• 1 meisje komt vrij




    We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Taormina - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,3
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marnie[?] - 1,2
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,3
    - Zayn Javadd Malik - Camp - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - Delilah[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Zaillicious - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,2
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,3

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,3
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Kraaijkamp - Liam[?] - 1,11
    - Delilah Gerson - KLAINEISBACK - Zayn[?] - 1,15
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,14
    - - - -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum)
    Geboorteplaats:
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Innerlijk:
    Verliefd op: (alleen voor One Direction voor nu)
    Probleem: (alleen voor One Direction voor nu)
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Dat heb ik ook met Liam, maar gooi het gewoon in de groep. Hulp vind je altijd wel


    Bowties were never Cooler

    Ziallicious schreef:
    (...)

    Wij heb wel iets in gedachten, maar we zoeken nog iemand die ons wilt helpen met het uitvoeren. ^^


    Dit.:'D


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    JustMyHazza schreef:
    Waar denken jullie aan/heeft het mee te maken?


    Smerige spelletjes, en dan het liefst een meisje. Tenzij Ziallicious nog iets toe te voegen heeft?:'D

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:11 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Vreemdgaan? 2 vriendinnen tegelijkertijd? Vreemd gaan met elkaars vriendin?


    Bowties were never Cooler

    ZaynNiall schreef:
    (...)

    Smerige spelletjes, en dan het liefst een meisje. Tenzij Ziallicious nog iets toe te voegen heeft?:'D


    Met nog een meisje erbij :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hmm, hoe gaan we dit simpel uitleggen? ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Doe het anders niet simpel


    Bowties were never Cooler

    Verlieft op een zwanger meisje


    Bowties were never Cooler

    Maar wat moet ik dan met Harry? :X


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Waar zit je zelf aan te denken?


    Bowties were never Cooler

    Taormina schreef:
    Maar wat moet ik dan met Harry? :X
    oh laatmaar ik weet denk ik al wat... Ik dacht misschien kan Harry een vriendin hebben alleen dan wordt hij verliefd op de broer van zijn vriendin... Alleen heb ik dan iemand nodig die de broer van zijn vriendin wil spelen...


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Ik kan anders Aedan's achternaam veranderen?


    Bowties were never Cooler

    Taormina schreef:
    (...) oh laatmaar ik weet denk ik al wat... Ik dacht misschien kan Harry een vriendin hebben alleen dan wordt hij verliefd op de broer van zijn vriendin... Alleen heb ik dan iemand nodig die de broer van zijn vriendin wil spelen...
    of ik doe gewoon simpelweg dat harry verliefd is
    op bijvoorbeeld louis en dat harry's probleem dan is dat louis niet op hem is?


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Kan ook. Wat vind je zelf het leukst?


    Bowties were never Cooler

    heeft iemand een idee wat mijn karakter hier tussen deze bende kan komen doen want ik heb geen idee XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins