• "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Capaldi Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Texeira Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2013 - 20:37 ]


    Miep

    Tonto schreef:
    (...)

    De leegte kun je ook met iets anders opvullen. Het doet me teveel aan katy perry denken dan aan gryffindor. Vind het er gewoon niet bij passen, bij gryffindor :-/


    Met wat zou het dan volgens jou opgevuld moeten worden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gewoon een idee hoor maar ik heb gelezen dat mensen het zwaard van Gryffindor in het embleem wouden, dus waarom niet I.p.v Hear Me Roar het zwaard proberen erin te zetten?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Topic bijna vol! We gaan bijna beginnen met het 2de topic :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Capaldi schreef:
    Gewoon een idee hoor maar ik heb gelezen dat mensen het zwaard van Gryffindor in het embleem wouden, dus waarom niet I.p.v Hear Me Roar het zwaard proberen erin te zetten?


    Die kan ik iig niet meer in de afbeeldingen zetten die ik al gemaakt ben, en ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan om die dingen opnieuw te maken maar nu met het zwaard.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Capaldi schreef:
    Gewoon een idee hoor maar ik heb gelezen dat mensen het zwaard van Gryffindor in het embleem wouden, dus waarom niet I.p.v Hear Me Roar het zwaard proberen erin te zetten?


    Ja dat bijvoorbeeld of dat bravery dat je boven de leeuw heb staan naar beneden verhuizen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niet piepen met jullie voelen je oud.
    Dan zal ik mij ook maar eens voorstellen..


    Nou, ik ben Shirly, en ik ben geboren op 28-07-1989, 24 jaar oud dus.
    Heb mijn VMBO basis-Kader diploma behaald.
    Daarna de opleiding helpende Welzijn gedaan, en een aantal certivicaten behaald.
    Daarnaast heb ik mijn EHBO met AED diploma behaald.
    Mijn verkeersregelaars diploma, mijn HACCP diploma, en nog vele andere.
    Heb de opleiding HTV gedaan, helaas wegens omstandigheden niet kunnen afmaken.
    Ik ben gronies ziek dus mag en kan ook niet meer werken.
    Ben afgelopen jaar 14 september 2012 afgekeurd voor 75%.
    Weet dus nu een jaar dat ik ongenezelijk ziek ben.
    Wat het precies is weten ze nog niet, echter weten ze wel dat het door mijn gehele lichaam zit.
    Mijn rechter knie heeft geen slijn spul/ ook wel kraakbeen genoemd tussen mijn botten en gewrichten.
    Tevens is het doorgelopen naar mijn heupen en polsen.
    Laten we zo zeggen tussen nu en een paar jaar zou ik waarschijnlijk niet meer kunnen lopen.
    Heb het zelfde als mijn moeder, het zusje van MS.
    Atrose en nog een aantal andere moeilijke woorden.
    Waarvan ik het niet begrijp, ik loop 24/7 met pijn rond.
    Wat overigens word aangewakkerd wanneer het warmer is dan 25 graden of kouder is dan 15 graden.
    Verder woon ik op mij zelf.
    Heb een vriend waar ik al 4 jaar mee samen woon.
    Heb 2 prachtige lieve schattige katten.
    Zijn der nog vragen stel ze gerust!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Teixeira schreef:
    (...)

    Die kan ik iig niet meer in de afbeeldingen zetten die ik al gemaakt ben, en ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan om die dingen opnieuw te maken maar nu met het zwaard.

    Dan moet je het niet doen ^^ ik vind hem persoonlijk al leuk zoals hij is


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tonto schreef:

    (...)

    Jij voelt je oud? O.o lieve schat ik word 21 in december hoe moet ik me dan wel niet voelen?



    I don't know. D: Ik voel me nog steeds twaalf. :'D

    En ik ga morgen trouwens beginnen aan mijn idee voor een embleem. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 21:24 ]


    help

    Sonyara schreef:
    Niet piepen met jullie voelen je oud.
    Dan zal ik mij ook maar eens voorstellen..


    Nou, ik ben Shirly, en ik ben geboren op 28-07-1989, 24 jaar oud dus.
    Heb mijn VMBO basis-Kader diploma behaald.
    Daarna de opleiding helpende Welzijn gedaan, en een aantal certivicaten behaald.
    Daarnaast heb ik mijn EHBO met AED diploma behaald.
    Mijn verkeersregelaars diploma, mijn HACCP diploma, en nog vele andere.
    Heb de opleiding HTV gedaan, helaas wegens omstandigheden niet kunnen afmaken.
    Ik ben gronies ziek dus mag en kan ook niet meer werken.
    Ben afgelopen jaar 14 september 2012 afgekeurd voor 75%.
    Weet dus nu een jaar dat ik ongenezelijk ziek ben.
    Wat het precies is weten ze nog niet, echter weten ze wel dat het door mijn gehele lichaam zit.
    Mijn rechter knie heeft geen slijn spul/ ook wel kraakbeen genoemd tussen mijn botten en gewrichten.
    Tevens is het doorgelopen naar mijn heupen en polsen.
    Laten we zo zeggen tussen nu en een paar jaar zou ik waarschijnlijk niet meer kunnen lopen.
    Heb het zelfde als mijn moeder, het zusje van MS.
    Atrose en nog een aantal andere moeilijke woorden.
    Waarvan ik het niet begrijp, ik loop 24/7 met pijn rond.
    Wat overigens word aangewakkerd wanneer het warmer is dan 25 graden of kouder is dan 15 graden.
    Verder woon ik op mij zelf.
    Heb een vriend waar ik al 4 jaar mee samen woon.
    Heb 2 prachtige lieve schattige katten.
    Zijn der nog vragen stel ze gerust!!


    Haha ik wilde niet klagen hoor vond het gewoon apart op 14 jaar zeggen dat je je oud voelt haha.
    Artrose! Wat naar. Mijn moeder heeft het ook, reuma en artrose en is voor 85% afgekeurd. Ik heb het wss in mijn knieën :c wat naar dat je continu pijn hebt zeg.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 21:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh nee het topic begint vreemd te doen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Aaah ga weg met die spoiler, het topic gaat eraan :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik denk dat het mijn post is. Eventjes weg doen. :')


    help

    Laat ik dat ook maar even doen dan

    Ik ben Sasha en ik ben 20 jaar, jarig op 10 maart en geboren in 1993. Ik doe een HBO opleiding, wat betekent dat ik ook in Nederland woon. Ik leer graag en kijk veel naar tv-series in mijn vrije tijd, ik heb er al een hoop gezien en ben van plan om er nog meer te kijken! Mijn favorieten zijn Supernatural, Pretty Little Liars, Dr. Who en The Walking Dead. Ik wil me er nog eens aan wagen om alle afleveringen van alles Dr. Who te kijken en heel Star Trek, ook van alle series. Ook ben ik een echte film en boeken freak. Ik doe niet aan social-media. Ik hou van heel veel soorten muziek, maar ze moeten wel een redelijk betekenis hebben voor mij.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    wat is er met het topic aan de hand?!

    deze topic is vervloekt door heer voldemord :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb geen zin om me voor te stellen :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''