• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Barricades schreef:
    Ik mis je. Terwijl ik het zelf verprutst heb.


    + Het was zo lief dat je mij je hulp hebt aangeboden. Het voelde vreemd om weer met je te praten, maar toch ook zo vertrouwd.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 17:54 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb zo'n fucking harde koppijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voel me beroerd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meh. :c

    *Slaat met hoofd tegen de muur aan* Waarom ging ik niet met jou fietsen? Je bent zo leuk en aardig. Ondanks dat je zoveel beter kan krijgen heb je interesse in mij.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Malafide schreef:
    Ik heb zo'n fucking harde koppijn.

    ILU.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ik de verkeerde studie heb uitgekozen, en nu zit ik er een jaar aan vast. HELP.

    Ik bloed op meerdere plekken tegelijk. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet met mijn mentor praten, het kan zo niet verder.. Maar ik kan het gewoon niet.. Ik kan mijn problemen niet hardop uitspreken.. En als ik het zou doen.. Zou ik mijn mentor nooit meer recht in de ogen durven te kijken zonder spijt te hebben dat ik het heb verteld..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Aaaah. Ik heb deze profielfoto gemist c:


    Caution first, always.

    Net een eigen site aangemaakt! (: Nu nog uitvogelen hoe je hem zichtbaar maakt voor Google ... :X


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Peculiaris schreef:
    Ik moet met mijn mentor praten, het kan zo niet verder.. Maar ik kan het gewoon niet.. Ik kan mijn problemen niet hardop uitspreken.. En als ik het zou doen.. Zou ik mijn mentor nooit meer recht in de ogen durven te kijken zonder spijt te hebben dat ik het heb verteld..

    Veel sterkte Nori, je kunt het wel ... er is altijd licht aan het einde van de tunnel (flower).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fuuuuuuck. Kan je me geen deftige afbeelding doorsturen? Ik kan niet eens lezen welke B&B het is. Dat wordt maar improviseren dan. -_-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Veel sterkte Nori, je kunt het wel ... er is altijd licht aan het einde van de tunnel (flower).


    Bedankt voor je steun Lotta (flower)
    en laten we het hopen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Morticia schreef:
    (...)
    ILU.

    Oh, dus toch. -,- Trek me dikke sweater maar 'an, dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.