• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Hmmm, Nana is toch een betere anime dan ik had gedacht, ik begin het zelfs leuk te vinden xd haha
    Op naar de volgende episode dan maar. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hmm, ik ga iedereen zo hard teleurstellen. Dit had ik zelf ook niet verwacht..


    'Darling, just hold on'

    Hate hate hate hate hate hate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het spijt me dat ik je ooit heb laten gaan.
    Ik ben zo verschrikkelijk blij dat je me toch een nieuwe kans hebt gegeven <3
    Ik zal voor altijd van je houden en je nooit meer laten gaan.
    Charlotte, ik hou zo fucking veel van je <3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Taka schreef:
    Hmmm, Nana is toch een betere anime dan ik had gedacht, ik begin het zelfs leuk te vinden xd haha
    Op naar de volgende episode dan maar. :P


    Hey! Je moet Ef kijken! (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hey! Je moet Ef kijken! (cat)


    Die ga ik op school kijken, heb eerst beloofd om Nana te kijken aan iemand, maar ik heb ook nog school en daar kan ik ook nog anime kijken :P
    Heb al wel goede verhalen gehoord over Ef en het schijnt ook een goede anime te zijn die ik gewoon een keer moet zijn. :O


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Hmmm, Nana is toch een betere anime dan ik had gedacht, ik begin het zelfs leuk te vinden xd haha
    Op naar de volgende episode dan maar. :P

    Haha, oh nou lekker ben jij zeg! Twijfelde je soms aan me ofzo? ;p. Welke episode ben je? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Straks lekker dansen..
    Ben benieuwd welke dansen ik vanavond krijgt om te leren..
    Pfff, krijg die andere allemaal niet eens in mijn hoofd..
    Nu nog even relaxen, daarna lekker van half 8 tot half 11 dansen!!!
    Zin in


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, oh nou lekker ben jij zeg! Twijfelde je soms aan me ofzo? ;p. Welke episode ben je? ^^


    Hahaha nou, ik had niet gedacht dat het zo goed zou zijn xd Het is beter dan ik had verwacht in het begin.
    Ik twijfelde meer na het zien van de eerste episode, maar ik moet nageven dat het daarna juist beter werd.
    Ben nu bij episode 14, dus heb nog een aardig stuk te gaan :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Hahaha nou, ik had niet gedacht dat het zo goed zou zijn xd Het is beter dan ik had verwacht in het begin.
    Ik twijfelde meer na het zien van de eerste episode, maar ik moet nageven dat het daarna juist beter werd.
    Ben nu bij episode 14, dus heb nog een aardig stuk te gaan :P

    Haha, ik weet het. Ik had dat eerst ook, maar als je het niet probeert dan weet je het niet. ^^ En lolol, oké.. ik weet niet of dit nou een compliment of iets moet zijn? Het is zo.. tegenstrijdig. Maar goed! Ik ben benieuwd wat je er naarmate van gaat vinden. :3 Ik wil nu echt gaan spoileren eigenlijk. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I want to cry and move to Hogwarts.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, ik weet het. Ik had dat eerst ook, maar als je het niet probeert dan weet je het niet. ^^ En lolol, oké.. ik weet niet of dit nou een compliment of iets moet zijn? Het is zo.. tegenstrijdig. Maar goed! Ik ben benieuwd wat je er naarmate van gaat vinden. :3 Ik wil nu echt gaan spoileren eigenlijk. :'D


    Het is een compliment :P
    En niet gaan spoilen, het wordt nu net interessant!
    hahaha, ik kijk nog ff verder en zie van zelf wel wat er gebeurd :)
    Ben heel erg benieuwd :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Annoying.

    Draculea schreef:
    Annoying.


    Some people are art and do art at the same time

    Inside schreef:
    I want to cry and move to Hogwarts.


    Big girls cry when their hearts are breaking