• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LoveLarry schreef:
    Die vrouw van gs hea..
    die scheld alleen maar.
    En niet met gewone scheldwoorden.. Ook met ziektes.
    Ik haat haar.
    Dat die je toch niet?

    Oh, ja! En geaardheden dan (cat). Wat is er zo verschrikkelijk slecht aan holebi's? Ik ben er zelf geen, maar moet ik daarom iedereen die ik haat een homo noemen? Nope.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh, waarom kan de school niet in 1x iets definitief zeggen? Zo blijven we met miljoenen mededelingen en weten we niet welke waar is.


    -

    HAHAHAHAHA.


    Tijd voor koffie.

    stop de haat, please? u think i wanted it to look like this?

    Mixed signals all the way, ollee. Maat, ik heb al een vriend. Dit gedoe kan ik even niet gebruiken.


    We need a bigger boat.

    Pff ik ben doodmoe. Maar nog even volhouden, straks heb ik eindelijk tijd voor mezelf. :Y)

    Lol jij verwacht wel doodleuk dat je me voor alles en nog wat uit kan maken en dan verwacht je dat ik alles maar van je pik? Dacht het even niet hè?


    26 - 02 - '16

    Arcade Fire op 9gag!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mwehh. Mijn furby is overleden. Klote kat :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Goddammit, wanneer kan ik de school niet aan de lijn krijgen. Ik ga heus niet als een idioot straks 2 uren lang wachten, doe je werk tcoh eens goed!


    -

    Kap met die medicatie de hemel in te prijzen. Hij werkt niet optimaal en ik word er ongelukkig van.


    26 - 02 - '16

    Dianaaaa <3


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Je hart luchten bij je moeder werkt toch nog het beste. Bah, wat heb ik toch een hekel aan mijn school zeg. Slecht geregelde zooi allemaal.

    Ow god hou toch je bek. Als je denkt dat ik zo ben heb je het behoorlijk mis.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Idioot! Godsamme zeg. Vind jij het normaal om zomaar een telefoonnummer van iemand die ik hartstikke graag mag ergens te droppen?


    Some people are art and do art at the same time