• "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Capaldi Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Texeira Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2013 - 20:37 ]


    Miep

    Ja het is zeker naar, maar ik heb er mee leren leven, nou eigenlijk niet maar ik moet het accepteren.
    En dat is heel erg moeilijk, want je ziet al je vrienden wel leuke dingen doen.
    Dat soort dingen wat jij niet meer kan.
    Zoals fietsen ( niet dat ik daar naar luister want fiets nog steeds, maar niet meer grote stukken. Dat red ik niet meer), uitgaan ik kan niet lang staan, door mijn heupen ( X heupen) en knieen, op de een of andere manier worden ze zo dik als kogelballen, en zo blauw en vol vocht.
    Waardat aan licht weet niemand.
    Maar goed, er valt mee te leven, en de pijn word op een gegeven moment iemuum, al is het voor mij vaak nog net uit te houden.

    Maar goed, ik heb mij voor zo verre voorgesteld zonder mijn hobby's!!
    Die zijn lezen, en Quizletten. Heb wel meerdere hobby's maar goed die zijn wat zaai..
    XD


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sinds iedereen zich voorstelt: ik ben Amber, ik zit in het derde van de HAVO en ik houd van eten, lezen, zingen -ook al kan ik het niet-, en films kijken. Ik ben fan van Harry Potter, Percy Jackson, Gone, The Perks of Being A Wallflower, Narnia, The Lord of The Ring, The Hungergames en Imagine Dragons. Waarschijnlijk ben ik wat vergeten maarja. Ik woon in Vianen, dat is een klein dorpje in de provincie Utrecht :'D.

    Ik heb net Downton Abbey gekeken c: Ik hou ook van Pll *O*


    Miep

    Haha, ik ben met schrijven bezig.
    Heb vandaag prachtige ideetjes opgedaan.
    En heb er ook al een aantal uitgewerkt.
    Boven op al natuurlijk niet veel gedaan, beetje last van mijn knie.
    Morgen wil ik weer een beetje aan de slag gaan. XD

    Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?
    Was het leuk en gezellig?

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Scamander schreef:
    Sinds iedereen zich voorstelt: ik ben Amber, ik zit in het derde van de HAVO en ik houd van eten, lezen, zingen -ook al kan ik het niet-, en films kijken. Ik ben fan van Harry Potter, Percy Jackson, Gone, The Perks of Being A Wallflower, Narnia, The Lord of The Ring, The Hungergames en Imagine Dragons. Waarschijnlijk ben ik wat vergeten maarja. Ik woon in Vianen, dat is een klein dorpje in de provincie Utrecht :'D.


    Als ik Utrecht wil typen typ ik eerst steeds per ongeluk Uitrecht. Dat gaat gewoon vanzelf :Y) Zo, dat was onzinnig xd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wat spreken we trouwens af voor de beginpost?


    Miep

    Wie opent het nieuwe topic, bedoelde ik. Als deze gesloten is...


    Miep

    ?? Geen idee??

    XD


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Bombalurina schreef:
    Wie opent het nieuwe topic, bedoelde ik. Als deze gesloten is...



    Jij want jij hebt een medailje !!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    (...)


    Jij want jij hebt een medailje !!!!

    Wat..


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    I dont mind


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Op de vraag van wie topic opent ofso..

    Nou de gene met Medailje.. ( Dat groene ding naast je naam)
    Weet niet hoe je dat schrijft, sorry dislektie werkt lekker tegen!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Op de vraag van wie topic opent ofso..

    Nou de gene met Medailje.. ( Dat groene ding naast je naam)
    Weet niet hoe je dat schrijft, sorry dislektie werkt lekker tegen!!

    Oh bedoel je dat ik dacht al. Je kunt het ook een Ananas noemen het lijkt op een ananas. Je schrijft het btw als medaille.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oh bedoel je dat ik dacht al. Je kunt het ook een Ananas noemen het lijkt op een ananas. Je schrijft het btw als medaille.



    Cool dan noem ik het ananas, das makkelijker schrijven. Dank je wel om te willen schrijven voor mij, hoe je dat schrijft.

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    *iedereen wacht ongeduldig tot deze topic eindelijk vol zit*

    hopelijk heb ik deze zinloze berichtje niet het laatste hier XD


    later : OMG dit was het laatste O.o


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=156048 voor het geval dat personen niet in de gaten hebben dat er een 2de topic is (A)

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 21:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••