• "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Capaldi Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Texeira Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2013 - 20:37 ]


    Miep

    Wafture nu Nyctophilla.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Wat gaan jullie snel. Zometeen een proefwerk van Nederlands (no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb net binnen gekregen dat ik een U (10) heb voor voorspellend rekenen (wiskunde), kruidenkunde (natuurkunde) en nog een 10 voor Engels!! En nu krijg ik een cadeautje van mommy (yeah)
    Vreemd dat ik niet ben gesoorteed in ravencklauw..
    Ag ja.. ik heb alsnog mijn boeken voor potions vergeten :')

    Ben eerder uit, nu ben ik achter pc, ik ga aan de slag met het maken van gifs!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 12:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    obliviate4my schreef:
    Ik heb net binnen gekregen dat ik een U (10) heb voor voorspellend rekenen (wiskunde), kruidenkunde (natuurkunde) en nog een 10 voor Engels!! En nu krijg ik een cadeautje van mommy (yeah)
    Vreemd dat ik niet ben gesoorteed in ravencklauw..
    Ag ja.. ik heb alsnog mijn boeken voor potions vergeten :')

    Ben eerder uit, nu ben ik achter pc, ik ga aan de slag met het maken van gifs!


    Gefeliciteerd :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd :')


    dankjewel :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alsjeblieft.
    Ik heb mijn voorspellend rekenen proefwerk echt verkloot, meh :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Alsjeblieft.
    Ik heb mijn voorspellend rekenen proefwerk echt verkloot, meh :c


    aawh ;( was het zo moeilijk? ik vind voorspellend rekenen wel makkelijk.. vaak omdat ik dan naast iemand zit die altijd een U haalt voor die vak (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:22 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haay. En welkom nieuwe studenten.
    Ik zal jullie nu eindelijk eens iets meer over mezelf vertellen:

    Hi, ik ben Anouk, ik ben 16 jaar oud en zit nu in 5vwo. Ik heb de vakken biologie, scheikunde, natuurkunde, wiskunde b, economie, Frans en Cambridge English. Ik woon in een dorpje in Noord-Brabant en heb het best wel naar mijn zin op school. Ik ga vrijdag naar Rome toe, voor mijn BSR en zal dan een week afwezig zijn, jammer genoeg. Ik hockey nu al zo'n 10 jaar, vind het heerlijk om te zingen en schrijf ook heel graag.
    Ik ben sinds tweede kerstdag columnist op Quizlet en nu sinds mei geloof ik moderator. Ik heb deze site ontdekt, een aantal jaar geleden en heb hier ook een ander account gehad. Erhm. Any questions?


    Miep

    Oeh je komt uit Brabant *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Oeh je komt uit Brabant *O*


    Broaboant de gekste c:


    Miep

    Bombalurina schreef:
    (...)

    Broaboant de gekste c:

    Zekeur wel


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nope geen vragen:P
    Haha, ik ben weer even verder met mijn verhaal..
    Had plaatje ingezonden..
    Vannacht.. :P


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Die Slytherins gaan snel zeg :o Ze zijn al bij page 14 van het tweede topic.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Laat ik mezelf ook dan maar eens voorstellen.

    Ik ben Jolanda en ik ben 20 jaar, wordt 21 op 22 december. Ik zit in het laatste jaar van de mbo opleiding International Business Studies. Het is de meest achterlijke opleiding ooit maar moet toch een papiertje hebben. Ik woon in een dorpje in noord holland. Ik lees en schrijf graag ook kijk ik graag films. Op het moment ben ik alle films van johnny depp aan het sparen. Heb er al 32 van de 56. Ik heb een heel lief vriendje die 14 oktober naar defensie gaat dus ben op t moment zoveel mogelijk tijd met hem aan het door brengen voor ik hem straks moet missen

    En ja als je vragen heb stel ze maar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeh btw ik heb net alles even terug gelezen. Maar is iemand zo geweldig in foto shoppen dat we een slang erop kunnen zetten gn een zwaard die da slang dan onthoofd en dat ernaast een leeuw staat


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."