• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Malafide
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    RavensMoon ~ Eerste opdracht
    Jinora ~ Eerste opdracht
    Forsythia ~ Eerste opdracht.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.

    Morticia
    PandaCakeje ~ Eerste opdracht.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    Hexxus ~ Eerste opdracht.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
    PradaNova ~ Niet ingeleverd.

    Azazels
    Aragog ~ Eerste opdracht.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Afwezig vanaf 25-10-2013 tot 01-11-2013.
          ~ Uitstel vanaf 02-11-2013 tot 09-11-2013.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Tweede opdracht:
    Teken twee zelfde versies van een ding, persoon of ruimte en geef de één een warme uitstraling en de ander koud. Dit mag je als bijvoorbeeld een door 'in de midden gehakte' tekening doen, dubbel naast elkaar of yin-yang stijl - dat maakt niks uit.
          Omdat dit best een grote opdracht is heb ik ook besloten dat je zelf mag beslissen hoe je dit wilt maken, dus je mag het ook in het digitaal maken.
    Voorbeeld 1 & Voorbeeld 2.
    Let op: Hetgeen wat je tekent moet hetzelfde zijn als de ander, maar in een andere uitstraling - dus het meisje in een van de voorbeelden moet je niet opletten.


    De inleverdatum is: 02-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 1:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rivaille schreef:
    Tbh vind ik het stom dat mensen er niet bij nadenken dat je een (goeie) tekening niet zomaar in 1 week maakt. Vooral omdat de meeste gewoon school/werk hebben. En de jury leden worden met geen enkele goeie reden uitgekozen. Dus wss hebben ze er geen verstand van/kunnen zelf niet eens tekenen.

    Meh, ik pas. Mijn project begint deze week van mijn Game art opleiding. Dus dat wordt al veel tekenen en daarbij heb ik ook gewoon huiswerk van 3d enzo. Dus 1 week is echt te kort.

    Veel succes voor de andere.

    Ohlol, get your facts straight before you react. Thanks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Malafide schreef:
    (...)
    Je kunt alsnog een uitstel krijgen. Nu ik weet met dat je het echt heel druk hebt zal ik daar ook rekening mee houden! :].

    Okay, bedankt. (:

    Hmm, mag ik me dan onder voorbehoud inschrijven? Dan kijk ik met de eerste opdracht of het wilt lukken. Maar de kans is, dat ik er na.tijdens de eerste opdracht toch mee stuk, omdat het niet lukt met school enz.


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Hmm, mag ik me dan onder voorbehoud inschrijven? Dan kijk ik met de eerste opdracht of het wilt lukken. Maar de kans is, dat ik er na.tijdens de eerste opdracht toch mee stuk, omdat het niet lukt met school enz.

    Ik wil je best een kans geven, maar als je al voorziet dat je het niet red vanwege school dan kun je, je beter niet inschrijven. Wel heel erg jammer, maar ja, de regel die ik hiervoor heb is er niks voor niks. [zie -> "Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft."] Maar zoals bij Draculea weet ik dat zij het erg druk heeft. Ik hou daar dan ook rekening mee en verleng het wel hoelang je over een opdracht mag doen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zou graag meedoen maar ik ben niet orgineel :'D


    You can't not look cool with a crossbow.

    Acnologia schreef:
    ik zou graag meedoen maar ik ben niet orgineel :'D

    Huh, hoezo niet origineel?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Huh, hoezo niet origineel?


    Ik teken alleen dingen na, niet dat ik zelf iets kan bedenken om te tekenen.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Acnologia schreef:
    (...)

    Ik teken alleen dingen na, niet dat ik zelf iets kan bedenken om te tekenen.

    Waarom probeer je het niet gewoon? En nee, dat zeg ik je niet om je te overhalen x'D. Maar als je niet oefent dan lukt het ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn er serieus geen tekenfanaten meer? I don't believe that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wel teken iedere dag.

    Zie profielfoto. Anders deviantart.
    Lyra202


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik ben een tekenfanaat!
    Maar ik zit met een komende verhuis deze maand, dus ik moet jammer genoeg deze wedstrijd overslaan.
    Als ik de tijd ervoor zou hebben gehad (en m'n tekenspullen, want die zijn dus al ingepakt :'D) had ik zeker meegedaan. Wie weet een volgende wedstrijd (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik ben een tekenfanaat!
    Maar ik zit met een komende verhuis deze maand, dus ik moet jammer genoeg deze wedstrijd overslaan.
    Als ik de tijd ervoor zou hebben gehad (en m'n tekenspullen, want die zijn dus al ingepakt :'D) had ik zeker meegedaan. Wie weet een volgende wedstrijd (;

    Oh, no! Das echt jammer, maar ja, het kan niet anders. Wanneer ga je precies verhuizen dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Oh, no! Das echt jammer, maar ja, het kan niet anders. Wanneer ga je precies verhuizen dan?

    Donderdag moeten we het huurcontract tekenen :3
    En dan is het nog even geduld hebben tot het appartement geverfd is, zodat we erin kunnen. De huisbaas - ofja, diens vrouw - had al gezegd zaterdag dat ze direct de schilder zou contacteren een maandag, dus het kan zijn dat we dus volgende week al aan het verhuizen zijn.
    In ieder geval binnen twee weken. En dan de 23ste deze maand is het de sleutel van het oude appartement inleveren, wat inhoudt dat we het oude appartement keurig, schoon en geverfd moeten achterlaten.
    En dan komt er ook nog een weekje Turkije tussendoor, aangezien we de 25ste deze maand op het vliegtuig stappen :'D Dus Oktober is een hele drukke maand :'D

    Ik vind het in ieder geval echt spijtig, want had graag meegedaan, maar goed, het gaat gewoon echt niet dit keer. Volgende keer (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Donderdag moeten we het huurcontract tekenen :3
    En dan is het nog even geduld hebben tot het appartement geverfd is, zodat we erin kunnen. De huisbaas - ofja, diens vrouw - had al gezegd zaterdag dat ze direct de schilder zou contacteren een maandag, dus het kan zijn dat we dus volgende week al aan het verhuizen zijn.
    In ieder geval binnen twee weken. En dan de 23ste deze maand is het de sleutel van het oude appartement inleveren, wat inhoudt dat we het oude appartement keurig, schoon en geverfd moeten achterlaten.
    En dan komt er ook nog een weekje Turkije tussendoor, aangezien we de 25ste deze maand op het vliegtuig stappen :'D Dus Oktober is een hele drukke maand :'D

    Ik vind het in ieder geval echt spijtig, want had graag meegedaan, maar goed, het gaat gewoon echt niet dit keer. Volgende keer (;

    Oh, dan moet je echt nog een boel doen. Maar in ieder geval, veel plezier in je nieuwe appartementje dan! ^^ Is het ver verhuizen of is het nog in dezelfde plaats? Wat leuk ook dat je een weekje naar Turkije toegaat! Allemaal leuke dingen waar je naar voren kan gaan kijken dus. Maar het is wel een drukke, leuke maand. :3
    Jammer dat je niet mee kan doen, want jouw tekenstijl is leuk, maar ja. Inderdaad, de volgende keer dan maar beter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Oh, dan moet je echt nog een boel doen. Maar in ieder geval, veel plezier in je nieuwe appartementje dan! ^^ Is het ver verhuizen of is het nog in dezelfde plaats? Wat leuk ook dat je een weekje naar Turkije toegaat! Allemaal leuke dingen waar je naar voren kan gaan kijken dus. Maar het is wel een drukke, leuke maand. :3
    Jammer dat je niet mee kan doen, want jouw tekenstijl is leuk, maar ja. Inderdaad, de volgende keer dan maar beter.[/grey]

    Het is een tiental minuutjes, niet eens, met de auto dus het valt nog heel goed mee kwa afstand (:
    En het zijn inderdaad echt dingen om naar uit te kijken, al is die drukte er allemaal omheen wat minder. Maar goed, dat hoort er ook allemaal bij ^_^
    En merci voor het - zoveelste - compliment (bloos) Een volgende keer kom ik echt meedoen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”