• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Ramazzotti.
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles:
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Cozart
    - Kathy Rose Jones || JustMyHazza - Bedreigt Harry Styles
    - Rhine Jessica Mason || xAlways
    - Tyler Joël Valentino || Adnane - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelynn || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Linda Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Adnade
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || [q]xAlways[q/]
    (maximaal 5 per lid)



    In te vullen lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Idee om uit te voeren(ontvoerders):
    Bedreigt van 1D(ontvoerders):
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 10:15 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik twijfel om een van de ontvoerders te spelen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    Ik twijfel om een van de ontvoerders te spelen..


    Doen, Marie! ^^ Dan moet je Louis gaan bedreigen. Hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kaykay, dan ga ik Louis bedreigen ^-^ Ik moet nu even weg.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wie gaat (mij) Lysan stalken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Averalda schreef:
    Kaykay, dan ga ik Louis bedreigen ^-^ Ik moet nu even weg.


    Yays.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Hazza
    Naam: Harry Edward Styles
    Innerlijk:
    Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Van zichzelf is het niet zo'n goede luisteraar, want hij is best snel afgeleid. behalve als het over serieuze dingen gaat of hij voor iemand klaar moet staan. Hij kan enorm meeleven en is toch wel een gevoelige jongen. Tenminste meer als mensen zouden zeggen. Hij heeft een groot warm hart en is erg zorgzaam.
    Harry moet zich enkel niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn. Hij heeft graag zelf de touwtjes in handen. Als Harry je eenmaal leuk vind, is hij heel snel jaloers.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is Biseksueel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alles staat erbij

    Ik wou eigenlijk vandaag al beginnen, maar aangezien er nog mensen zijn die hun rol nog moeten invullen, wacht ik nog even.

    PS. Als er nog mensen zijn die denken er nog wel een tweede rol bij te willen; de mensen die ontvoerd worden zijn nog vrij, dit hoeft niet per sé, maar ik natuurlijk wel leuker

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:20 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Cozart schreef:
    Rol: Ontvoerster
    Naam: Ryanne (Spreek je uit als Ree-Ann) Lucy McGurr
    Innerlijk: Ryanne is een doorzetter. Opgeven? Ze kent het woord niet eens. Al heeft dat wel een tijd geduurd voor dat die doorzetter in haar kwam. Toen ze een aantal jaren jonger was gaf ze het na een seconde op. Ryanne is niet graag iemand die de leiding neemt. Liever helpt ze diegene een beetje dan de hele taak op zich te nemen. Ryanne houdt totaal niet van alleen zijn. En als ze alleen is, wil ze met iets bezig zijn. Muziek luisteren, huiswerk maken en soms praat ze ook nog wel eens tegen zichzelf. Ryanne is zelfverzekerd van zichzelf, soms wel iets té. Ze houdt nogal van opscheppen, en doet dat dan ook waarneer het maar kan. Soms heeft Ryanne van die momenten waar ze alleen maar aan zichzelf denkt. Maar, haar vrienden zal ze altijd wel helpen. Je kan duidelijk zien of Ryanne iemand mag. Als ze iemand mag dan is ze wel aardig tegen diegene maar maakt ze de hele tijd minder aardige of flauwe opmerkingen. Als ze iemand niet mag dan is ze poeslief tegen diegene. Als Ryanne haar zin niet krijgt, wordt ze chagrijnig en soms zelfs boos. Ryanne geeft veel commando's en als je die negeert, begint ze te dreigen.
    De rest zie je in de RPG
    Uiterlijk:



    Ryanne heeft blond haar tot over haar schouders, dat mooi bij haar blanke huid past. Haar ogen hebben een groen/grijze kleur met een blauw randje aan de buitenkant. Ryanne is 1 meter 65 lang. Ze draagt vaak witte kleding, maar voor de rest gewoon wat ze leuk vindt.
    Idee om uit te voeren(ontvoerders): Nog geen idee.
    Bedreigt van 1D(ontvoerders): Maakt niet uit.
    Extra: Ryanne draagt een kettinkje met een zilveren R eraan die ze nooit afdoet.


    Je kan trouwens nog kiezen of je Zayn of Liam wil bedreigen


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)


    Je kan trouwens nog kiezen of je Zayn of Liam wil bedreigen


    Het maakt me eigenlijk helemaal niks uit. Zolang diegene wel blijft schrijven, ookal moet ze een paar dagen wachten wegens tijdgebrek. (:

    Ik heb trouwens ook een reden toegevoegd.


    Do what people say you can't.

    Kraaijkamp -> Ramazzotti.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    JustMyHazza ----> Dobreva


    Because I love him, do I need another reason?

    Sorry dat ik de laatste dagen niet gereageerd enz. Heb, ik was ziek :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik weet niet wanneer we gaan beginnen. Maar ik zit maandag tot donderdag Londen. Dat je het even weet :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Vriendin van Zayn
    Naam: Lina Vermear
    Innerlijk: Lina is een vrolijk meisje, soms kan ze druk zijn. Maar als er een situatie is waarbij zij serieus moet zijn kan ze dat wel zijn. Ze heeft snel medelijden met andere mensen, soms kan dat vervelend zijn. Verder zingt zij in haar vrije tijd wel eens, en dan vooral de ons direction liedjes. Ook is zij wel goed in het op vrolijken van mensen. elf heeft ze een groot geheim dat ze nog niet heeft durven vertellen aan zayn. Ze is namelijk al 15 weken zwanger. (Je kunt het bijna zien)(misschien leuk als de ontvoerder dat weer)
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 22:09 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nog iemand die een tweede rol wilt? Anders neem ik de laatste ontvoerder zelf wel


    Spoiler alert: you will save yourself