• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid. Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?


    Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Script.
    - Louis Tomlinson: ICantChange.
    - Niall Horan: Vulcano.
    - Liam Payne: Velton.
    - Zayn Malik: Styles.

    De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant: Scamander.
    - Aleyna Elizabeth Price: Dobreva.
    - Destiny Brooke Livingstone: Taormina.
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr: Cozart.
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison: Rider.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    Het begin:
    Ze zijn net gedropt door de diegene waarvan ze de weddenschap hebben verloren, eenmaal daar worden ze opgesloten in het pretpark, het spookhuis.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [waarom reageert nu niemand al meer dan ;'c ik haat dat.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Daarom laten we het dus naar de volgende dag gaan, misschien komt er dan meer leven...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik kan pas reageren als Cozart op m'n post heeft gereageerd...]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [We gaan nu naar de volgende dag dus je kan gewoon reageren. Vandaar. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Heel mijn lichaam was verstijfd en mijn ogen branden van de vermoeidheid. Ik had letterlijk geen oog dichtgedaan vannacht en was klaarwakker. de adrenaline van de angst, gierde nog altijd door mijn lijf en pas bij zonsopgang, durfde ik te bewegen. Met trillende handen doorzocht ik mijn tas. Zo stil mogelijk om Harry niet wakker te maken. Heel de nacht had hij dingen gezegd, maar ik had er niets van meegekregen, gestoord van mijn eigen gedachtegang. Uiteindelijk vond ik mijn sigaretten en aansteker en duwde ik de deur van het hokje iets open. Ondanks dat het al tochten en koud van erin, was het buiten nog kouder. Ik ging nog altijd in mijn slaapzak, in de opening zitten en stak bibberend een sigaret op. ik wist zeker dat ik nog zo'n nacht, niet zou trekken en ik door zou draaien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een zachte kreun verlaat mijn lippen, voordat ik half slaperig mijn ogen open en Zayn in de opening van het hokje te zien zitten. "Goeiemorgen," mompelde ik nog half in slaap. Mijn hele lichaam had het begeven, ik zweer zo'n harde grond is niet goed voor je. Als ik nou op zou staan zou ik volgens mij alle botten in mijn lichaam breken, al wist ik niet of dat zo goed kon. Ik had gelukkig niet gedroomd over Louis, dus dat was een pluspunt. Ik sliep helaas wel eerder dan Zayn, dus ik was best benieuwd of hij mij nog had horen praten. Op mijn ellebogen duwde ik mezelf wat omhoog, waarna ik mezelf voorzichtig uitrekte en er opnieuw een kreun mijn mond verliet, deze keer een pijnlijke. Nee, dit was absoluut niet te doen. "Hoe heb je geslapen?" Ik hoestte kort en wreef de slaap uit mijn ogen, voordat ik de slaapzak optrok tot mijn schouders en Zayn's richting op keek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik had me nog nooit zo slecht gevoeld. Heel mijn lichaam deed pijn. Mijn spieren waren gespannen en verstijfd. Mijn keel was droog, net als mijn lippen, mijn ogen branden en mijn hoofd leek uit elkaar te springen. Met trillende handen hees ik aan mijn sigaret en staarde ik voor me uit. 'Goedenmorgen.' Ik schok me rot en draaide me met een ruk om. Iets wat ik beter niet kon doen, want de pijn schoot door mijn lichaam. 'Hi,' Mijn stem was schoor en kraakte. Mijn kleine ogen keek ik hem aan en zag hoe hij langzaam iets overeind kwam. 'Hoe heb je geslapen?' Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen even. 'Ik heb wel eens beter geslapen.' Loog ik zacht. Of eigenlijk was het wel waar. 'Jij?' Vragend keek ik de vermoeide krullenbol aan. Hij zag er echt gebroken uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik merkte dat Zayn schrok en ik kneep lichtelijk mijn ogen dicht. "Hi." Zijn stem klonk echt ontzettend schor, nog erger dan normaal. Ik zag hoe hij op zijn lip beet en zijn ogen kort sloot. "Ik heb wel een beter geslapen, jij?" Nou, daar was niet veel over te zeggen. "Rampzalig. Als het nog zo een nacht door moet, dan ben ik morgen dood..." Een grinnik verliet mijn mond, maar het was niet precies als een grapje bedoeld. Want ik voelde me nu al dood, ik was benieuwd hoe het zou zijn als ik dadelijk rechtop ging staan. "Zullen we zometeen terug gaan naar de rest? Gezellig ontbijten?" Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen en ik vouwde mijn benen in een kleermakerszit, blijvend in de slaapzak. Ik voelde een koud windje door het deurtje naar binnen komen, dus ik waagde het maar niet om uit de slaapzak te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Oh, ik gaf mensen de ruimte op mijn bericht te reageren, vooral omdat er op mijn bericht om door te spelen ook niet gereageerd was door Scamander, maar een volgende dag is ook goed :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Daarom gaan we nu juist naar de volgende dag, zodat iedereen kan reageren. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    langzaam drukte in mijn sigaret uit en schoof ik weer naar binnen, om vervolgens de deur weer dicht te trekken. Het zou niet veel schelen met de tocht, maar alle beetjes hielpen. "Rampzalig. Als het nog zo een nacht door moet, dan ben ik morgen dood..." Grinnikte Harry. Ik wierp hem een flauwe glimlach toe, omdat meer gewoon niet kon. Ik wist wat hij bedoelde. nog een zo nacht en ik zou werkelijk van de grond geraapt moeten worden. Maar ik kon enkel opgelucht zijn over dat de dag weer aan was gebroken. Ookal was het vroeg en had ik niet geslapen, het was tenminste niet donker meer. Want ik zat nu al op tegen komende avond. Harry zou hier vast niet weer met me willen slapen, net als ieder ander en dus zou ik er helemaal alleen voor staan. "Zullen we zometeen terug gaan naar de rest? Gezellig ontbijten?" Ik wreef even in mijn ogen. op dit moment zou ik echt geen drukte om me heen aan kunnen. Maar omdat Harry vast zijn redenen had, om in enkel mijn gezelschap geen zin te hebben -wat ik wel snapte, knikte ik. Ik moest toch ooit leren sociaal te doen. 'Is goed.' Mijn keel was kurkdroog, waardoor mijn stem klonk als die van een oude opa en ik ging opzoek naar een flesje water in mijn tas, om mijn speeksel weer op gang te brengen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 22:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik zag hoe Zayn z'n sigaret uitdrukte en vervolgens weer naar binnen te komen en de deur dicht te trekken. Dat scheelde toch wel wat, niet super veel. Maar alles was beter dan niets. Ik zag hoe Zayn in zijn ogen wreef en dat zag er best schattig uit... En toen had ik een plan. Misschien vrij gemeen, maar goed. Ik wist dat Zayn net zoals mij, en Louis, niet te vergeten, ook bi is. Dus als ik nou iets met hem begin, kon ik Louis jaloers maken, ook al is het nog steeds mijn schuld. Ja, goed idee. Al moet je het dan wel slim aanpakken, Harry. "Is goed." Hoorde ik hem zeggen op mijn vraag of we zo bij de rest gingen eten, een glimlach speelde rond mijn lippen en ik keek hem aan. "Kom je dan naast me zitten?" Vroeg ik aan hem, terwijl ik mezelf al rillend uit m'n slaapzak hielp. Gelijk viste ik uit mijn tas nog een vest en trok die erover aan, om 'm tot boven dicht te ritsen. Mijn schoenen trok ik ook aan, voor minder koude voeten en ik begon half kreunend mijn slaapzak op te rollen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    De speelse glimlach op Harry zijn lippen kon ik totaal niet plaatsen en even was ik van mijn stuk gebracht toen hij vroeg ik dan naast hem kwam zitten. Als automatisch knikte ik ja. Ondanks dat ik donders goed wist, dat in Harry zijn buurt zijn, alles behalve goed voor me was. Greep ik elke kans aan, om juist wel dichtbij hem te zijn. Dat was nou het hele, liefde maakte blind geburen, waar mensen het altijd over hadden. 'Is goed.' probeerde ik zo nonchalant mogelijk over te brengen terwijl ik me heel veel moeite uit mijn slaapzak begon te klauteren. Elk spiertje in mijn lichaam was verstijfd en elke beweging deed pijn. mijn huid was ijskoud en ik had het gevoel of ik dagen op de noordpool had gezeten. en omdat ik mijn vest had aangehouden bij het slapen, had ik nu niet iets om me extra op te warmen, behalve een muts, die ik dan ook meteen over mijn hoofd trok. ik trok met rits dicht tot aan mijn kin en sloeg ook nog eens mijn capuchon op. ik stapte langzaam in mijn schoenen en begon net als Harry mijn slaapzak op te rollen. na veel gestuntel, had ik hem uiteindelijk weer in mijn tas gekregen en deze kon nog net dicht. Dit ging me vast elke ochtend zo af. 'Klaar?' Ik sloeg mijn tas om mijn schouders en stond moeizaam op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    "Is goed," hoorde ik hem zeggen en ik glimlachte. Nu moest ik het alleen nog slim aanpakken, ik had alleen geen idee hoe ik dat ging doen want ik wist natuurlijk niet wat Zayn van mij vond. Ik kon natuurlijk subtiel een balletje laten rollen, maar dan net weer niet te subtiel... Toen ik mijn slaapzak eindelijk had opgerold propte ik deze in mijn tas, om die vervolgens dicht te ritsen. "Klaar?" Vroeg Zayn en ik knikte. "Helemaal." Ik hees mijn tas net als hem over mijn schouder, waar deze direct protesteerde. "Ik hoop dat er wel lekker eten is," mompelde ik zacht terwijl ik voorbij Zayn, het deurtje open duwde om vervolgens naar buiten te gaan. De kou sloeg direct toe en ik wilde het liefste m'n slaapzak uit m'n tas halen en per direct erin kruipen. "Ik heb het kou-houd," pruilde ik zachtjes terwijl ik naar Zayn keek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry knikte. 'Helemaal.' Ook hij stond moeizaam op. 'Ik hoop dat er wel lekker eten is.' Ik trok even mijn wenkbrauwen op. 'Zou dat geregeld worden dan? Ik heb zelf voor de zekerheid wat eten mee genomen.' Mompelde ik. Het leek me nou niet bepaald logisch, dat als we straks aan zouden komen lopen er een tafel stond, met ontbijt. Harry liet het hutje uit en ik volgde hem. Mijn benen bezweken bijna onder mijn eigen gewicht en ik vroeg me af hoe lang ik dit zou volhouden vandaag. Waarschijnlijk zou ik straks wel ergens in een hoekje in slaap vallen. Ondanks dat ik dacht dat het binnen al koud was, was het buiten nog een stuk erger. 'Ik heb het kou-houd.' Ik keek even naar Harry die zielig naar me pruilde. Het was zo'n schattig gezicht en langzaam begon mijn hart sneller te slaan. Meteen vervloekte ik mezelf en moest ik er blijven denken, normaal te doen. 'Wil je mijn vest ook?' Heel subtiel Zayn. Ik kon mezelf wel slaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''