• Ik heb deze RPG inderdaad eerder gestart met beroemdheden, maar ik wilde het nogmaals proberen.


    Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )


    Om mee te doen mag je dit lijstje invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Sterke punten expeditie:
    Zwakke punten expeditie:
    Extra:


    Rollen:
          Acht vrouwen.
    - Gereserveerd, Inside.
    - Sarah Lizz Gustav || Nog niet af || Camp
    - Gereserveerd, Wunjo
    - Gereserveerd, Celebration
    - Gereserveerd, Butera
    - Elis Lily Belvard || Nog niet af || MaitePayne
    - Gereserveerd, Fennekin
    - Gereserveerd, Sequence

          Acht mannen.
    - Ash Puck Bloodheart || ZaynNiall
    - Darren Anthony Duran || Vlahos
    - James Stark || Ninuturu
    - Gereserveerd, Cenation
    - Nash Ramone Borgens || Aurae
    -
    -
    -
    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal 125 woorden te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven tot de samensmelting.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.
    - De teamindeling wordt willekeurig geloot.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:01 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik kijk het sinds 2011, dus ik heb die tijd nooit mee gemaakt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sequence schreef:
    (...)

    Dat waren nog eens tijden, haha.
    Ik irriteer me echt mateloos aan al die bekende Nederlanders, maar toch blijf ik het op de een of andere manier kijken.


    Dat is een bepaalde spanning die in het spel zit. Daarom blijf je kijken hihih


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Ash Puck Bloodheart
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Ash is een jongen die niet zo snel schrikt. Je kunt bijna zeggen dat hij stalen zenuwen heeft. Toch schrikt hij wel eens op z'n tijd ergens van. Hij is een aardige man wie je bijna altijd wel met een glimlach ziet rondlopen. Behalve in de ochtend. In de ochtend heeft hij een ochtendhumeur en kun je beter bij hem uit de buurt blijven als je niet afgesnauwd wil worden.
    Ash houdt van koffie, en nadat hij een bakje koffie in de ochtend op heeft, is hij meestal al in een beter humeur. In de weekenden en vakanties slaapt hij vaak lang uit en kan bijna niks hem wakker maken.
    Hij heeft geen vriendin, het is zojuist uitgegaan met haar. En daar is hij nog steeds verdrietig om, omdat ze is vreemdgegaan met zijn vriend. Toch probeert hij haar te vergeten en gaat door met zijn leven. Zoals hij zou zeggen:
    "Ach, het leven gaat door. Hoe moeilijk het ook word. Je kunt het beter zo leven zoals je leuk vind."
    Ash is nogal vergeetachtig en kan net na een gesprek vergeten waar het gesprek ook alweer over ging of wat hij heeft gezegd. Naast dat is hij ook nogal ongeduldig, hij houdt dus helemaal niet van wachten en als hij dat wel te lang moet doen wordt hij geïrriteerd en chagrijnig. Eigenlijk wordt hij niet super snel boos, maar wanneer hij dat wel is, is hij wel goed boos. Hij is niet naïef, en kijkt wel uit voor hij ergens mee in stemt of zich ergens voor laat overhalen. Ash is niet super slim, maar het is ook weer niet zo dat hij super dom is. Hij heeft havo als niveau gedaan.
    Ash heeft nooit veel vriendinnen gehad, want hij weet niet echt goed hoe hij met meiden om moet gaan die hij leuk vindt. In vrienden maken is hij ook niet een ster, maar hij heeft ze wel. Echt vijanden heeft hij niet, maar er zijn wel mensen die hem niet mogen. Hij mag hun meestal ook niet.
    Uiterlijk:


    Klik
    Ash heeft half lange bruine haren die tot ongeveer zijn schouders komen. Soms heeft hij een kleine baard, maar al snel scheert hij die weg. Zijn ogen hebben een mooie bruine kleur.
    Over het algemeen is hij nogal lang. Hij is in de 1.90 m lang en is daardoor ook langer dan de meeste mensen. Soms houdt hij helemaal niet van zijn lengte, maar het heeft ook wel zo z'n voordelen.
    Ash is redelijk gespierd, maar niet super bokser gespierd. De kleren die hij draagt moeten hem lekker zitten, maar toch wel bij hem passen. Je zult hem niet zo snel in felle kleuren zien rondlopen.
    Sterke punten expeditie: Ash houdt meestal uit zichzelf de omgeving in de gaten en merkt daardoor sneller dingen op. Hij heeft een redelijk goede conditie en is redelijk sterk.
    Zwakke punten expeditie: Wanneer hij honger heeft wordt hij nogal chagrijnig wat niet altijd in zijn voordeel heeft. Maar als hij niet op tijd eet kan hij erg misselijk worden. Hij is niet echt geweldig in raadsels en dat soort dingen. Ash is soms erg vergeetachtig.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:51 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Het lijkt me best leuk, maar ik ken te weinig van de reeks denk ik ;s


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Het lijkt me best leuk, maar ik ken te weinig van de reeks denk ik ;s

    Je hoeft toch niet perse te weten hoe alles werkt? Dingen worden ook uitgelegd :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Je hoeft toch niet perse te weten hoe alles werkt? Dingen worden ook uitgelegd :)


    Ik dacht dat het misschien wel handig was als je er wat meer over zou weten, maarja.
    Ik reserveer dan wel een man als het kan?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het misschien wel handig was als je er wat meer over zou weten, maarja.
    Ik reserveer dan wel een man als het kan?


    Ik weet er ook niet heel erg veel van hoor ^6 Ik heb hooguit twee, drie seizoenen gekeken tot de bekende mensen kwamen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik weet er ook niet heel erg veel van hoor ^6 Ik heb hooguit twee, drie seizoenen gekeken tot de bekende mensen kwamen ^^


    Nja, ik heb ooit maar eens een paar afleveringen gezien en keek ze nooit echt uit dusja


    16 - 09 - '17

    Naam:
    Darren Antony Duran
    Leeftijd:
    23
    Innerlijk:
    Op het eerste gezicht kan Darren er nogal arrogant uitzien, maar dit is gewoon zijn uitstraling en de blikken die hij soms kan trekken. Maar eigenlijk is Darren een vriendelijke jongeman die open staat voor nieuwe dingen. Hij is leergierig en helpt andere mensen graag. Toch heeft hij een mankement; Hij kan geen geheimen verborgen houden. Wanneer iemand hem een geheim verteld, weten andere mensen het dezelfde dag nog. Daarom probeert hij mensen altijd op tijd te laten stoppen voor ze daadwerkelijk hun geheim vertellen. Hij krijgt altijd een vreselijk schuldgevoel en kan dan gewoon niet met zichzelf leven, hij wil zichzelf dan het liefst iets aandoen.
    Darren kan er absoluut niet tegen als er mensen om hem heen buitengesloten worden, hij gaat meestal dan naar die mensen toe en begint een gesprek met ze. Of hij roept ze erbij. Maar wanneer hij zelf buitengesloten wordt doet hij eigenlijk helemaal niets, hij is dan te verlegen/bang om in actie te komen.
    Darren heeft een passie voor koken en zal een aanvraag om te koken ook niet afslaan. Hij heeft een opleiding gevolgd als kok maar is na één jaar al gestopt wegens geldnood, ze konden de opleiding niet meer betalen. Toch is Darren doorgegaan met koken, heeft via internet goedkope cursussen gevolgd en is zo verder gevorderd. Daarom zal hij 9 van de 10 keer ook aanbieden om een gerecht te bereiden.
    Darren houd ook erg van zingen, en als hij ook maar even de tijd heeft zal hij dit doen ook. Hij heeft het altijd al fantastisch gevonden hoe je met je stem zulke geluiden en tonen kunt maken. Hij heeft twee jaar op zangles gezeten -toen was hij 14-.
    In het begin, als Darren mensen nog niet zo goed kent, kan hij wel wat verlegen zijn, maar dat zal snel weggaan als hij de mensen leert kennen. Hij is een allemansvriend en probeert mensen om zich heen te hebben zodat hij nooit alleen is. Darren is niet echt een leider, maar een meelopen kun je hem ook niet noemen. Hij zit er eigenlijk tussenin. Zijn grootste angst is om in de steek gelaten te worden, door vrienden, familie en zelfs door dieren. Daarom probeert hij ze altijd te vriend te houden.
    Hoewel Darren een vriendelijke, ietwat verlegen jongeman is, is hij wel recht voor zijn raap. Hij zegt waar het op staat en wil dan ook dat er naar hem geluisterd wordt, hij zal ook de aandacht zoveel mogelijk vragen van degene waartegen hij praat. Hij wil dan ook wel vragen aan die persoon of hij/zij wil herhalen wat hij gezegd heeft, om zeker te weten dat die persoon geluisterd heeft.
    Darren is een zeer ijdel persoon en houdt er dan ook echt niet van als iemand met opzet dingen doet zoals zijn haren door de war halen, zijn kleren vuil maken etc. Hij zou dat ook niet opzettelijk bij een ander doen en verwacht dit dan ook van andere mensen. Ook is Darren een doorzetter, hij rust niet voor het doel gehaald is. Hij zal vechten voor wat hij voor het oog heeft en geeft niet op.
    Uiterlijk:

    Alexander Vlahos


    Darren zijn haarkleur is bruinachtig en hij heeft een blauw-groene kleur ogen. Zijn haar is van nature gekruld en heel erg veel aandacht hoeft hij er niet aan te besteden. 'S ochtends na het opstaan hoeft hij in principe alleen zijn hand even door zijn krullen te halen en het zit goed. Een ander model vergt dan ook erg veel moeite, maar hij vind dat dat niet eens hoeft.
    Darren probeert zijn gezicht zo egaal mogelijk te houden, weg van de baardgroei en andere dingen. Hij vind een verzorgd uiterlijk belangrijk. Hij is rond de 1.82 lang en weegt 71 en een halve kilo's.
    Het liefst draagt Darren nette kleren, maar als het echt even niet anders kan doet hij wel iets anders aan. Ook is Darren niet zo erg gespierd, en de kracht wil ook wel eens wat minder zijn.
    Sterke punten expeditie:
    Darren heeft een sterke wilskracht en zal doorgaan tot het uiterste, hij staat klaar voor zijn team.
    Hij heeft ook redelijk wat kennis over verschillende soorten eetbare dingen. Hij doordenkt zijn plannen altijd eerst goed voor hij ze daadwerkelijk uit zal voeren.
    Zwakke punten expeditie:
    Hij is erg ijdel en probeert er dan ook alles aan te doen er verzorgd uit te zien, dat nogal moeilijk zal gaan op zo'n eiland.
    Ook wanneer hij erge honger heeft wordt hij chagrijnig en erg prikkelbaar. Darren is ook niet heel erg sterk.
    Extra:
    Darren had zich eigenlijk voor de lol ingeschreven voor Expeditie Robinson en had dus eigenlijk niet verwacht dat hij daadwerkelijk uitgekozen zou worden. Nu dat wel het geval is zal hij er alles aan doen zo lang mogelijk in het spel te blijven en hoopt dat het is zoals hij verwacht en het op tv heeft gezien. Hij weet dat het een zwaar iets is, maar hij denkt het aan te kunnen.
    Zijn tweeling broer Darryl, waarmee hij samenwoont, was het hier wat minder mee eens. Hij probeerde Darren nog over te halen maar zijn besluit stond vast; Hij gaat meedoen aan Expeditie Robinson.
    Na een tijdje zeuren heeft Darryl het maar opgegeven en heeft zijn broer losgelaten. Hij wilde het hem natuurlijk niet verbieden, maar hij wil ook niet dat hij broer iets overkomt. Hij beloofde Darren elke aflevering te bekijken en hem te steunen.



    || Als ik iets moet aanpassen zeg het me maar dan, en anders is mijn rol nu af ^^ ||

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 17:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Sarah Lizz Gustan.
    Leeftijd: 21 jaar.
    Innerlijk: Sarah is eerder het meisje dat je vaker bij de jongens ziet. Ze is niet op zoek naar een vriendje, maar kan gewoon beter omgaan met jongens dan met meisjes. Ze heeft dan ook enkele vrienden waar ze alles mee kan bespreken enz. Ookal gaat ze niet zo heel veel om met meisjes, ze heeft toch wel een aantal vriendinnen. Saar is iemand die liever dingen op zichzelf doet en dat dan ook laat zien. Ze kan nogal koppig over komen als je zegt dat ze máár een meisje is. Dat zul je wel merken. Ze is iemand die het voor zichzelf kan opnemen, ookal neemt ze het soms iets te hoog. Je zult dat haar dat dan moeten wijsmaken, maar je zult haar dan wel goed moeten overtuigen. Voor de rest is Sarah een echte durver en een actief meisje, waardoor er altijd wel iets te doen is.
    Uiterlijk:


    Click
    Frida Gustavsson.
    Sterke punten expeditie: come
    Zwakke punten expeditie: come
    Extra: come

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 15:18 ]


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Gimme a dude (':


    kindness is never a burden.

    Naam: James Stark
    Leeftijd: 25
    Innerlijk: James maakt niet snel vrienden omdat hij niet echt weet hoe dat moet, maar hij wel erg vriendelijk en zal zijn vrienden zeker steunen. Hij bied graag zijn hulp aan die die het nodig hebben. Hij is echter niet zo slim en gelooft dingen een beetje te snel, hij heeft een zusje die hem daar meestal wel voor beschermt maar zij is recent getrouwd en heeft niet altijd tijd voor hem. James is ook erg artistiek, en dat is ook zijn hobby, veel mensen zeggen dat hij daar wat mee moet doen maar dat vind hij niet leuk. Hij doet het veel liever voor zijn plezier, zijn zusje verkoopt zijn schilderijen wel eens, mensen vragen hem wel eens om een portret van ze te tekenen, hij doet dit echter in alle rust, hij houd niet van gehaast werken. Toen hij meedeed aan een plezier sport wedstrijdje kwam hij in aanmerking voor het leger, hij werd snel omgepraat over hoe leuk het leger is en blabla en ging met de officier mee, hij werd al snel rank 1 soldaat en werkte daar hard voor, hij sloeg echter alle sollicitaties voor hogere banen af, hij vond veld werk veel te leuk.
    Uiterlijk:

    kort zwart haar en groene ogen. Hij draagt zijn nametags altijd en draagt verder meestal een korte broek en gewoon een shirt dat lekker zit.
    James is 2 meter lang, en weegt 80 tot 90 kilo.
    Sterke punten expeditie: Hij is erg sterk en weet veel van overleven, hij zal niet aarzelen om zijn hulp aan te bieden.
    Zwakke punten expeditie: Hij is niet erg slim, hoewel hij soms zijn slimme momenten heeft. Hij is af en toe een beetje naïef en sommige maken daar misbruik van.
    Extra: James heeft in het leger gezeten en weet daardoor veel van survivallen en wapens/kampen maken. Hij moest echter een break nemen van zijn team leider, James wouw dit niet en was moeilijk weg te krijgen, zijn team leider stelde Expeditie Robinson voor als een soort test voor hem.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Elis Lily belvard
    Leeftijd: 20 jaar
    Innerlijk: (komt)
    Uiterlijk:





    Sterke punten expeditie: Ze is heel lenig, omdat ze als van toen ze klein was ballet deed en gymlastiek.(de rest komt)
    Zwakke punten expeditie:(komt)
    Extra:


    Do what you love, love what you do


    Nash meet 1 meter 88 en is niet zo gespierd waardoor hij eerder slungelig overkomt. Toch mag je hem niet onderschatten. Hij is sterk genoeg om een oudere man op de grond te krijgen. Zijn huid draagt een natuurlijke lichte kleur. Zijn haar is donkerbruin tot zwart, evenals zijn wenkbrauwen en de stoppeltjes die de man soms heeft wanneer hij zich een lange tijd niet scheert. Zijn ogen hebben een mooie zeeblauwe kleur, waar de meeste meisjes gek op zijn. Zijn kledingstijl is vrij nonchalant. Meestal een gewoon zwart shirt en spijkerbroek met laarzen. Nash heeft ook een aantal tatoeages, zeg maar gerust een hele hoop. Zijn twee armen zijn bedenkt met tekeningen en letters en ook op Calebs benen kan je een aantal inkttekeningen vinden. Hij heeft twee stretchen in zijn oren. Hij heeft ook een aantal littekens op zijn buik en rug. -zie extra-
    Naam
    Nash 'Ramone' Borgens. Zijn tweede naam, Ramone, is eerder een bijnaam die hij al sinds hij klein was heeft. Vroeger danste hij steeds op de muziek van The Ramones, de lievelingsgroep van zijn oudere zus. Toch prefereert hij nog steeds zijn eerste naam, Nash.
    Leeftijd
    Twintig, geboren op de twaalfde van januari.
    Innerlijk
    Nash is een charmante, vriendelijke, maar soms mysterieuze kerel. Hij draagt meestal een glimlach op zijn gezicht en is wel altijd in de stemming voor een praatje, terwijl hij andere dagen zwijgend voor zich uit staart en niks of niemand hoort. Hij staat hij zowat iedereen klaar en zij kunnen hem altijd alles vertellen. Hij zal hen helpen. Nash heeft een goed gevoel voor humor en een gezond verstand. Hij maakt graag en vaak grapjes en doet dat nooit op een kwetsende manier. Nooit zal je hem horen schreeuwen tegen iemand en als hij overstuur is doet hij niet vervelend tegen anderen maar houd het voor en in zichzelf. Hij doet niet aan overhaaste beslissingen. Hij denkt na, overweegt alle opties en neemt dan een besluit. Vaak wil hij graag intelligent overkomen waardoor hij domme en onzinnige uitspraken kan leveren zonder dat hij het zelf beseft. Hij kan ook domme en klungelige dingen doen waarvan hij later veel spijt krijgt. Wanneer iemand zijn gelijk wil krijgen gaat Nash er bijna nooit tegenin omdat hij toch nooit wint in een discussie.
    Sterke punten expeditie
    Nash is erg vindingrijk. Hij kan een hut in elkaar flansen en nog veel andere dingen.
    Zwakke punten expeditie
    De botkanker heeft hem jaren uitgeput, waardoor zijn uithoudingsvermogen niet meer is wat het zou moeten zijn. Maar toch doet Nash zijn best.
    Extra
    Nash is Amerikaans, maar verhuisde op z'n zevende naar Falmouth, Cornwall in het Verenigd Koninkrijk. Hij heeft een oudere zus van vierentwintig en een jonger broertje van veertien. Op zijn twaalfde werd hij gediagnosticeerd met osteosarcoom, een botkanker. Gelukkig waren ze er vroeg bij en kon hij geholpen worden. Bijna verloor Nash zijn been aan de kanker, maar toen verminderde die kans en door de medicatie en chemo is hij sinds zijn zeventiende kankervrij.
    Nash begon filmpjes te maken in die periode over zijn kanker en zette die vervolgens op Youtube. Daar kreeg hij veel hits op, dus ging hij door. Nu maakt hij ze nog steeds, maar dan met commentaar over de hedendaagse muziek, grappen en nog veel meer.


    kindness is never a burden.