• Algemene waarschuwing:
    Gezien de klachten over het off-topic gaan het The Great Hall-topic en de Common Room topics, willen we jullie nog eens extra wijzen op de regel over off-topic gaan:
    - Het is niet toegestaan om off-topic te gaan in topics, maar de uitzondering daarop zijn de Offtopic-topics, en de topics in het offtopic-subforum.
    Deze Harry Potter topics behoren dus niet tot de uitzonderingen. Het mag in deze vijf topics alleen gaan over Harry Potter gerelateerde onderwerpen, de opdracht van de maand of het topic zelf. Onderwerpen/posts zoals 'welke username zal ik nemen' en 'Goedemorgen allemaal' mogen dus niet.
    - De moderators.







    "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina
    Smoak

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Festus Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Smoak Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my
    MistSnitch Dries
    Yayde

    BLOG MET INZENDINGEN



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 okt 2013 - 7:57 ]


    Miep

    Ik overweeg het ook.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik overweeg het ook.


    Laat het weten als je meedoet ^^
    Het lijkt me hartstikke tof.

    Gula schreef:
    Allereerst wil ik alvast zeggen: Ja, ik ben van Ravenclaw. Nee, na dit bericht zul je me niet meer vinden in dit topic.

    Ik heb een idee opgang gebracht in The Great Hall. Wellicht dat sommige van jullie dat hebben opgemerkt, maar het geeft niet als het je compleet ontgaan is. Ik was van plan om een Daily Prophet te maken (in story-vorm) en hierin wilde ik elke dag een hoofdstuk online zetten met nieuwtjes, feitjes, foto's en story's over Harry Potter. Dit doe ik echter niet alleen, want dat zou teveel werk zijn en een onmogelijke opgave. Met meer mensen, kom je ook echter aan meer ideeën. Van elke afdeling zou ik graag 2 personen hebben, die aan deze daily prophet meewerken. Zodat, mochten er een paar offline zijn, dat er dan alsnog aan kan worden gewerkt. Ik heb al twee mensen van Ravenclaw en Slytherin, maar van Gryffindor nog helemaal niemand. Mocht je het dus een leuk idee vinden, laat het dan even weten in de Great Hall.

    Groetjes.

    Dat klinkt wel heel leuk.
    Wie was er van plan om misschien mee te gaan doen?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:42 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gula schreef:
    Allereerst wil ik alvast zeggen: Ja, ik ben van Ravenclaw. Nee, na dit bericht zul je me niet meer vinden in dit topic.

    Ik heb een idee opgang gebracht in The Great Hall. Wellicht dat sommige van jullie dat hebben opgemerkt, maar het geeft niet als het je compleet ontgaan is. Ik was van plan om een Daily Prophet te maken (in story-vorm) en hierin wilde ik elke dag een hoofdstuk online zetten met nieuwtjes, feitjes, foto's en story's over Harry Potter. Dit doe ik echter niet alleen, want dat zou teveel werk zijn en een onmogelijke opgave. Met meer mensen, kom je ook echter aan meer ideeën. Van elke afdeling zou ik graag 2 personen hebben, die aan deze daily prophet meewerken. Zodat, mochten er een paar offline zijn, dat er dan alsnog aan kan worden gewerkt. Ik heb al twee mensen van Ravenclaw en Slytherin, maar van Gryffindor nog helemaal niemand. Mocht je het dus een leuk idee vinden, laat het dan even weten in de Great Hall.

    Groetjes.


    Dat is een hele leuke idee!! Zelf zou ik wel mee willen doen. ik wil juist heel erg meedoen.. maar dan krijg ik gebrek aan te weinig tijd voor mijn eigen dingen of zo iets xq dus kan ik niet mee doen..

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 21:01 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat is een leuk idee!
    -stiekem wat leven hierin brengen-


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Dat is een leuk idee!
    -stiekem wat leven hierin brengen-


    veel succes ermee.. het is zo verlaten hier xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heel verlaten, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, we krijgen het wel voor elkaar. Hebben jullie huisdieren?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Oh, we krijgen het wel voor elkaar. Hebben jullie huisdieren?


    We mogen ja niet off-topic gaan. Maar nee; geen huisdieren voor mij. Maar als we heb over Hogwarts hebben, dan zou ik wel een kat of uil willen hebben.


    Pretty is just a pretty word.

    Misschien kunnen we een Harry Potter spel doen ofzo om het wat gezelliger te maken hier.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Misschien kunnen we een Harry Potter spel doen ofzo om het wat gezelliger te maken hier.


    Dat is een goed idee, Yazmine!

    Iemand een leuk idee dan?


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    We mogen ja niet off-topic gaan. Maar nee; geen huisdieren voor mij. Maar als we heb over Hogwarts hebben, dan zou ik wel een kat of uil willen hebben.


    Ja, dat haha. Ik zou ook wel een kat willen dan, denk ik.
    Al vind ik het onzin dat je hier verder niet mag praten over dingen, waar zijn de topics dan voor?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Ja, dat haha. Ik zou ook wel een kat willen dan, denk ik.
    Al vind ik het onzin dat je hier verder niet mag praten over dingen, waar zijn de topics dan voor?


    Harry Potter stuff en de creaties die we maken. That is it. Maar een kat kijkt me zo cool, geen rat zoals Ron ofzo.


    Pretty is just a pretty word.

    Eternamente schreef:
    Oh, we krijgen het wel voor elkaar. Hebben jullie huisdieren?


    I've got a cat. :Y)


    help

    Heujj, het topic leeft weer. Ik zou wel een kat mee willen naar Hogwarts. Maar ik vraag me af of de huiselfen het voer dan ook regelen...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''