• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Hier kan ik zó boos om worden; 8000 tot 13.500 zwerfkatten worden per jaar afgeschoten - wat een walgelijke manier om dit zo af te handelen. Bah. Goed dat we aan de collecte van de dierenbescherming hebben gegeven. Dieren gaan mij zo aan het hart.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb helemaal geen zin om morgen mee te gaan met klassenuitje.. Zit nog te twijfelen of ik wel of niet mee moet gaan.

    Hè bah, onze kat is al de hele dag niet op komen dagen, terwijl die normaal iedere ochtend komt voor eten. Ik hoop maar dat ie niet onder een van de vele trekkers is gekomen die vandaag bij ons lang sjesen en op het land bezig zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Jeugd herinneringen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 19:47 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ow god ik zit echt in 2 strijdt ;3 Topic openen of niet -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Everything that kills me makes me feel alive

    Stomach, u no accept?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zoek het maar uit )':


    26 - 02 - '16

    Okay. Daar snapte ik dus helemaal niks van.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Felina schreef:
    Hè bah, onze kat is al de hele dag niet op komen dagen, terwijl die normaal iedere ochtend komt voor eten. Ik hoop maar dat ie niet onder een van de vele trekkers is gekomen die vandaag bij ons lang sjesen en op het land bezig zijn.

    ^ Aaaahw! Ik hoop het ook echt niet. ):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus, wat heb ik toch aan klanten en hun eeuwige gezeik. Stomme arrogante vent. Boeit mij het nou dat je vice president van blabla wilt worden. Stomme opdracht, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gestoorde vrienden YAY


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Wauw, ik heb project een hele dag voor de deadline af. It's a bloody miracle. Rust, rust, eindelijk. Heerlijk als er zo'n zware last van je schouders valt.

    Nee.. verdomme.. :S

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 20:28 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zucht, al m'n energie gaat naar school toe. Word nog wat dit jaar D: