• Het is 1961 in Massachusetts, locatie het St. Dymphna Catholic Asylum. Deze loopt al een tijdje goed sinds hij geopend is een paar jaar geleden, er zitten patiënten in en alles loopt op rolletjes. Het gebouw is oud al al vaak genoeg voor andere dingen gebruikt. Nu is het omgedoopt naar St. Dymphna, de patroonheilige voor mentaal zieken. Ze kunnen bidden wat ze willen naar de heilige of naar hun God, er is niemand die luistert. Eenmaal door de voordeur kom je er vaak niet meer uit. Er gebeuren allerlei dingen die niet horen, ouderwetse therapieën, nieuwere, experimentele dingen, mysterieuze verdwijningen en doden. Dat is niet het enige, want er zijn genoeg klachten over intimidatie en geweld die nooit behandeld worden, zelfs de nonnen wuiven het weg. Is er iemand die hier tegen opstaat of blijft iedereen braaf hun medicijnen innemen en gelooft iedereen dat hij ook echt gek is? De medicijnen zorgen er enkel voor dat je gekker word, terwijl niemand gelooft wat je zegt omdat je toch gek bent.


    Het gebouw
    Begane grond:
    Daar loopt een trap naar alle verdiepingen, de énige trap in het hele gebouw. Hier zijn eveneens de kantoren en het speciale lab en behandelkamer van de psychiater.
    Eerste verdieping:
    De dagkamer waar je verschillende dingen kan doen. Muziek luisteren, tv kijken of spelletjes doen. Hier spendeer je het grootste gedeelte van je dag. Ook is hier de ziekenafdeling en een paar speciale kamers voor onder andere shocktherapie en een keuken.
    Tweede verdieping:
    Hier zijn de slaapkamers. De ene vleugel voor de vrouwen, de ander voor de mannen. Iedereen slaapt per twee in een stapelbed en heeft iedereen eigen kastje voor spullen die regelmatig doorzocht word op verboden dingen. In het midden zijn de slaapplekken voor het personeel, die hebben ieder een eigen kamer, met bed, bureau en een kast. Aan het einde van de vleugels vind je een douche.
    Derde verdieping:
    De gevreesde eenzame opsluiting, oftewel isoleercellen. Ze zijn klein, er past alleen een bed in en dichtgemetseld raam. Er staat een emmer voor je behoeftes.
    De kelder:
    Daar bevind zich het Mortuarium. Doden zijn niet zeldzaam hier. Eveneens is hier een crematorium.


    Regels
    - Graag zoveel mogelijk een balans houden tussen de jongens.
    - Per post is er een minimum van 300 woorden.
    - 16+ is toegestaan
    - Perfect karakters(Mary Sue's en Gary Stu's) worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen in variatie.
    - Enkel ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven.
    - Offtopic in het praattopic voor de overzichtelijkheid.
    - Zorg voor een goede interpunctie, spelling, grammatica en gebruik van leestekens.


    Informatie
    Het is voor de patiënten niet toegestaan om veel in hun bezit te hebben en het moet goedgekeurd zijn. Dit mogen geen scherpe voorwerpen zijn. Ze dragen grijze kleren, voor de mannen een broek en een shirt, voor de vrouwen een jurk tot op hun knieën. Ze hebben veterloze schoenen. Eten doen ze vaak in hun kamer of in de slaapkamer. Deze deuren zitten enkel op slot als ze iets gedaan hebben, de meeste deuren door het complex heen zijn gewoon open. Het grootste gedeelte van de dag zijn ze vrij om ergens heen te gaan, tot een personeelslid anders besluit. De hoofdnon, pastoor en de psychiater zijn altijd de leidinggevenden. Psychiaters mogen ook chirurgische taken uitvoeren en nonnen hebben een EHBO-diploma.


    Rollen:
    geen vrouwen meer!
    Hoofdnon [max 1]
    - Maria Augustina Livington || 25 || Barbarossa

    Pastoor [max 1]
    - Michael Jones || 34 || Eternamente

    Psychiater [max 2]
    - Owen Garzia || 28 || Cashby
    - Alexander Matthew Somerhalder || 33 || Calipso

    Patiënten [onbeperkt]
    - Raelin Amarante Vartanian || 18 || Stemmen || Infano
    - Kathleen Nancy Lewis || 23 || Homoseksueel || Eternamente
    - Evelynn Diana Limentine || 20 || Dissociatieve identiteitsstoornis || Calipso
    - Emelie Vluchthove || 21 || Psychoses, depressie || Asmodeus
    - Morthus Ghost || 22 || Schizofrenie, gespleten persoonlijkheid, psychopatische trekjes, satyriasis || Metalizer
    - Chester King || 21 || Catatone schizofrenie || Twist
    - Graydon Thomas Hemmings || 20 || Ziet 'geesten' || AtticusM

    Nonnen [max 5] (stop tot er ook broeders zijn)
    - Tamara Victoria Hyland || 19 || Teixeira
    - Fifine Lagodia || 16 || Ivoryskin

    Broeders [max 5]


    Beveiliging [max 2]
    - Dante Qualls || 27 || Morticia
    -

    Invullen
    Patienten
    Naam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Geslacht:
    Aandoening:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Bezit:
    Extra:


    De rest
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (nonnen minimaal 16, broeders minimaal 18, de rest minimal 20)
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Dit is mijn eerste RPG en veel mensen hebben mij geholpen om dit zo op te kunnen zetten, die ik allemaal graag wil bedanken. Ik heb een hoop vragen gesteld. Als iemand nog een punt van verbetering ziet hoor ik het graag!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:23 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Kan ik nog mee doen?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ja, natuurlijk.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Oo, ik mag geen patiënt meer zijn toch?


    Ik ben gemeen xoxo

    Als je wilt wel, er zijn twee mensen uitgeschreven die eerst patiënt waren.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Naam:
    Emelie Vluchthove
    Leeftijd:
    21
    Geslacht:
    Vrouw
    Aandoening:
    Emelie heeft last van ernstige psychoses en een depressie.
    Innerlijk:
    Emelie is een vrouw die graag wilt dat mensen haar aardig vinden, maar door haar psychoses is dit nog nooit gelukt. Wanneer ze eenmaal vrienden had, haakte die af als Emelie weer een psychose had gehad. Door het gebrek aan vrienden is Emelie depressief geworden en ze walgt van zichzelf. Ze heeft er alles voor over om van de psychoses af te komen, maar niks werkt. Ook dit heeft weinig goeds gedaan voor haar depressie.
    Doordat ze van zichzelf walgt doet ze AM en heeft ze diverse zelfmoord pogingen gedaan. Haar ouders konden dit niet meer aan en hebben haar naar St. Dymphna gestuurd. Emelie hoort nu niks meer van haar ouders.
    Emelie houdt van muziek luisteren en lezen, dit doet ze het liefst de hele dag. Onder de mensen komt ze bijna niet meer, ze denkt dat toch niemand haar aardig vind.
    Uiterlijk:


    Verleden:
    Zie 'innerlijk'
    Bezit:
    Sigaretten en lucifers
    Extra:
    Emelie haar psychoses zijn vrij heftig, maar variëren in duur. Ze heeft iedere dag minimaal één psychose. Wanneer ze in een psychose zit weet ze niet meer wie ze is en neemt ze het identiteit van een ander aan. Dit kan een moordenaar zijn, maar ook van een 'gewoon en vrolijk meisje'.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:19 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Je mag gelijk beginnen als je wilt.


    Eternamente, everlastingly, for all time