• Algemene waarschuwing:
    Gezien de klachten over het off-topic gaan het The Great Hall-topic en de Common Room topics, willen we jullie nog eens extra wijzen op de regel over off-topic gaan:
    - Het is niet toegestaan om off-topic te gaan in topics, maar de uitzondering daarop zijn de Offtopic-topics, en de topics in het offtopic-subforum.
    Deze Harry Potter topics behoren dus niet tot de uitzonderingen. Het mag in deze vijf topics alleen gaan over Harry Potter gerelateerde onderwerpen, de opdracht van de maand of het topic zelf. Onderwerpen/posts zoals 'welke username zal ik nemen' en 'Goedemorgen allemaal' mogen dus niet.
    - De moderators.







    "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina
    Smoak

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Festus Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Smoak Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my
    MistSnitch Dries
    Yayde

    BLOG MET INZENDINGEN



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 okt 2013 - 7:57 ]


    Miep

    Wie shippen jullie?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Wie shippen jullie?

    Draco en Neville


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hallo Gryffindors,
    Wederom heb ik een vraag voor jullie omtrent de Daily Prophet.
    Festus doet momenteel in haar eentje interviews, maar ze merkt dat het toch te druk is voor haar.
    De vraag is nu: Is er iemand van Gryffindor die haar daarmee wil helpen en dus lid wordt van de redactie? Je doet dus met z'n tweeën interviews en je kan het onderling verdelen.
    Meld je in mijn PB als je interesse hebt.
    Groetjes, Kim


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zou het voor iedereen uitkomen als we de poll met inzendingen de 28e aanmaken? Of moet het eerder gebeuren?

    Nyctophilla schreef:
    Wie shippen jullie?


    Scorpius en Lily.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scamander schreef:
    Zou het voor iedereen uitkomen als we de poll met inzendingen de 28e aanmaken? Of moet het eerder gebeuren?


    Ik vind het geen probleem (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    waar is iedereen O.o I'm so Alone ='(

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 16:15 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    obliviate4my schreef:
    waar is iedereen O.o I'm so Alone ='(


    Leren voor de toetsweek ;c ben momenteel bezig met Geschiedenis van de Toverkunst, blegh.

    Ik heb bijles toverdranken(huil)


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    xxSummerxx schreef:
    Ik heb bijles toverdranken(huil)


    Ik ook ;o ik heb ondertussen een U voor VTZK (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scamander schreef:
    Zou het voor iedereen uitkomen als we de poll met inzendingen de 28e aanmaken? Of moet het eerder gebeuren?


    Is eerder niet wat handiger?


    Pretty is just a pretty word.

    obliviate4my schreef:
    (...)

    Ik ook ;o ik heb ondertussen een U voor VTZK (:


    Ik ook (dance)
    En voor waarzeggerij ook, maar dat komt doordat ik zeg dat er dood en verderf komt, dat rekent zwamdrift altijd goed;)


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Mullingford schreef:
    (...)

    Is eerder niet wat handiger?


    Ik zat ook eerst te twijfelen, maar misschien komen er dan nog inzendingen binnen. + ik dacht dat drie dagen tijd om te stemmen wel voldoende was.
    We kunnen het uiteraard nog aanpassen (:

    xxSummerxx schreef:
    (...)

    Ik ook (dance)
    En voor waarzeggerij ook, maar dat komt doordat ik zeg dat er dood en verderf komt, dat rekent zwamdrift altijd goed;)


    Oh echt?! Moet ik naar eens uitproberen (A) ik ben namelijk heel erg slecht in waarzeggerij :/


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    obliviate4my schreef:
    (...)

    Oh echt?! Moet ik naar eens uitproberen (A) ik ben namelijk heel erg slecht in waarzeggerij :/


    En opeens haalt iedereen in Gryffindor een U voor waarzeggerij(A)


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song