn rugtas zat en het hier vast nog veel kouder zou worden. 'Snel terug gaan dan?' Vroeg ik onzeker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een rilling gleed over mijn rug toen ik zag hoeveel spinnenwebben hier hingen, ik ben benieuwd of er ook nog echt spinnen zaten. Oke, nee eigenlijk niet. Dat wilde ik niet weten. "Ik ben mijn tas ook vergeten." Hoorde ik Zayn zeggen en ik grinnikte. "Wat zijn we toch weer handig," mompelde ik zachtjes. Ik wilde helemaal niet terug, het was hier toch een stukje warmer dan buiten en dan moesten we weer de kou in, ik zuchtte zachtjes. "Snel terug gaan dan?" Ik knikte en maakte mijn hand los van die van Zayn om vervolgens voor hem het hokje weer terug uit te stappen, direct stak ik in mijn handen in Zayn's vest en wachtte totdat ook hij naar buiten zou komen. Ik hoopte niet dat Louis er zou staan, al was de kans daar wel groot op. Dan zou ik direct wegduiken achter Zayn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Heel even was ik bang dat Harry me hier achter zou laten en zelf de tassen wilde halen. Ik wist niet waarom, maar dat nare gevoel bekroop me gewoon. 'Wat zijn we toch weer handig.' Ik best zachtjes op mijn lip. Als ik van tevoren had geweten dat we aan deze kant va het park zouden blijven, had ik mijn tas wel meteen meegenomen. Harry knikte en liet mijn hand los en iets onwennig stopte ik deze weer in mijn broekzak. Ik stapte achter Harry, het hokje aan. 'Van welke kant kwamen we?' Ik had totaal
    Geen richtingsgevoel en zou nog verdwalen in mijn eigen straat. En in het donker was dit pas helemaal een ramp.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn kwam achter me aan het hokje uit. "Van welke kant kwamen we?" Hoorde ik hem vragen en ik beet kort op mijn lip, om hem daarna aan te kijken. "Uhm," ik krabde kort achter in mijn nek en wees uiteindelijk naar links. "Volgens mij, daar..." Mijn tas stond naast het bankje, als ik me niet vergisde. Ik pakte opnieuw Zayn's hand vast, omdat ik niet in het donker wilde lopen zonder iemand vast te houden, straks raakte we elkaar nog kwijt. Rustig trok ik hem mee richting het bankje waar ik had gezeten, gelukkig was dat niet heel ver lopen. En de draaimolen was er ook nog is tegenover, dus zo ver hoefde we niet eens. Algauw pakte ik mijn tas van de grond en slingerde deze over mijn schouder. "Nu die van jou nog," glimlachend keek ik naar Zayn en ik begon richting de draaimolen te lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik zag Harry onzeker achter zijn nek krabbelen en meteen werd ik bang. Ik keek hem met grote ogen aan. Als hij het ook niet meer wist en we straks verdwaalde, zou ik dat echt niet aankunnen. Ik was nu al bang en kon het nog maar net onder controle houden, zodat niemand het zou merken. 'Volgens mij, daar...' Ik slikte moeizaam en keek naar de kant waar hij heen wees. Ik knikte langzaam en verstrakte meteen mijn grip om zij. Hand, toen hij deze vastpakte. Het kon me even niets schelen wat hij er van zou denken. Ik bleef om me heen kijken, terwijl ik langzaam met Harry mee liep. Die gelukkig de goede kant was opgelopen. Al snel had hij zijn tas te pakken en ik draaide me ondertussen al half om naar de draaimolen, waar mijn tas tegen aan stond. 'Nu die van jou nog.' Ik glimlachte klein en liep met hem mee naar de draaimolen. Snel gristen ik mijn tas van de grond, met mijn vrij hand en hees ik deze over mijn schouder. 'Snel terug.' Ik wilde mezelf zo snel mogelijk opsluiten. Dan zou ik mezelf misschien nog iets kunnen kalmeren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn's hand verstrakte rond die van mij en op dit moment kon het me niets schelen, het gaf me een veilig gevoel. Zayn griste snel zijn tas van de grond en hing deze over zijn schouder. "Snel terug," hoorde ik hem zeggen en ik knikte, waarna we hand in hand terug liepen. Eigenlijk zag dat er heel fout uit. In een paar minuten waren we weer terug bij het hokje en de deur stond nog steeds open, gauw ging ik voor Zayn naar binnen, zonder zijn hand los te laten. Eenmaal binnen trok ik Zayn zachtjes met me mee, om dan achter hem gauw de deur dicht te doen. Een rilling gleed over mijn rug en ik haalde mijn hand uit de zijne, om mijn tas op de grond te laten zakken en deze te openen. Ik viste mijn slaapzak eruit, helaas paste er geen kussen in, dus dat werd tegen Zayn aanliggen, anders dan kon ik ook niet in m'n slaapzak. "Wil je -je eigen vest terug?" Ik keek op naar Zayn en glimlachte waaarna ik een trui uit mijn tas pakte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Snel liepen we samen terug. Mijn hand was nog altijd met die van gevouwen. Ik wilde niet weten hoeveel effect dit op me gehad zou hebben als ik niet zo bang was geweest. Maar nu wilde ik hem gewoon even niet meer loslaten. Al snel waren we weer bij het kleine hokje en Harry liep als eerst naar binnen. Snel stapte ik achter hem aan en werd de deur gesloten. Harry zijn hand glipte uit de mijne en ik kauwde zachtjes op mijn lip om zijn voorbeeld te volgen en mijn tas te openen. Wil je, je eigen vest terug?' 'Alleen als jij hem niet meer nodig Hebt' zei ik meteen, waarna ik op keek. Maar ik zag dat hij zijn eigen trui al had gevonden. Ik glimlachte en trok mijn slaapzak uit mijn tas. Er had geen kussen meer bij gepast, maar klagen kon ik er niet over. Ik was allang blij dat ik iets had om onder te liggen. Ik liet het ding op de smerige grond vallen en vroeg me af hoe we dit gingen doen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 15:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    "Alleen als jij hem niet meer nodig hebt," zei Zayn en ik schudde mijn hoofd, aangezien ik nu m'n eigen trui had. Ik trok Zayn's vest uit en gaf het terug aan hem. Mijn eigen trui trok ik gauw over mijn hoofd heen en de koelte overviel me. Zayn opende ook zijn tas en pakte zijn slaapzak er ook uit. Ik zette mijn tas aan de zeikant van het hokje en trok vervolgens mijn schoenen uit, niet dat het nou zo fris was. Maar slapen met schoenen aan was ook niet het beste. Ik rolde mijn slaapzak uit, om er vervolgens in te kruipen en halverwege recht overeind te gaan zitten. "Ik weet eigenlijk niet hoe we het gaan doen zonder kussen," mompelde ik zachtjes. Een van ons zou alsnog niets hebben. De vloer voelde hard en koud aan, maar met die slaapzak voelde het wel iets beter, maar niet veel.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 15:31 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    - Gimlas -> Scamander -

    Zayn Malik
    Harry hoefde mijn vest niet meer en gaf hem terug. Snel stak ik mijn mauwen erdoor en trok ik mijn rist dicht. Hoe kort Harry hem ook had aangehad, je kon zijn geur erin ruiken. En Harry mocht misschien vinden dat ik lekker rook, zijn eigen geur was ook niet mis. Harry trok zijn schoenen uit en stalde zijn slaapzak op de grond, waar hij meteen inkroop. 'Ik weet eigenlijk niet hoe we het gaan doen zonder kussen.' Ik zuchten zachtjes. 'Je mag mij als kussen gebruiken.' Glimlachte ik klein. Ik zou toch niet slapen vannacht, of ik nu iets onder mijn hoofd had of niet. Daarbij had mijn slaapzak een extra stuk aan de onderkant, waardoor ik niet letterlijk met mijn hoofd op de vloer zou liggen. Ik schopten mijn gympen ook uit en vouwde mijn slaapzak iets open, waardoor ik erin kon kruipen. Toch bleef ik ook nog even rechtop zitten en keek ik Harry aan. 'Dankje. Dat je hier bij me blijft.' Glimlachte ik klein. Ik wilde niet eens weten hoe ik me hier in mijn eentje gevoeld zou hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn trok zijn eigen vest terug aan en ik glimlachte, het zag er enorm schattig uit. "Je mag mij als kussen gebruiken." Ik glimlachte en knikte. "Dankjewel." Zayn trapte ook zijn schoenen uit en vouwde net als mij zijn slaapzak open om er vervolgens ook halverwege in te gaan zitten. "Dankje. Dat je hier bij me blijft." Ik glimlachte en schoof iets naar onder. "Dat is helemaal geen probleem, om met z'n allen nou zo dicht op elkaar te liggen lijkt me ook niets." En omdat ik me niet wilde vertonen bij Louis in de buurt. "En jij ook liggen," mompelde ik kinderlijk en ik duwde Zayn zachtjes onderuit, waarna ik met mijn slaapzak en al richting hem schoof, om daarna mijn hoofd op zijn borst neer te leggen. Ik murmelde een geluidje en sloeg mijn linkerarm over hem heen, voor wat meer vastigheid. "Als je het irritant vind moet je het zeggen," mompelde ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik nestelde mijn benen goed in de slaapzak en glimlachte naar Harry toen hij me bedankten. Hij had zijn slaap harder nodig dan ik. Ik ging wat beter zitten en bedankte hem ook. 'Dat is helemaal geen probleem, om met z'n alle nou zo dicht bij elkaar te liggen lijkt me ook niets.' Ik glimlachte klein. Het voelde echt stom, dat Harry hier niet voor mij was, maar voor hele andere redenen. 'En jij ook liggen. Ik liet me door hem naar achter duwen en ging goed op mijn rug liggen. Ik staarde naar het plafon en voelde hoe Harry tegen me aan kroop. Pas nu besefte ik me, hoe eenzaam ik me eigenlijk voelde. Hij sloeg zijn arm om hem heen en ik volgde zijn voorbeelden. Ik streek rustig door mijn krullen, terwijl ik mijn gedachten weg probeerde te duwen. 'Als je het irritant is moet je het zeggen.' Ik sloot mijn ogen even. 'Het is goed zo.' Zei ik stil.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik voelde Zayn's hand door mijn krullen gaan en het voelde aanmerkelijjk prettig. Automatisch drukte ik mezelf nog wat dichter tegen Zayn aan, ik hield ervan als mensen met mijn krullen speelde. "Het is goed zo." Zei hij en een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. "Dan is het goed, ben je al moe?" Mompelde ik zachtjes, misschien een stomme vraag, maar straks viel Zayn in slaap en dan lag ik hier met al die geluiden om me heen. Dat zou toch echt ontzettend eng zijn. "Oh, je hebt misschien kans dat ik straks in m'n slaap praat..." Dan hoopte ik toch dat hij als eerste in slaap zou vallen, want als hij dat zou horen zou het vrij beschamend zijn. Louis vond het altijd ontzettend schattig, maar zelf schaamde ik me er wel voor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik staarde naar het plafon, terwijl mij vingers door Harry zijn krullen streken. Dit zou een enorm lange nacht gaan worden. De rest,
    Die niet wist waar we waren zou ons toch niet missen. Of, mij toch tenminste niet. 'Dan is het goed. Ben je al moe?' Ik wist helemaal niet of dat wel zo goed was. Ja, voor Harry wel, voor mij niet. Ik haten mezelf zo erg. Ik schudden langzaam mijn hoofd, maar bedacht me dat Harry dit niet kon zien. 'Nee.' Zei ik dus maar zacht. Ik keek enorm op tegen deze slapeloze. nacht, wetend dat er nog vele zouden volgen. Mijn lichaam was verstijfd en mijn laksen verstrak. Bij elk geluidje dat ik hoorde, wilde ik in een kruipen. 'Jij?' Ik wist niet of ik wilde dat Harry nu in slaap viel of niet. Met hem praten zou me afleiden, maar als hij sliep, kon ik mezelf misschien even laten gaan. alle spanning die ik nu voelde, gewoon even los kon laten. 'Oh, je hebt misschien kans dat ik straks in m'n slaap praat...' Ik glimlachte klein. 'Dan plak ik gewoon je mond dicht.' Grijnsde ik klein. Nee, dat zou ik nooit doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zayn's vingers voelde echt heerlijk aan en met de minuut werden mijn ogen zwaarder. "Nee." Hoorde ik Zayn en dat was mooi, al wilde ik wel dat hij eerder dan mij zou slapen anders ging ik me echt schamen. "Jij?" Ik schudde mijn hoofd. "Ik ook nog niet," maar een kleine gaap kon ik niet onderdrukken. "Dan plak ik gewoon je mond dicht." Ik hoorde in zijn woorden dat hij moest grijnsen en ik murmelde wat. "Dat doe je toch niet..." Ik sloot mijn ogen en ik concentreerde me op Zayn's vingers. Ik probeerde mijn ogen wel open te houden, maar het werd te moeilijk en binnen een paar minuten lag ik toch te slapen. Vermoeiend van de hele dag. 'Lou, niet doen,' mompelde ik zacht en kroop nog dichter tegen Zayn aan. 'Ik, uhm, ik ben niet meer verliefd op jou maar op iemand anders...' Ik smakte met mijn lippen.
    [die laatste 2 zinnen zegt hij dus in z'n slaap ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you