• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Ramazzotti.
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles:
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Cozart
    - Kathy Rose Jones || JustMyHazza - Bedreigt Harry Styles
    - Rhine Jessica Mason || xAlways
    - Tyler Joël Valentino || Adnane - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelynn || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Linda Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Adnade
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || [q]xAlways[q/]
    (maximaal 5 per lid)



    In te vullen lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 10:15 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zou iedereen die nu al maximaal 2 dagen geleden een rol heeft gereserveerd die ook gaan invullen. Vandaag en morgen heb je nog de tijd (voor Velton geldt dit niet, want die is op kamp), en daarna vervalt je rol. Dit berichtje ga ik ook nog naar iedereen sturen, dus voel je niet persoonlijk aangesproken ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb het te druk, dus schrijf me uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jammer, vanaf nu is de rol van Harry dusweer vrij

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 16:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik maak mijn rol vanavond denk ik (:


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Ontvoerster
    Naam: Ryanne (Spreek je uit als Ree-Ann) Lucy McGurr
    Innerlijk: Ryanne is een doorzetter. Opgeven? Ze kent het woord niet eens. Al heeft dat wel een tijd geduurd voor dat die doorzetter in haar kwam. Toen ze een aantal jaren jonger was gaf ze het na een seconde op. Ryanne is niet graag iemand die de leiding neemt. Liever helpt ze diegene een beetje dan de hele taak op zich te nemen. Ryanne houdt totaal niet van alleen zijn. En als ze alleen is, wil ze met iets bezig zijn. Muziek luisteren, huiswerk maken en soms praat ze ook nog wel eens tegen zichzelf. Ryanne is zelfverzekerd van zichzelf, soms wel iets té. Ze houdt nogal van opscheppen, en doet dat dan ook waarneer het maar kan. Soms heeft Ryanne van die momenten waar ze alleen maar aan zichzelf denkt. Maar, haar vrienden zal ze altijd wel helpen. Je kan duidelijk zien of Ryanne iemand mag. Als ze iemand mag dan is ze wel aardig tegen diegene maar maakt ze de hele tijd minder aardige of flauwe opmerkingen. Als ze iemand niet mag dan is ze poeslief tegen diegene. Als Ryanne haar zin niet krijgt, wordt ze chagrijnig en soms zelfs boos. Ryanne geeft veel commando's en als je die negeert, begint ze te dreigen. Ryanne kan vaak stemmingswisselingen hebben. Zo erg dat ze binnen één minuut drie stemmingen heeft.
    De rest zie je in de RPG
    Uiterlijk:



    Ryanne heeft blond haar tot over haar schouders, dat mooi bij haar blanke huid past. Haar ogen hebben een groen/grijze kleur met een blauw randje aan de buitenkant. Ryanne is 1 meter 65 lang. Ze draagt vaak witte kleding, maar voor de rest gewoon wat ze leuk vindt.
    Idee om uit te voeren(ontvoerders): Ryanne kan goed met een mes omgaan.
    Bedreigt van 1D(ontvoerders): Zayn Malik
    Extra: Ryanne draagt een kettinkje met een zilveren R eraan die ze nooit afdoet. De reden dat Ryanne ze wilt ontvoeren was dat al haar vriendinnen werden ineens fan was de jongens. Zo erg, dat zij werd buiten gesloten. Gewoon, omdat zij ze niet leuk vond. Ze waren alle vier helemaal ondersteboven van ene 'Zayn Malik'. Toen heeft ze duidelijk aangegeven dat ze dat niet leuk vond. Haar vriendinnen dachten daar anders over, ze gingen haar zelfs pesten. Alleen omdat ze zei dat ze het niet leuk vond. Sindsdien heeft ze gezworen om wraak te nemen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 17:56 ]


    Do what people say you can't.

    xAlways schreef:
    Jammer, vanaf nu is de rol van Harry dusweer vrij

    ik wil hem wel. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oké, ik maak mijn personage morgen, ik heb nu geen zin meer.


    That is a perfect copy of reality.

    Schrijf mij maar uit, ik ga binnenkort een week naar de Ardennen. Als er een rol vrij blijft vul ik hem na mijn komst in..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik weet wel iemand voor Harry als er anders niemand meer komt. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kraaijkamp schreef:
    Ik weet wel iemand voor Harry als er anders niemand meer komt. ^^

    Ik kwam! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ik kwam! =D


    Overheen gelezen. :'D Dan is het goed, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol:
    Zusje van Louis
    Leeftijd:
    19
    Naam:
    Megan Jade Tomlinson
    Innerlijk:
    Megan heeft twee persoonlijkheden, of ze is het lieve, vrolijke meisje dat niemand iets aandoet, of ze is een geweldadig meisje, waarbij je liever niet in de buurt wil komen. Wanneer ze zich zo gedraagt verschilt heel erg, als ze in een goede bui is, zie je haar vaker aardig doen en gewoon vrolijk zijn, maar wanneer ze een slechte bui heeft, of als er iets niet goed is gegaan, dan kan ze redelijk chagrijnig en boos zijn. Als je haar dan nog irriteert, dan wil je gewoon klappen krijgen. Door haar geweldadige gedrag soms, kennen veel mensen haar naam. Hier is ze niet altijd even trots op.
    Als ze in een goede bui is, is ze gewoon normaal tegen mensen, ze reageert dan gewoon aardig op vragen en ze doet je niks, op dat soort momenten wil je best wel is vriendinnen met haar zijn.

    Uiterlijk:


    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):

    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 21:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb alles even aangepast

    Ik had gezegd dat we zondag waarschijnlijk al kunnen beginnen, maar helaas gaat dat niet door. Mijn oma is jarig en die woont erg ver weg, dus opent de Rpg maandag waarschijnlijk


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bij vrienden en familie.. mag daar ook vriendin bij?
    mag ik anders de vriendin van Zayn zijn? ^^


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!


    Rol:
    Our Irish leprechaun.
    Naam:
    Niall James Horan.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:



    Extra:
    x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.