• Ik heb deze RPG inderdaad eerder gestart met beroemdheden, maar ik wilde het nogmaals proberen.


    Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )


    Om mee te doen mag je dit lijstje invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Sterke punten expeditie:
    Zwakke punten expeditie:
    Extra:


    Rollen:
          Acht vrouwen.
    - Gereserveerd, Inside.
    - Sarah Lizz Gustav || Nog niet af || Camp
    - Gereserveerd, Wunjo
    - Gereserveerd, Celebration
    - Gereserveerd, Butera
    - Elis Lily Belvard || Nog niet af || MaitePayne
    - Gereserveerd, Fennekin
    - Gereserveerd, Sequence

          Acht mannen.
    - Ash Puck Bloodheart || ZaynNiall
    - Darren Anthony Duran || Vlahos
    - James Stark || Ninuturu
    - Gereserveerd, Cenation
    - Nash Ramone Borgens || Aurae
    -
    -
    -
    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal 125 woorden te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven tot de samensmelting.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.
    - De teamindeling wordt willekeurig geloot.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:01 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik wist dat DIT zou komen, daarom schreef ik me dus meteen uit.


    Laat me gewoon. Als ik dat wil is het toch gewoon mijn keuze?(cat)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik heb de titel even aangepast. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ZaynNiall schreef:
    (...)

    Laat me gewoon. Als ik dat wil is het toch gewoon mijn keuze?(cat)

    Ergens begrijp ik het wel. Jammer genoeg is niet iedereen een even grote van van One Direction, maar dan moet je andere mensen wel respecteren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ZaynNiall schreef:
    (...)

    Laat me gewoon. Als ik dat wil is het toch gewoon mijn keuze?(cat)


    Heb ik het specifiek over jou dan? Nee, waarom voel je je aangesproken dan? Ik bedoelde het in het algemeen en gebruikte jouw post even als voorbeeld ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik een vrouw mogen? Het liefst Ariana Grande.


    Every artist was first an amateur.

    HAHAHA ik ken je eerste RPG nog wel. Ik speelde Tom Daley en George Shelley :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ah, ik vind dit echt een heel leuk programma en het lijkt me echt heel leuk om hier aan mee te doen.
    Maar ik denk toch echt dat je het niet met beroemdheden moet doen, ik vind het gewoon erg onrealistisch als straks iedereen van One Direction op het eiland zit. Ik respecteer de fans, maar wordt op ten duur erg vervelend.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 20:16 ]


    I'd rather have flowers in my hair, than diamonds around my neck.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Heb ik het specifiek over jou dan? Nee, waarom voel je je aangesproken dan? Ik bedoelde het in het algemeen en gebruikte jouw post even als voorbeeld ;')


    Nou, sorry dan dat ik me aangesproken voelde, maar het kwam gewoon even zo op me over en het feit dat ik in een geïrriteerde bui ben maakt het erger. Dat is niet tegen jou gericht. Sorry.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ergens begrijp ik het wel. Jammer genoeg is niet iedereen een even grote van van One Direction, maar dan moet je andere mensen wel respecteren.


    Dat doe ik ook wel. Mijn twee beste vriendinnen zijn geen Directioners Ik voelde me gewoon aangesproken, maar dat kan ook deels komen door mijn bui.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    I want Frida Gustavsson.


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Nu begin ik te twijfelen, ...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    Nu begin ik te twijfelen, ...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Inside schreef:
    Nu begin ik te twijfelen, ...


    Ik vond je idee zonder die bekende personen leuk, daar was ik zo enthausiast op


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't really care. Ik vind het wel leuk met bekende personen. Maar het maakt me niets uit als het zonder bekende personen is, ik vind het even leuk. Misschien nog wel fijner omdat ik mijn personage dan beter kan beschrijven. Het is jouw keuze.(:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 20:40 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik laat morgen weten of het met of zonder beroemdheden is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chico schreef:
    HAHAHA ik ken je eerste RPG nog wel. Ik speelde Tom Daley en George Shelley :W


    Ik was Emma Watson en Ben Howard :Y)

    Nah, het lijkt me wel leuk, maar niet handig in een RPG-vorm en ik heb er helaas ook geen tijd voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.