• Ik heb deze RPG inderdaad eerder gestart met beroemdheden, maar ik wilde het nogmaals proberen.


    Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )


    Om mee te doen mag je dit lijstje invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Sterke punten expeditie:
    Zwakke punten expeditie:
    Extra:


    Rollen:
          Acht vrouwen.
    - Gereserveerd, Inside.
    - Sarah Lizz Gustav || Nog niet af || Camp
    - Gereserveerd, Wunjo
    - Gereserveerd, Celebration
    - Gereserveerd, Butera
    - Elis Lily Belvard || Nog niet af || MaitePayne
    - Gereserveerd, Fennekin
    - Gereserveerd, Sequence

          Acht mannen.
    - Ash Puck Bloodheart || ZaynNiall
    - Darren Anthony Duran || Vlahos
    - James Stark || Ninuturu
    - Gereserveerd, Cenation
    - Nash Ramone Borgens || Aurae
    -
    -
    -
    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal 125 woorden te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven tot de samensmelting.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.
    - De teamindeling wordt willekeurig geloot.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:01 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga alles even bijwerken en de afgewerkte rollen in de beginpost zetten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ZaynNiall schreef:
    Naam: Ash Puck Bloodheart
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Ash is een jongen die niet zo snel schrikt. Je kunt bijna zeggen dat hij stalen zenuwen heeft. Toch schrikt hij wel eens op z'n tijd ergens van. Hij is een aardige man wie je bijna altijd wel met een glimlach ziet rondlopen. Behalve in de ochtend. In de ochtend heeft hij een ochtendhumeur en kun je beter bij hem uit de buurt blijven als je niet afgesnauwd wil worden.
    Ash houdt van koffie, en nadat hij een bakje koffie in de ochtend op heeft, is hij meestal al in een beter humeur. In de weekenden en vakanties slaapt hij vaak lang uit en kan bijna niks hem wakker maken.
    Hij heeft geen vriendin, het is zojuist uitgegaan met haar. En daar is hij nog steeds verdrietig om, omdat ze is vreemdgegaan met zijn vriend. Toch probeert hij haar te vergeten en gaat door met zijn leven. Zoals hij zou zeggen:
    "Ach, het leven gaat door. Hoe moeilijk het ook word. Je kunt het beter zo leven zoals je leuk vind."
    Ash is nogal vergeetachtig en kan net na een gesprek vergeten waar het gesprek ook alweer over ging of wat hij heeft gezegd. Naast dat is hij ook nogal ongeduldig, hij houdt dus helemaal niet van wachten en als hij dat wel te lang moet doen wordt hij geïrriteerd en chagrijnig. Eigenlijk wordt hij niet super snel boos, maar wanneer hij dat wel is, is hij wel goed boos. Hij is niet naïef, en kijkt wel uit voor hij ergens mee in stemt of zich ergens voor laat overhalen. Ash is niet super slim, maar het is ook weer niet zo dat hij super dom is. Hij heeft havo als niveau gedaan.
    Ash heeft nooit veel vriendinnen gehad, want hij weet niet echt goed hoe hij met meiden om moet gaan die hij leuk vindt. In vrienden maken is hij ook niet een ster, maar hij heeft ze wel. Echt vijanden heeft hij niet, maar er zijn wel mensen die hem niet mogen. Hij mag hun meestal ook niet.
    Uiterlijk:


    Klik
    Ash heeft half lange bruine haren die tot ongeveer zijn schouders komen. Soms heeft hij een kleine baard, maar al snel scheert hij die weg. Zijn ogen hebben een mooie bruine kleur.
    Over het algemeen is hij nogal lang. Hij is in de 1.90 m lang en is daardoor ook langer dan de meeste mensen. Soms houdt hij helemaal niet van zijn lengte, maar het heeft ook wel zo z'n voordelen.
    Ash is redelijk gespierd, maar niet super bokser gespierd. De kleren die hij draagt moeten hem lekker zitten, maar toch wel bij hem passen. Je zult hem niet zo snel in felle kleuren zien rondlopen.
    Sterke punten expeditie: Ash houdt meestal uit zichzelf de omgeving in de gaten en merkt daardoor sneller dingen op. Hij heeft een redelijk goede conditie en is redelijk sterk.
    Zwakke punten expeditie: Wanneer hij honger heeft wordt hij nogal chagrijnig wat niet altijd in zijn voordeel heeft. Maar als hij niet op tijd eet kan hij erg misselijk worden. Hij is niet echt geweldig in raadsels en dat soort dingen. Ash is soms erg vergeetachtig.
    Extra: -


    Af.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Nadat ik engels geleerd heb, zal ik mijn rol ook maar es gaan maken -,-


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik hoop dat ik vanavond tijd heb om mijn rol in te vullen.

    Sorry, ik probeer morgen mijn rol in te vullen!


    16 - 09 - '17

    Naam: Brianna Rose Stanley
    Leeftijd: 19 jaar
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Sterke punten expeditie:
    Zwakke punten expeditie:
    Extra:

    Rest komt nog


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Sorry, haal me maar van de lijst, ik heb het te druk ;s
    Veel plezier nog met de rpg!


    16 - 09 - '17

    Naam: Emma Finch
    Leeftijd: 22
    Innerlijk: Emma is alles behalve stil. Als ze begint met praten is het onmogelijk om haar te stoppen. Ze is heel gemotiveerd en wil altijd winnen. Ze kan niet zo goed met meisjes opschieten, ze weet niet waarom, maar ze is liever bij jongens. Ze is heel betrouwbaar en kan goed luisteren. Ze kan er alleen niet tegen als mensen tegen haar liegen. Ze probeert altijd iedereen tevreden te stellen, daardoor kiest ze vaak niet wat ze zelf wil, ook omdat ze bang is dat mensen zich tegen haar keren als ze haar eigen keuzes maakt.
    Uiterlijk:


    Sterke punten expeditie: Ze is redelijk slim, daarom kan ze puzzels en dat soort dingen snel oplossen.
    Zwakke punten expeditie: Ze kiest nooit wat ze zelf wil en het is makkelijk om haar te beïnvloeden en misbruik van haar te maken omdat iedereen tevreden wil houden.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 14:06 ]

    Inside schreef:
    Het wordt toch onbekende personen.
    Nu lijkt het net of je Vlahos haar zin geeft. Omdat ze anders ''niet meedoet''. In iedergeval ik schrijf me uit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Nu lijkt het net of je Vlahos haar zin geeft. Omdat ze anders ''niet meedoet''. In iedergeval ik schrijf me uit.

    Het was mijn oorspronkelijke plan, en daar blijf ik uiteindelijk ook bij. Ik doe het niet voor anderen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wtf mij mijn zin geven? Als iemand dat doet is die persoon wel erg stom bezig. En wie dat denkt vind ik ook wel een beetje raar.. o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ohgod, i forgot to sign me in!
    is er nog een jongen over?


    imperfection is beauty

    Simple question; When do we start? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Simple question; When do we start? ^^


    Ik zie nog even aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)

    Ik zie nog even aan.


    Okii (:
    Hopelijk snel, want ik heb er erg veel zin in ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.