• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.

    Malafide
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    RavensMoon ~ Eerste opdracht
    Jinora ~ Eerste opdracht
    Forsythia ~ Eerste opdracht.
    xAnneS ~ Eerste opdracht.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.

    Morticia
    PandaCakeje ~ Eerste opdracht.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    Hexxus ~ Eerste opdracht.
    annickemiek ~ Eerste opdracht.
    Abyss ~ Eerste opdracht.
    LyraPhoenix ~ Eerste opdracht.
    PradaNova ~ Niet ingeleverd.

    Azazels
    Aragog ~ Eerste opdracht.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    Delahaye ~ Eerste opdracht.
    Merrow ~ Eerste opdracht.
          ~ Afwezig vanaf 25-10-2013 tot 01-11-2013.
          ~ Uitstel vanaf 02-11-2013 tot 09-11-2013.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.

    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Tweede opdracht:
    Teken twee zelfde versies van een ding, persoon of ruimte en geef de één een warme uitstraling en de ander koud. Dit mag je als bijvoorbeeld een door 'in de midden gehakte' tekening doen, dubbel naast elkaar of yin-yang stijl - dat maakt niks uit.
          Omdat dit best een grote opdracht is heb ik ook besloten dat je zelf mag beslissen hoe je dit wilt maken, dus je mag het ook in het digitaal maken.
    Voorbeeld 1 & Voorbeeld 2.
    Let op: Hetgeen wat je tekent moet hetzelfde zijn als de ander, maar in een andere uitstraling - dus het meisje in een van de voorbeelden moet je niet opletten.


    De inleverdatum is: 02-11-2013.

    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 1:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Hoezo vind je dat lullig? Ik probeer er alleen even rekening mee te houden, want ik weet ook dat jij daar druk mee bent.
    Dan mats ik je wel even en mag je het deze keer met je tekentablet doen, als tie maar realistisch mogelijk is, want dat staat dan wel nog steeds. Hij moet op de 15e ingeleverd zijn, maar als je een dag van te voren uitstel vraagt, krijg je een week uitstel (extra). Het is jouw beslissing. (:

    Als ik m'n tekentablet mag gebruiken, dan wil ik me toch nog inschrijven. En met die week uitstel zit ik aan 2 weken... nja, ik kan het allicht proberen dan, en luk het niet, ben ik de eerste die afvalt, zoiezo :'D En anders heb ik nog een kans om door te gaan XD
    Kiezen moest in de storie, right?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Als ik m'n tekentablet mag gebruiken, dan wil ik me toch nog inschrijven. En met die week uitstel zit ik aan 2 weken... nja, ik kan het allicht proberen dan, en luk het niet, ben ik de eerste die afvalt, zoiezo :'D En anders heb ik nog een kans om door te gaan XD
    Kiezen moest in de storie, right?

    Oh, echt? Yes! Haha, ik ben echt benieuwd hoe je het gaat klaarmaken. C: En yes, in de storie please. Ik zal je erbij zetten! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Oh, echt? Yes! Haha, ik ben echt benieuwd hoe je het gaat klaarmaken. C: En yes, in de storie please. Ik zal je erbij zetten! ;D.

    Ik heb al een abo genomen op de storie en m'n cijfer laten weten XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Is het materiaal vrije keuze?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    ik heb geen idee hoe het verder werkt, maar mag ik nummer 8? Als je al een berichtje had verstuurd dan kan het zijn dan ik die per ongelijk heb weggegooid :(

    @Jinora: Als het maar niet via de computer/tablet of andere shit is.
    @faith4art: Je kan in de story zien welke er nog over zijn en daar nog een reactie achterlaten. Nummer 8 heeft iemand trouwens al.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil graag meedoen!


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    Hauntme schreef:
    Ik wil graag meedoen!

    Okay, de wedstrijd is eigenlijk al vol en dicht. Maar ik schrijf je dan wel erbij samen met een andere user die graag mee wilde doen. Nu is de wedstrijd wel echt gesloten! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En mocht ik echt geen tijd meer vinden de komende weken, heb ik toch al iets om in te leveren :'D Het is niet slecht, maar er zijn nog zoveel dingen die echt zoveel beter kunnen, eigenlijk. Maar ik heb mezelf er in ieder geval ervan verzekerd dat ik kan inzenden deze ronde, mocht het tekenen er niet meer van komen door de drukte ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De beoordelingen gaan hier anders. Iedereen word onder een jurylid verdeeld en diegene waar jij onder staat beoordeelt je. Graag zou ik dan ook willen, en handiger zijn, als je je opdracht opstuurt naar de jurylid waarbij je verdeeld bent. Dankjewel! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merrow schreef:
    En mocht ik echt geen tijd meer vinden de komende weken, heb ik toch al iets om in te leveren :'D Het is niet slecht, maar er zijn nog zoveel dingen die echt zoveel beter kunnen, eigenlijk. Maar ik heb mezelf er in ieder geval ervan verzekerd dat ik kan inzenden deze ronde, mocht het tekenen er niet meer van komen door de drukte ^_^


    Heb je al iets klaar Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Malafide schreef:
    De beoordelingen gaan hier anders. Iedereen word onder een jurylid verdeeld en diegene waar jij onder staat beoordeelt je. Graag zou ik dan ook willen, en handiger zijn, als je je opdracht opstuurt naar de jurylid waarbij je verdeeld bent. Dankjewel! :]


    Laat je dan nog iets weten wie bij wie word gezet?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jinora schreef:
    (...)

    Heb je al iets klaar Ö

    Ja, ik is snel, maar goed ik heb er dan ook gisterenaaf, vannacht en vandaag bijna heel de dag aangezeten :'D En ik sta eigenlijk al te popelen om in te zenden, want het is opzicht nog zo slecht niet, maar ik weet dat als ik er hier en daar nog wat aanpassingen doe, het gewoon veel beter wordt. Maar ik weet dus echt niet of ik nog de fut en tijd ga hebben om er nog iets aan te doen :-\
    En dan heb ik weer schrik het te vergeten in te leveren tegen de tijd dat het ingeleverd moet worden. Dus ik twijfel of ik hem al dan wel of niet ga inzenden, of toch nog even wacht. Nahja, ik bezie tegen vanavond / morgen wel wat ik doe XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ja, ik is snel, maar goed ik heb er dan ook gisterenaaf, vannacht en vandaag bijna heel de dag aangezeten :'D En ik sta eigenlijk al te popelen om in te zenden, want het is opzicht nog zo slecht niet, maar ik weet dat als ik er hier en daar nog wat aanpassingen doe, het gewoon veel beter wordt. Maar ik weet dus echt niet of ik nog de fut en tijd ga hebben om er nog iets aan te doen :-\
    En dan heb ik weer schrik het te vergeten in te leveren tegen de tijd dat het ingeleverd moet worden. Dus ik twijfel of ik hem al dan wel of niet ga inzenden, of toch nog even wacht. Nahja, ik bezie tegen vanavond / morgen wel wat ik doe XD


    Ik heb nog niets gedaan Ö Deze avond ga ik er wel aan beginnen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    @Merrow: Haha, doe nog rustig aan joh! Ik weet dat je het druk hebt, maar je hebt al nog wel een tijdje hoor :].
    @Jinora: Ik had ook al een inzending gekregen van iemand die al klaar was met die van haar x'D. Maar ja, die van haar was best gemakkelijk. En ja, ik was er dus mee bezig. Het staat in het begin topic waar je bent ingedeeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.